Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 71

Onderwerp: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

  1. Top | #21
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ogodai Bekijk Berichten
    Ik kan moeilijk geloven dat jij alle voorwaarden van iedere maatschappij leest. Ten eerste moet je al een halve jurist zijn om de echte toepassing ervan te begrijpen. Ten tweede ben je er een hele tijd mee bezig. :roll:
    Geloof wat je wilt, maar wij lezen de algemene voorwaarden wel. De laatste keer waren dat de voorwaarden voor onze autohuur bij Hertz.

    Ik heb even gekeken naar de voorwaarden van Cheaptickets.nl. Ik vind dat er best belangrijke zaken in staan die je moet weten voordat je de boeking gaat doen. Zoals bijvoorbeeld:

    Zijn ze aangesloten bij ANVR?
    Prijzen en betaling; hoe is de ticket opgebouwd?
    Wat zijn de reserveringskosten?
    Wanneer moet je betalen?
    Hoe zit het met het ontvangst van de reisbescheiden?
    Hoe zit het met de aansprakelijkheid?
    Wanneer is de overeenkomst definitief?
    Hoe zit het met annuleren/wijzigingen? Wat zijn de kosten?

    Het staat er allemaal duidelijk in beschreven. Je hoeft echt geen jurist te zijn om dit te begrijpen! :roll:

    Schijnbaar hoef jij dit allemaal niet te weten, voordat je een paar honderd euro gaat uitgeven. Ik wil achteraf niet voor verrassingen staan en lees de voorwaarden dus wel.
    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 04-03-08 om 12:26.

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Voorwaarden zijn er niet voor niets. Zoals Natasja al zegt: ze zijn er om gelezen te worden. Doe ik ook. Waarom? Om niet voor verrassingen te komen te staan, te weten waar je aan toe bent.

    En om terug te komen op Cheaptickets: ze zullen niet zo gauw een corretie doen op tickets met een verschil van een paar tientjes, dat kost hen nl. alleen maar hun naam. En die naam ... die is goud waard. Letterlijk. Een goede naam krijgen is veel investeren, een slechte naam kun je veel te snel krijgen door een "zeikerd" te worden genoemd op internet of nog erger ... Radar!

    Dus laat je door dit geval vooral niet ontmoedigen om vooral via internet te blijven zoeken en boeken. Tegenvallers kom je ook genoeg tegen via het "oude" kanaal van reisbureau's en zo.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Precies! Wij hebben dit jaar bij vliegwinkel.nl geboekt, ook al eens bij cheaptickets en world travel center. Ik vind het zoeken naar de goedkoopste tickets een sport maar je moet er wel wat moeite voor doen en dus GOED lezen. Ook bij autohuur-sites e.d. Als je denkt, dat kan toch niet, die prijs, dan is dat vaak ook zo en zit er ergens wel een addertje onder het gras.....

  4. Top | #24
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Dit herken ik helemaal niet van cheaptickets. Koop al een paar jaar tickets via hen en heb nooit problemen gehad.Alleen moesten ze dit jaar de terugreis veranderen en dat heb ik in overleg tot onze tevredenheid kunnen doen.
    Wel vervelend zo'n ervaring:shock:

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Wij hebben bij cheaptickets geboekt voor 500 pp, we gaan 16/9 weg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 07:53. Reden: fqe
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Ja maar wie had het over terug keren :lol:
    Het is ook een rechtstreekste vlucht iets wat de meeste goedkoopere vluchten niet zijn.

    Maar serieus, het zijn idd lokprijzen, maar toen ik een maand geleden info ging vragen over vluchten naar Florida waren alle reisboeken hier nog niet beschikbaar en toen zei het reisbureau dat er in de maand Juni rechtstreekste vluchte gingen beschikbaar zijn voor een 450 Euro rechtstreeks naar Orlando. misschien als je in het reisbeureau zelf boekt dat er kortingen of promoties aanhangen als je nog een hotel bij boekt.

  7. Top | #27
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Boeken bij Orbitz of Cheaptickets.com

    Oud draadje al maar zonde om een nieuw topic te openen.
    Wij zijn bezig om tickets te boeken (naar Japan, maar dat maakt voor het verhaal niet uit ).

    Bij Orbitz zetten ze er zelf ook Ticket Protector bij (deze kun je er ook weer vanaf halen). Dit is toch gewoon een annuleringsverzekering? Heeft het zin om dit erbij te nemen als je zelf al een Annuleringsverzekering hebt?

    Verder pakt de site onze CC's niet (geen autorisatie) maar daar bel ik nog over met de Rabobank..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #28
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickmak Bekijk Berichten
    Ik was in eerste instantie ook aan het boeken bij cheaptickets.nl maar ik werd er iedere keer uitgegooid. Ik belde ze op waarom dat was. Volgens hen was dat omdat ze de prijzen van United aan het uploaden waren.

    Jackie
    Dit begint een bekende "truc" van cheaptickets.nl te worden. Wij hebben dit al 2 keer meegemaakt, met dezelfde smoes als antwoord. En dan was na telefonisch contact de ticket plots wat duurder als in eerste instantie op de website vermeldt. En ook hier kreeg United de schuld.

    Door de €50,- extra korting viel het dan nog mee, en dus geboekt, maar bij een volgende boeking, met weer dezelfde smoes en dezelfde aangewezen schuldige (united zou plots hun prijzen aangepast hebben op zaterdagnacht, het moment dat wij boekten), en toen hebben wij gepast.

    Ik hou niet van zulke praktijken (riekt toch een beetje naar oplichting of op zijn minst prijsopdrijving), dus zijn we verder gaan zoeken en hebben, via kayak.com, tickets geboekt bij de amerikaanse equivalent cheaptickets.com (zelfde naam, maar andere, US, maatschappij)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Door de €50,- extra korting viel het dan nog mee, en dus geboekt,
    50 euro korting zijn hun boekingskosten. Dus die korting kunnen ze makkelijk geven (ze moeten denk ik een bepaald volume aan tickets halen).
    Bij supersavers.nl heb je geen boekingskosten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard Tickets boeken bij Cheaptickets.com?

    Ik wil dus tickets gaan boeken bij Cheaptickets.com, omdat deze voor onze reisperiode echt het voordeligst uitkomen!

    Iemand daar ervaring mee?
    Krijg je daar e-tickets? Er staat bij dat alle belastingen e.d. erbij inbegrepen zijn, klopt dit ook?

    Scheelt ongeveer 120 euro per persoon, dus best een redelijk snelle manier om geld te besparen

    Tickets komen dan samen op 1530$ (2 volw.)....

    Mocht iemand nog meer tips hebben; vertrek rond 18 april en terug rond 4 mei!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •