Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 71

Onderwerp: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Ik heb bovenstaande berichten met interesse gelezen gezien wij tickets hebben voor oktober geboekt via Cheaptickets bij United airlines. Ik verwacht, gezien de huidige situatie, dat deze geannuleerd worden door United airlines. Wat betreft de kosten die een boekingkantoor kan berekenen vond ik dit: https://www.consuwijzer.nl/coronacri...et-coronavirus
    Deze site kwam ik op met een link op Rijksoverheid.nl waardoor ik verwacht dat dit betrouwbare informatie is.

  2. Top | #62
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Zoals reeds eerder is verteld, FrankS heeft via een tussenpersoon geboekt (CheapTickets) en jij rechtstreeks bij de Airline (Norwegian)... En dat maakt het verschil.
    Ik heb inderdaad via een boekingskantoor geboekt (niet CheapTickets, maar AirnGo). Volgens de uitleg van Consuwijzer op de pagina hierboven mag ook een boekingskantoor geen administratiekosten in rekening brengen. Daar ga ik dus nog even achteraan. Vooralsnog heb ik al 4 weken geleden mijn verzoek tot restitutie ingelegd (via de speciaal daarvoor opgestelde pagina van AirnGo), maar nog geen enkele reactie gekregen. Ik heb betaald met mijn Visa CC, dus ga ook daar nog even navragen of ik die betaling niet kan laten storneren.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Ik heb inderdaad via een boekingskantoor geboekt (niet CheapTickets, maar AirnGo). Volgens de uitleg van Consuwijzer op de pagina hierboven mag ook een boekingskantoor geen administratiekosten in rekening brengen. Daar ga ik dus nog even achteraan. Vooralsnog heb ik al 4 weken geleden mijn verzoek tot restitutie ingelegd (via de speciaal daarvoor opgestelde pagina van AirnGo), maar nog geen enkele reactie gekregen. Ik heb betaald met mijn Visa CC, dus ga ook daar nog even navragen of ik die betaling niet kan laten storneren.
    Inmiddels heeft AirnGo het bedrag van de boeking (minus 3x€59) gerestitueerd op mijn creditcard. Die €177 die ze in eigen zak houden, ga ik nu terughalen via mijn bank, als betwiste betaling. Naar verwachting zal AirnGo (die tot dusverre op geen enkele mail reageert en ook niet telefonisch bereikbaar zijn) dan wel contact hierover opnemen.

  4. Top | #64
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Inmiddels heeft AirnGo het bedrag van de boeking (minus 3x€59) gerestitueerd op mijn creditcard. Die €177 die ze in eigen zak houden, ga ik nu terughalen via mijn bank, als betwiste betaling. Naar verwachting zal AirnGo (die tot dusverre op geen enkele mail reageert en ook niet telefonisch bereikbaar zijn) dan wel contact hierover opnemen.
    De bank heeft de €177 nu gerestitueerd op mijn creditcard, maar is nog wel "in gesprek" met AirnGo.

  5. Top | #65
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Wat een gedoe!

  6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Wat een gedoe!
    Agree. Maar als je niets doet komen ze er mee weg. En daar gokken ze op.

  7. Top | #67
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    ja dat snap ik. Ik zou er ook achteraan gaan.

  8. Top | #68

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Ik had 2300 euro tegoed van Cheaptickets, elke keer werden we met een kluitje het riet ingestuurd om maar niet terug te hoeven betalen, ondanks dat ik met cheaptickets zaken deed houden zij vast dat ik zaken deed met de vliegtuigmaatschappij en zolang die maatschappij niet terugbetaald aan cheaptickets moet je wachten, gelukkig mijn geld via mastercard teruggeboekt gekregen.

    Betaal dit soort dingen altijd via creditcard is mijn tip.

  9. Top | #69
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Of boek direct bij de maatschappij.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #70
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Of boek direct bij de maatschappij.
    Dat is was ik me ook voorgenomen heb.
    Vanaf nu geen "goedkope" sites meer.
    Maar, toegegeven, ik heb in het verleden toch wel heel goedkoop gevlogen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •