Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 64 van de 69 EersteEerste ... 14546263646566 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #631

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Welke datum heb je gekozen?
    Nog geen. We gaan van 11 november t/m 20 november. Dat betekend of op 13, 15 of 18 november.

  2. Top | #632
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Het weer in Florida is slecht te voorspellen. Ik heb ook wel meegemaakt dat we uit Disney World wegreden in een flinke stortbui en bij de villa 10 minuten verderop aankwamen en alles daar was droog en bleef ook droog. November is wel een van de maanden met de minste regen dus dat is gunstig. Ik zou gewoon een datum prikken die jullie het beste uitkomt en niet van voorspellingen uitgaan. Als je morgen kijkt zijn de voorspelling weer anders en overmorgen weer. In november kan het in de avonden best fris zijn (wat mij betreft koud), temperaturen van rond de 13 graden komen zeker voor dus houdt daar ook rekening mee. En anders ga je lekker even binnen zitten met een kop warme chocolademelk en een cookie die je op verschillende plekken tijdens de MVMCP kan krijgen. Veel plezier!

  3. Top | #633

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Het weer in Florida is slecht te voorspellen. Ik heb ook wel meegemaakt dat we uit Disney World wegreden in een flinke stortbui en bij de villa 10 minuten verderop aankwamen en alles daar was droog en bleef ook droog. November is wel een van de maanden met de minste regen dus dat is gunstig. Ik zou gewoon een datum prikken die jullie het beste uitkomt en niet van voorspellingen uitgaan. Als je morgen kijkt zijn de voorspelling weer anders en overmorgen weer. In november kan het in de avonden best fris zijn (wat mij betreft koud), temperaturen van rond de 13 graden komen zeker voor dus houdt daar ook rekening mee. En anders ga je lekker even binnen zitten met een kop warme chocolademelk en een cookie die je op verschillende plekken tijdens de MVMCP kan krijgen. Veel plezier!
    Bedankt Mushu! Inderdaad, niet goed voorspelbaar. Inmiddels al weer veranderd dus misschien maar beter gewoon plannen. We hebben onze dagen eigenlijk al ingedeeld met de crowd calenders etc. en ook onze fastpass+ hierop vastgelegd. Dat betekend dus dat we die hiervoor weer helemaal zouden moeten aanpassen. Ik hou het denk ik op 13 november zoals ik gepland had. Bedankt!

  4. Top | #634

    Standaard Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Hallo,

    op 8 mei vertrekken mijn vriendin en ik voor de eerste keer in ons leven richting de USA.
    We hebben er super veel zin in! aangezien we maar 3 dagen in orlando zijn willen we in ieder geval een disney park pakken (1 dag)
    hoe kunnen we dit het beste doen? Van te voren ergens een ticket bestellen? Bij disney zelf op die dag een entree ticket kopen of zijn er nog lokale bureaus die tegen een gereduceerd tarief kaartjes verkopen?

    Bij Disneyland Parijs vroegen een aantal jaar terug namelijk 78 euro voor een dagtciket, bij disney aangekomen troffen we een VVV kantoortje en betaalde wij maar 38 euro!
    Wat voor mogelijkheden hebben we?

  5. Top | #635
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Wat leuk! Alvast veel plezier met de voorbereidingen.
    Wij gaan dit jaar ook 1 dag naar Disney (Magic Kingdom). Ik heb besloten om een maand van te voren de tickets online te bestellen via Disney. Dit is trouwens aankomend weekend
    Dagtickets zijn helaas naar verhouding een stuk duurder dan meerdaagse passen. Korting op dagtickets heb ik nergens kunnen vinden tot nu toe. In 2011 zijn we voor het laatst een dag naar Disney geweest. Ons werd toen in de lobby van het hotel door een extern bedrijf verteld dat we met korting kaartjes konden kopen, mits we een timesharing bijeenkomst zouden bezoeken. Deze bijeenkomst zou dan heel vroeg plaatsvinden en daarna kon je naar Disney met goedkope kaartjes. Daar hebben we toen vriendelijk voor bedankt!
    Tickets kun je ook ter plaatse kopen aan de kassa. Ik vind het fijn dat als je online tickets hebt besteld, je dan max. 3 attracties kan vastleggen met een Fastpass (vanaf 30 dagen voor de gereserveerde datum).
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #636
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Wij hebben 2 jaar geleden gebruik gemaakt van de verkoopster die langs kwam in de lobby van ons hotel. Wij gingen wel 5 dagen maar het scheelde toch ook weer. Weten jullie al welk park het gaat worden? Super leuk!
    Tot op heden 2 trips gemaakt naar Florida in July 2015 en in Juni 2017.
    Oktober mogen wij weer voor 3 weken lang!

  7. Top | #637
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Precies wat Stephie schrijft, geen korting alleen als je voor timeshare gaat. En het is wel heel fijn om vooraf je fastpasses vast te kunnen leggen.

  8. Top | #638

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Ok duidelijk. Welke sites adviseren jullie? Heb al wat sites bekeken maar dan kan ik alleen voor meerdere dagen toegang kopen

  9. Top | #639
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    De officiële Walt Disney World site: https://disneyworld.disney.go.com

  10. Top | #640
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark1984 Bekijk Berichten
    Ok duidelijk. Welke sites adviseren jullie? Heb al wat sites bekeken maar dan kan ik alleen voor meerdere dagen toegang kopen
    Attractionticketsdirect.de

    https://www.attractionticketsdirect....our-way-ticket



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •