Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 69 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #521
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De lange termijn weersvoorspelling voor Ft. Myers in oktober: http://www.accuweather.com/en/us/for...nyr=10/01/2013.
    Je zou natuurlijk een rondje kunnen maken van Miami naar Orlando, dan naar de westkust Tampa/Clearwater Beach, Fort Myers en dan retour Miami.
    Wat je echt niet mag missen is afhankelijk van je eigen interesses (Pretparken ja/nee, Cultuur/natuur ja/nee etc.) Volgens mij moet je dat eerst bepalen en dan is er volgens mij idd. al heel veel geschreven op dit forum.

  2. Top | #522
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Klimaat in oktober (ervaringen, tips?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tessa88 Bekijk Berichten
    Wij willen half okt 2 weken naar Florida, maar wat is nu de beste bestemming?
    het beste voor wat? Beste voor shoppen? Beste voor lekker eten? Beste voor pretparken? Beste voor zwemmen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #523
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    wij zijn vorig jaar van 12 okt tot 21 okt van key west naar orlando geweest
    strand, snorkelen, shoppen, en pretparken in zoverre je alles in een week kan proppen
    echt elke moment van de dag en de avonden prachtig weer gehad
    geen moment een vestje of lange broek nodig gehad, de avond tempraturen lagen toen zelfs hoger dan dat we in mei gewent zijn
    maar tja, dat geeft geen garantie dat het dit jaar weer zo zal zijn!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #524

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    We zijn net een aantal dagen terug uit Florida en we hebben vooral veel plezier beleefd aan Fort Lauderdale. Mooie omgeving en uit de drukte van Miami.
    Verder zijn we naar Orlando geweest voor de pretparken en naar Key West. Voor het shoppen zeker een dag uittrekken voor Sawgrass Mills. Zeer goedkoop en overzichtelijk.
    Vooral ook rondrijden met de auto is een beleving op zich.

  5. Top | #525

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Ik heb samen met mijn zoon een visum MOETEN kopen. €45

  6. Top | #526
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suskenl222 Bekijk Berichten
    Ik heb samen met mijn zoon een visum MOETEN kopen. €45
    Dit vraagt toch om wat nadere uitleg. Waar vandaan, waar naar toe ? Wat voor visum en waarom ?
    Zo als het nu hier staat is er geen koekie van te bakken, dus verklaar U nader.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #527
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    3

    Standaard Eerste reis naar Florida 12 dgn en auto

    Hoi allemaal,

    Wij gaan voor de eerste keer naar Florida voor 12 dagen en ik heb wat vraagjes zoals: welke prepaidkaart, welke verzekering is het beste.
    Er zullen nog wel meer vragen komen, maar alvast bedankt voor de antwoorden.

    Wat betreft de prepaidkaart hoef ik niet naar Nederland te bellen, maar om daar te kunnen reserveren en voor nood etc.
    Is het handig om direct op het vliegveld een prepaid te kopen? en welke provider heeft de beste dekking?

    Ook zal ik een ongevallen verzekering moeten afsluiten voor deze periode. Maar welke is goedkoop en goed?

    Groetjes,
    TS

  8. Top | #528
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Eerste reis naar Florida 12 dgn en auto

    Hoi! Voor wat betreft die prepaidkaart zou ik je adviseren om in Amerika een prepaidtelefoon met beltegoed te kopen, voor rond de 30 dollar ben je dan klaar en kun je de hele vakantie bellen. Wij hebben zelf AT&T, deze kun je volgens mij ook bij Walmart kopen of bij de winkels van AT&T. De dekking van deze provider is geweldig, wij hebben nooit problemen. Waar je bij je verzekering vooral op moet letten is dat je werelddekking hebt, ik denk niet dat het heel veel uitmaakt bij welke verzekeraar je 'm afsluit.

    Hopelijk kun je hier iets mee!
    Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  9. Top | #529
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    3

    Standaard Re: Eerste reis naar Florida 12 dgn en auto

    Ja dank je.

    Wie heeft er ervaring met de tollwegen naar de Keys? en heeft iemand nog tips?

  10. Top | #530
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wat bedoel je precies met de tolwegen? Ik kan je wel vertellen dat je twee manieren hebt om te betalen: contant of via de SunPass. Als je een SunPass transponder in je auto hebt mag je overal gewoon doorrijden, het bedrag wordt dan van je creditcard afgehaald. Contant kan uiteraard ook, het hangt er vanaf hoeveel je van plan bent op tolwegen te gaan rijden


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •