Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 69 EersteEerste ... 9495758596061 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #581
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Amerika

    Welkom op dit gezellige Forum. Ik stel voor dat je begint met dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthrea...Vragen-en-Tips!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #582
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Eerste keer Amerika

    Ik zou zeggen, lees jezelf eerst even in met alle leuke reisverslagen en dit informatieve forum!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #583

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb op de forum rondgekeken en heb inderdaad meer informatie gekregen. Alleen had ik nog een vraag ivm een cruise vanuit Miami naar de Bahamas voor ongeveer 3 dagen. Kan ik dat in Miami ter plekke boeken of zijn er goedkope sites waar ik alvast op kan boeken? Ik hoor graag van jullie.

  4. Top | #584
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wellicht dat je hier al wat wijzer van wordt? http://www.floridaforum.nl/showthrea...ahama-s-tripje .
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #585

    Standaard Tips

    Hallo allemaal,

    Mijn vriend (25) en ik (20) gaan in september naar Florida. Wij hebben daar een auto gehuurd en gaan verschillende plekken bezoeken. (Orlando, St. Pete beach, Naples, Everglades, Key-West en Miami).

    Heeft er iemand tips waar wij zeker naar toe moeten gaan of wat wij zeker moeten gaan doen?

    Ik ben erg benieuwd!!

  6. Top | #586
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tips

    Dat is maar net wat jullie aantrekt natuurlijk. De een houdt van pretparken, de ander van natuur of strand, of beide, of museums. Zoveel mensen zoveel wensen. Het enige wat ik jullie kan aanraden, tevens een goede tip, is het forum via de index of zoekfunctie eens rustig door te spitten. Over alle plaatsten die je noemt staan al aparte topics, zowel over de omgeving als wat er te doen is.
    En mocht je dan nog wat meer gerichtere vragen hebben, zullen ze/we die hier zeker beantwoorden.

    Orlando>pretparken en shopping outlets / St. Pete's Beach>beach / Naples>zou ik overslaan / Everglades>leuk / Key-West>sla ik over / Miami>beach>art deco district. Maar dat zijn dus mijn voorkeuren, net als Daytona Beach en Harley Davidson dealers bezoeken. Ieder zo zijn ding
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #587

    Standaard 1e keer orlando rond oud en nieuw

    wij willen net na de kerst ca 16 dgn naar orlando om de pretparken,waterparken te bezoeken en om te gaan shoppen.wij zijn een gezin van 5. 3 kids leeftijd 14,10 en 5.iemand leuke reisverslagen van rond die tijd?!
    graag horen wij ook tips wbt alles.het is voor ons de eerste keer vliegen en dus ook 1e keer orlando.
    heb al een hoop gelezen hier op het forum,maar krijg graag gerichte tips.

  8. Top | #588
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    dag liekey

    wat leuk om dan je eerste Florida reis te maken, voor ons word het dit jaar ook onze eerste kerst vakantie daar,
    hoe wel we na al aardig wat keren Florida ons weg er redelijk kennen, vond ik het samen stellen van deze reis iets moeilijker
    omdat je in die periode een ongelofelijke drukte treft..maar met adviezen en leesverslagen hier zijn we tot een mooi schema gekomen
    en zien er erg naar uit
    als je de zoekfunctie gebruikt kom je zeker topics en leesverslagen tegen over die periode
    en als je vragen hebt kun je ze altijd stellen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #589
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij zijn 3x in die tijd geweest. Misschien heb je iets aan onze reisverslagen.

  10. Top | #590

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    toch besloten om 1 januari te vertrekken.kwam er idd achter dat het dan ongelofelijk druk is in de parken en het scheelt bijna 400 euro pp,als we dus een week later vertrekken.iemand ervaring met de meerdagen passen?
    is het voordeliger om een pas te kopen voor alle parken in één?
    wie kan mij daar wat over vertellen,en waar boeken jullie de tickets...of kopen jullie ze pas daar?!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •