Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 61 van de 69 EersteEerste ... 11515960616263 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #601

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wat moet ik antwoorden als ze bij binnenkomst naar mijn beroep vragen?
    Ik doe vrijwilligerswerk (geef les),

  2. Top | #602
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Teacher?lijkt mij prima.

  3. Top | #603
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Of anders 'free-lance teacher' ? Het is overigens al jaren geleden dat mij deze vraag is gesteld bij binnenkomst in de US...
    Laatst gewijzigd door PENPE; 16-12-15 om 07:35.

  4. Top | #604
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Je kunt ook zeggen dat je volunteer teacher bent.

  5. Top | #605
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij (vrouw, mijn persoontje en 2 kinderen 10 en 2) zijn bezig met het samenstellen van de Florida reis voor juli 2016.
    Op dit moment hebben wij 2 week in gedachten. We willen graag naar Orlando en de Disney parken uitgebreid bezoeken. Ook Universal staat op onze lijst dankzij de tovernaars leerling

    Nu had ik even een paar vragen. Is 5 dagen voor de Disney parken en 2 voor Universal voldoende of teveel? Wij zijn geen snelle attractie fanaten maar kunnen genieten van alles wat met Disney te maken heeft. In Parijs vermaken wij ons ook prima 3 dagen.
    Voor het huisje zaten wij te kijken naar de Disney Area budget homes zijn die een beetje goed of kan ik beter verder kijken?
    Als laatste vraag de auto. Ik wil natuurlijk wel een beetje auto gebruiken als we daar toch zijn en had de full size SUV in gedachten of is dat een beetje overkill?

    Veel vragen ik weet het Heb er wel al heel veel zin in.

  6. Top | #606
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    2 dagen voor Universal is voldoende. Disney bestaat uit 4 parken (6 als je de waterparken meetelt). Je kunt er meer tijd besteden, maar met 5 dagen heb je dus tijd voor ieder park een keer en een park twee keer. Persoonlijk zou ik in twee weken tijd aan 7 dagen (dus de helft van de tijd) zeker voldoende hebben. Als je kaarten bestelt voor Disney kun je met of zonder parkhopper kopen. Parkhopper betekent dat je meerdere parken per dag mag bezoeken. Dit is dus wellicht ook een optie voor je. Het is overigens niet goedkoop om al die parken te bezoeken, maar hoe vaker je gaat, hoe goedkoper het wordt per keer.

    Ik ken Disney Area budget homes niet, maar ik zou zeggen verdiep je eens goed in de mogelijkheden van het huren van een villa. Er is veel te krijgen voor een prijs waar je in Nederland nog geen Landal huisje voor kunt krijgen. Een full size SUV is echt een grote. Voor een gezin met 2 kinderen is een standard SUV ook prima. Als je niet te veel rijdt, zou je zelf met een midsize SUV uit de voeten kunnen.

  7. Top | #607
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Als je Disney World een beetje leuk wil doen (genieten en niet haasten) en als je alles wil doen (in ieder geval alle parken) dan is 5 dagen echt minimaal. Ik zelf zou, zeker met een kleintje van 2, er wat meer tijd voor uittrekken. Kijk ook eens naar http://www.attractionticketsdirect.i...resort-tickets Is wel wat duurder dan een 5 dagen ticket maar je kan je helemaal uitleven en dat allemaal op je gemak.
    Een Disney area home kan ook wat verder in Davenport liggen en dat vind ik geen Disney area (soms half uur rijden) maar is wel te doen. Soms kan je ook voor een bepaalde buurt kiezen zoals Lindfields en dat is dan weer een stuk dichter bij Disney World. Budget homes zijn minder luxe maar inderdaad altijd wel groter dan een Landal huisje. Ik zou zeker eens goed kijken wat er te krijgen is want met een beetje speurwerk heb je echt een super mooi huis om vakantie in te vieren.

  8. Top | #608
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Bedankt allen voor de tips. Ik zie inderdaad op die website die Mushu doorgaf de 14 dagen voor de prijs van 7. Dit klinkt als een zeer mooie optie om de parken eens goed te kunnen bekijken.

  9. Top | #609
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carthrax Bekijk Berichten
    Bedankt allen voor de tips. Ik zie inderdaad op die website die Mushu doorgaf de 14 dagen voor de prijs van 7. Dit klinkt als een zeer mooie optie om de parken eens goed te kunnen bekijken.
    En dan kan je echt alles doen! Parken, zwemmen en zelfs de mini-golfbanen zijn er bij inbegrepen. Of gewoon alleen voor een avondshow gaan terwijl je de rest van de dag rustig aan hebt gedaan.

  10. Top | #610
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Mini golfbanen moet je dan wel voor 4 pm doen, anders is je ultimate ticket daar niet geldig Maar die tickets geven veel mogelijkheden en je hoeft niet alle dagen te gaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •