Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 71

Onderwerp: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Vlucht via cheaptickets. com

    Hoi

    Ik heb enige tijd geleden info ingewonnen over het boeken van een vlucht via orbitz of cheaptickets.com.
    Wij hebben geboekt bij cheaptickets.com (amerikaanse site)
    Ik heb nu alle gegevens binnen ook van mijn creditcard.
    Wij vliegen met B.A. op 24 juni naar Miami en 16 juli weer terug.
    De kosten per ticket zijn 681 dollar tegen een koers van 1.44 euro betalen we 470 euro per ticket.
    Afsluitingsprovisie is 34 dollar voor (24 euro) 5 tickets, volgens mij is die in ned ook vaak hoger.
    De tickets worden gelijk betaald aan B.A.
    Wij sparen nu ongeveer 200 euro uit t.o.v. de goedkoopste vlucht die we konden vinden via een nederlandse site en we zouden dan vliegen met iberia, B.A. hebben we echter goede ervaringen mee.
    T.z.t. zal ik uiteraard vermelden of we nog problemen hebben gehad met deze boeking wat ik echter niet verwacht.
    Mogelijk hebben andere mensen iets aan deze manier van boeken of verlaagd het de drempel wat. Het scheelt ons in ieder geval ruim 200 euri's

    Gr. Didier

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Boeken bij Orbitz of Cheaptickets. com

    Beste Petra,
    Je reageert hier op een oud draadje dus ik heb geen idee of die Didier antwoord geeft.
    Maar Cheaptickets is prima hoor.
    Heb je betaald? Zoja, dan krijg je een e-mail met bevestiging en een boekingscode.
    Dat is voldoende om mee te vliegen.
    Je kunt op de site van Continental airlines met je naam en je boekingscode al je vluchtinfo vinden, en als het goed is ook je stoelen vastleggen.
    Eric

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Boeken bij Orbitz of Cheaptickets. com

    hoi Petra

    Ik heb inderdaad geboekt bij cheaptickets. com vlucht met B.A.
    Keurig een E-ticket ontvangen.
    Geld is inmiddels ook al afgeboekt.
    eigenlijk nooit problemen gehad met op deze wijze boeken, maar dit was dan ook meestal rechtstreeks bij de airline zelf.
    Ik verwacht echter geen problemen.

    Gr. Didier

  4. Top | #14

    Standaard Cheaptickets.nl: Kan dit zomaar?

    Enkele dagen geleden was ik fier dat ik tickets had gevonden aan 435EUR. Kijk nu is wat ik in mijn mailbox vind... Kan dit zomaar? Heeft Iemand hier ervaring mee?
    Geachte meneer,

    U hebt onderstaande reservering gemaakt via onze website www.cheaptickets.nl voor een vlucht van Brussel naar Miami op 03juni 2008.

    Zoals in onze Algemene Voorwaarden vermeld staat, kunnen wij binnen twee werkdagen op een via onze website aangeboden en verkocht tarief terugkomen. Bij controle door onze afdeling Tarieven & Ticketing is gebleken dat het bedrag met betrekking tot de berekende luchthavenbelasting niet correct is. Het bedrag komt EUR 169.00 per persoon hoger uit.

    Indien u de reis door wenst te laten gaan, dienen wij deze verhoging wel aan u door te berekenen.
    Deze betaling kunnen wij eventueel verekenen met uw spoedbetaling die we van u hebben binnengekregen en dan wordt de rest teruggestort.

    Indien u de reis wenst te annuleren vernemen wij dit graag zo spoedig mogelijk. De gedane betalingen ( spoedbetaling en creditcardbetaling) zullen wij dan terugstorten. Afhankelijk van uw bank of creditcardmaatschappij kan het voorkomen dat het enige dagen duurt voor het bedrag op uw rekening staat.
    Graag ontvangen wij dan uw rekeningnummer waar wij de spoedbetaling op kunnen terugstorten.

    Indien u vragen heeft of op een andere manier wenst te betalen kunt u uiteraard contact met ons opnemen 0162 485070.

    Met vriendelijke groet,
    CheapTickets.nl
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-03-08 om 23:58.

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Wij hadden dit ook bij Cheapticket, iedere keer als we een goed tarief hadden veranderde de prijs.
    we kwamen altijd veel duurder uit.
    Bij navraag zeiden ze dat de maatschappijen de prijzen op de pagina zetten en dat hun er niks aan konden doen.
    Wij hebben toen heel voordelig bij seat24 geboekt.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Geen nette actie van Cheaptickets.

    Misschien kan je bij een reisburo vragen of zij goedkope tickets kunnen boeken en kan je deze alsnog bij Cheaptickets annuleren.

    Succes
    Susie One

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    En wat staat er in de voorwaarden van Cheap Tickets? Daar moet in staan dat ze het mogen veranderen. Zo niet, dan moeten ze het ticket geven voor de prijs waarvoor ze het aanboden. Trouwens is er een hele discussie geweest met kabinet en reisbranche met betrekking tot deze valse prijzen op het gebied van vliegtickets wellicht dat hier ook nog iets over in staat.

    Succes.


  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Beetje erg krom ja. Heb op zich niet echt slechte ervaringen met Cheaptickets. Maar als dit hun nieuw truc wordt dan ben ik snel klaar met hun...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Het is voor mij ook voor het eerst dat ik dit kunstje zie en hoor. Ik had bij e-bookers een andere ervaring van de winter. Toen ik prijzen zocht was de luchthavenbelasting 2x zo hoog als die was toen ik verder ging in het bestelsysteem. Dat was een leuke meevaller, overigens gebruikt cheaptickets wel hetzelfde bestelsysteem als vele anderen.

    Zijn er mensen die dezelfde ervaringen hebben met andere organisaties ?

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Kan dit zomaar?

    Wij hebben daar ook onze tickets geboekt, geen enkel probleem, gewoon de prijs die op de site stond betaald.

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •