Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 69 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #491
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    17

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Het probleem is dat ik niet echt gewend ben van met zo'n mini-van te parkeren enzo, en het is waarschijnlijk zoeken om een kleine spot te vinden in Miami? Of zijn er daar parkings waar je gemakkelijk plaats kan vinden?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-05-12 om 19:33. Reden: fqe

  2. Top | #492
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De parkeerplaatsen zijn echt berekend op grote amerikaanse auto's.
    Geen enkel probleem.

  3. Top | #493

    Standaard Voor het eerst naar Florida

    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum en zal me eerst even voorstellen.
    Mijn naam is Lorenzo en ik ga in Oktober met mijn moeder voor 2 weken naar Amerika.
    We zullen verschillende plekken in Florida aandoen waar onder andere.
    - Orlando
    - Cocoa Beach
    - Ft Lauderdale
    - Miami
    Er staat een hele hoop informatie op dit forum maar ik had zelf ook een paar vraagjes.

    - Aangezien je in Amerika een creditcard nodig hebt voor autohuur en etc was ik benieuwd wat voor creditcard ik het beste kan aanvragen. Ik heb verschillende gezien zoals Visa Worldcard, American Express en etc maar ik ben benieuwd wat ik het beste kan aanvragen.
    - Hoe zit het met losse parkticktets is het beter om ze in Nederland bij het reisbureau te kopen of daar zelf aan de poort.
    - Een auto huren zonder navigatie is dat te doen of gewoon beter om het erbij te nemen weet niet of je je kan redden met een kaart.

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.
    Grt

  4. Top | #494
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Kijk eerst of je via je eigen bank een Credit Card kunt aanvragen. Dat is in de meeste gevallen het goedkoopst. Zorg er wel voor dat je een redelijke limiet hebt (2500 of meer). Andere opties zijn via de ANWB (Mastercard en/of Visa) en via andere instellingen.

    Losse parktickets kun je soms van te voren al als e-ticket kopen via de website van het pretpark. Anders los aanschaffen ter plaatse. Meerdaagse Disneytickets (vanaf 4 dagen) kun je goedkoper al van te voren kopen.

    Over GPS huren ja/nee zijn al vele topics volgeschreven. Probeer de zoekfunctie eens met 'navigatie' of 'GPS'.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #495

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Ik heb het inderdaad gezien op ANWB maar ik ben niet zo handig met creditcards namelijk hoe weet ik welke wel en niet geaccepteerd wordenof maak het niet uit zolang het maar een creditcard is.
    De tickets zijn mij een duidelijk verhaal scheelt inderdaan wat geld als ik het zo bekijk.

  6. Top | #496
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Kijk dit topic van 70 pagina's eens door: http://www.floridaforum.nl/showthrea...943-Creditcard
    Gaat helemaal over Credit Cards. Wellicht ergens achteraan beginnen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #497

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Harstikke bedankt voor de informatie dit kan ik zeer goed gebruiken. Grt

  8. Top | #498
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    betreft gps; wij hadden een amerikaanse kaart op onze eigen tomtom gezet....kun je gelijk weg bij de autohuur zonder problemen...ideaal of koop er ter plekke 1, als je er 1 bij neemt bij de autohuur kost dat rond de 10 euro per dag extra dus kun je zelf ff kijken of het loont daar 1tje te kopen (zag er voor 70,- dollar bij de radioshack liggen)

  9. Top | #499

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Bedankt voor de tip ! Zag op Tom Tom inderdaad kaarten staan voor de USA en ook nog voor de ouwe Tom Tom One die ik heb En de prijs valt redelijk mee

  10. Top | #500
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Let je er wel op dat als jij ook auto wil rijden je een underage pakket moet boeken? (mits je echt uit bouwjaar 88 komt natuurlijk ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •