Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 71

Onderwerp: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

  1. Top | #1
    Newbie Vke's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Antwerpen - België
    Berichten
    10

    Standaard Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Hallo allemaal ,

    Ik zou graag deze week tickets naar Miami boeken en vond een interessante prijs op cheaptickets.nl ! Heeft iemand hier al ervaring mee ? Positief of Negatief ? Dankzij de moderne technologie boeken we onze tickets dagdagelijks via Internet. Maar ik blijf het toch altijd even spooky vinden. Geef mij maar iemand die je kan aanspreken in het reisbureau, maar ja, daar betaal je al snel 100 euro meer per persoon.

    Nu zit de prijs rond 440 euro pp, taxen, annulatie- en vliegverzekering inbegrepen.

    Groetjes vanuit Antwerpen,

    Véronique

  2. Top | #2
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    Ik boek al jaren via internetsites en heb ervaring met WRC, Aireka, Airfair, Straus, WTC, E-bookers etc. Bij allemaal kreeg ik netjes de ticket zonder enige problemen.
    Het loont echt de moeite om rond te kijken en indien mogelijk ook met vertrek en aankomstdagen te schuiven. Eerlijk gezegd verwacht ik nog wel dat je goedkoper uitkan zijn welke periode wil je gaan en wil je uitsluitend non-stop of mag een overstap ook ?

  3. Top | #3
    Newbie Vke's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Antwerpen - België
    Berichten
    10

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    30/04/08 heen en 14/05/08 terug.
    Vertrek vanuit Amsterdam, met telkens tussenstop in Parijs.

    Vertrekken vanuit Zaventem België hebben we al achterwege gelaten
    want dat kwam altijd veel duurder uit..

    Groetjes

    Véronique

  4. Top | #4
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    Best Véronique, ik heb zo'n 8 weken geleden via de nieuwsbrief van Cheaptickets bij hen een rechtstreekse vlucht met martinair geboekt vanaf Amsterdam naar Orlando voor € 330,00 (inclusief). Ook had ik nog enkele vragen, gebeld met Cheaptickets en ik werd super geholpen. Je krijgt een e-ticket via de e-mail en we zullen overmorgen wel merken of het allemaal goed heeft gewerkt!! Maar het is echt de moeite om je tickets via internet te bestellen, ipv reisbureau. Het scheelde ons ook meer dan 170 euro per persoon.

    Succes! Jolanda

  5. Top | #5

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    Cheaptickets.nl = reisbureau Beins, zitten in Oosterhout, google maar even dan vind je het telnr. en kun je ze event. bellen.

  6. Top | #6
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    Vke, ik heb ook even rondgekeken en inderdaad is de prijs van Cheaptickets op het moment zeker niet slecht. Ik zag wel dat als je op dinsdag vertrekt en aankomt nog iets voordeliger uit bent. Zelf zou ik nog even wachten met reserveren tot december / januari vaak komen er dan nog wel voordeligere tickets als dit.

    Maar als het een schoolvakantie periode is (geen idee nl) of je zit erg vast aan die data is het zeker geen slechte prijs en zou je er gebruik van kunnen maken.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    Ook wij hebben via cheaptickets.nl onze tickets gekocht, scheelde een hoop geld en alles was voorderest netjes afgehandeld.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl ?

    we hebben gisteren geboekt bij cheaptickets het liep vast op het internet maar daarna telefonisch goed geholpen.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Boeken bij Orbitz of Cheaptickets.com

    Hoi
    Via Orbitz.com of Cheaptickets.com kan je tickets boeken en in dollars betalen.
    Ik heb nu een leuke aanbieding gezien maar dit is een multi carrier ticket heen vlucht klm overstap parijs naar AA. terug weg British Airw.
    Mijn vraag is heeft iemand ervaring met het boeken op deze sites en worden op de heenweg mijn koffers dootgelabeld aangezien er niet een zeer ruime overstap tijd is.
    Hartelijk dank
    Didier

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Boeken bij Orbitz of Cheaptickets. com

    Ja, ervaringen genoegmet deze boekers, en zowat altijd goed. Geen problemen.

    Op de heenweg worden koffers doorgelabeld als je een tussenstop in Europa hebt. Bij een tussenstop in de VS worden ze ook doorgelabeld, maar moet je ze bij de POI ophalen en door de douane, daarna weer inchecken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •