Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 69 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #501
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lorens88 Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip ! Zag op Tom Tom inderdaad kaarten staan voor de USA en ook nog voor de ouwe Tom Tom One die ik heb En de prijs valt redelijk mee
    Nou ik vond 60 euro voor een kaartje vd tomtom wel veel geld (die je dus 1 keer gebruikt). Ik ben eigenlijk aan het rond kijken of het niet anders kan... (lenen/ huren/ 2e hands/ etc)

  2. Top | #502
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    voor dat geld koop je er een ter plekke
    als je hem echt maar 1x gebruikt ,kun je hem bij thuiskomst op marktplaats of het forum plaatsen
    wij hebben er voor onze eerste vakantie in florida ,een gerefurbisched gekocht op ebay
    de 2de reis hebben we onderweg een nieuwe tomtom gekocht waar we nu al vaak plezier van hebben gehad
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #503
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    29

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wie weet of er in Kissimmee en in Bradenton goede tennisbanen te vinden zijn?
    Wij gaan van 1 t/m 15 juli naar Kissimmee en daarna tot 12 augustus naar Bradenton.
    Mijn man gaat 's morgens graag tennissen. Dan is het nog niet zo heel erg warm.
    De vorige keer was het best wel moeilijk om goede banen te vinden waar wij waren.
    Misschien zoeken we wel verkeerd. Wie weet raad?
    Is er misschien ook iemand die zin heeft om dan met mijn man te tennissen? Speelsterkte 3.
    (Alleen met een baan kom je ook niet ver, hahaha.)
    Gr. Claudia

  4. Top | #504
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Als ik even google kom ik uit op http://www.tennisround.com/tennis-courts/fl/kissimmee veel zijn er private, maar er zijn ook enkele publieke banen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #505

    Standaard Re: East Coast route 1

    Hoi iedereen, mijn naam is Mieke en ik ben 22 jaar oud. Op de middelbare school ben ik op uitwisseling geweest naar Florida (Winterhaven) en heb daar highschool meegelopen. Ik ga deze zomer voor het eerst weer op bezoek bij mijn gastgezin daar. Ik vroeg me af welke dingen in Florida nog echte aanraders zijn. Ik heb bijvoorbeeld Bok towers al gezien en dat was prachtig. Orlando heb ik ook gezien, maar nu wil ik daar graag nog een keer heen voor Harry Potter. Ook wordt een kustbezoek iets nieuws voor mij.
    Groetjes!

  6. Top | #506

    Standaard Eerste keer Florida met tips en zie door de bomen het bos niet meer

    Heykes

    Wij gaan van 13-7-13 tem 27-07-13 naar Florida/orlando met twee kids namelijk 2 en 10 jaar oud. Hebben villa + vlucht + autoverhuur via exit reizen.

    Willen verschillende zaken bezichtigen die natuurlijk te doen zijn met twee kids.

    Leuke tips en weetjes altijd welkom over uitstappen, het dagelijks leven, etc....

    Grts

  7. Top | #507
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij zouden in mei 2014 graag naar Florida gaan en ik ben al volop overal aan het lezen wat we zouden doen en waar we zouden verblijven. Maar er zijn zoveel opties dat ik het eventjes niet meer weet.
    We zouden niet echt gaan voor de parken in Orlando omdat mijn man hier niet zo zot van is. We zouden misschien wel Bush Gardens overwegen en Seaworld. Zelf ben ik helemaal verkocht voor Discovery Cove maar is dit ook zijn geld waard?
    We zouden natuurlijk ook graag naar Miami gaan en we zouden ook heel graag aan de golf van mexico verblijven, momenteel gaat mijn voorkeur naar Fort Meyers omdat ik hier zoveel lovende dingen over lees. Hebben jullie misschien tips voor verblijfplaatsen enz?

    Groetjes
    en alvast heel erg bedankt.

  8. Top | #508
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Discovery cove is zeker het geld waard. Zeker omdat jullie ook overwegen om Seaworld en Busch Gardens te bezoeken. Voor een beetje meer heb je bij het dagje Discovery Cove ook 2 weken ongelimiteerd entree voor SW en BG.
    Discovery Cove is all-inclusive: ontbijt en lunch zijn inbegrepen en zo ook alle drankjes en snacks gedurende de dag.
    Mocht je dit willen doen, zorg dan dat je rond 8 uur 's morgens daar bent zodat je rond 10 uur met de dolfijnen kunt zwemmen. Dan kun je van tevoren nog ontbijten en na de dolfijnen heb je de hele dag voor jezelf zonder dat je nog op de tijd hoeft te letten.
    Vorig jaar hebben we in SW en in BG 2 extra tours geboekt. Die waren ook zeer de moeite waard.
    Bekijk eens wat reisverslagen. Daar vind je veel aan informatie.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #509
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Helemaal met Trails eens!

  10. Top | #510
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Tnx voor de info



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •