Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 69 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    maar op de website van america estates kan je alleen kiezen voor dit

    Alamo Rent A Car group CC (Compact 2-deurs) 14 dagen
    @ € 257,- /week, € 37,- /dag incl. CDW , EP/LIS, Free Tank of Fuel, Fee for 3 extra drivers incl. underaged drivers, Airport Fees, Taxes & Local Surcharges (-ALAMO UNDERAGED-) (Orlando/Orlando)
    (maandag 15 mei 2006-maandag 29 mei 2006)
    Exit-Reizen bied dit pakket ook. Zie http://www.exit-reizen.nl/reizen/huu...o_florida.html

    CC 2 deurs:
    195/week
    39/dag

    Volgens mij hoef je dan geen extra bedragen meer te betalen als ik het zo lees. Maar voor de zekerheid even navragen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    31

    Standaard

    maar op de website van america estates kan je alleen kiezen voor dit

    Alamo Rent A Car group CC (Compact 2-deurs) 14 dagen
    @ € 257,- /week, € 37,- /dag incl. CDW , EP/LIS, Free Tank of Fuel, Fee for 3 extra drivers incl. underaged drivers, Airport Fees, Taxes & Local Surcharges (-ALAMO UNDERAGED-) (Orlando/Orlando)
    (maandag 15 mei 2006-maandag 29 mei 2006)

    dus dat betekend dat ik ook 3 x 37 euro per dag moet gaan betalen?( en 257 per week? ) Ik ben de enige met een rijbewijs.
    Nee, je betaalt dan Euro 257 per week ofwel Euro 37 per dag - bovenstaande prijsopgaaf is dan incl. fees/taxes en incl. 3 extra bestuurders (indien nodig) en incl. 'underaged drivers' - dus die Euro 37 per dag daar zit dat allemaal bij in...

    succes

    groet
    Wim

  3. Top | #43
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    Als de prijs idd inclusief alles is, vind ik het een nette prijs..
    Exit-Reizen lijkt me dan nog zelfs goedkoper.

    Je ziet wel veel meer met een auto. Het openbaar vervoer stelt niet zoveel voor in de USA. Veel wachten vooral
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    31

    Standaard

    Exit-Reizen lijkt me dan nog zelfs goedkoper.
    Als je kijkt naar de prijs per week wel, maar de dagprijs Euro 39 x 7 dgn = Euro 273 dus ik zou dat nog even goed checken!

    succes en groet
    Wim

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    Voor wat betreft de grootte van de auto: onze ervaring is dat je gerust de kleinste auto kunt boeken. Daar zijn er namelijk gewoon niet veel (if any) van aanwezig. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat we daadwerkelijk een kleine auto meekregen. En in het ergste geval, krijg je m wel, en zit je even krap op weg naar je hotel (ivm de koffers) daarna heb je met zn 2-en toch ook niet veel ruimte nodig?

    Of zijn er mede-forummers die wel eens de kleinste auto hebben meegekregen?

  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    5

    Standaard Eerst Miami of eerst Orlando

    Hallo,

    Op 6juni vertrekken mijn vriend en ik voor het eerst naar de States . Ons plan is om eerst naar New York te gaan voor een paar dagen en op 10 juni naar Miami vertrekken en dan zo verder reizen naar Orlando en op 20juni terug te vertrekken.
    We willen wel wat zien, maar ook wel rusten, relaxen, wat dus wil zeggen dat we niet elke dag heel veel m willen doen.
    Heeft iemand ideeën voor ons?
    Wat denken jullie eerst naar Miami en dan naar Orlando of omgekeerd, ik zou zeker naar de Keys willen. En een beetje op tstrand liggen.

    Alvast bedankt!

    Caro

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerst Miami of eerst Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caro
    Wat denken jullie eerst naar Miami en dan naar Orlando of omgekeerd, ik zou zeker naar de Keys willen. En een beetje op tstrand liggen.
    Wij hebben eerst Orlando en daarna Miami gedaan. Miami viel ons erg tegen na alle vriendelijkheid in Orlando. Het is toch een heel ander soort stad...

    Scheelt ook wel dat wij er in januari waren. Dan is er op Miami Beach gewoon niks te doen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Eerst Miami of eerst Orlando

    Caro, als ik het goed lees, heb je 10 dagen, en vlieg je terug vanaf Orlando. Nou hangt het een beetje van de vluchttijden af, als je vroeg in Orlando aankomt, zou ik denk ik meteen doorrijden naar Key West (daar wil je heen geef je aan), dat is zo'n 8 uur rijden totaal, maar daardoor win je een reisdag.
    blijf je een dagje in KW (2 nachten, dan naar Miami, zelfde recept en dan met gezwinde spoed naar Orlando, en daar de overige dagen, zodat je niet op de dag dat je terug vliegt nog eerst een halve dag moet rijden.
    Succes, Eric

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Ik zou gewoon proberen de rijafstanden te beperken. Dus niet aankomen in Miami, dan naar Orlando rijden en dan weer terug naar Miami ofzo, daar verlies je kostbare tijd mee.
    Het lijkt me wel fijn om na de New York dagen even te kunnen relaxen aan het strand, en er dan weer in te vliegen in de pretparken!

  10. Top | #50
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Helemaal mee eens! Vlieg vanuit NewYork met een vroege vlucht naar Miami, rijdt dan met de autometeen door naar Key West en blijf daar 2 nachtjes om lekker uit te rusten. Dan nog een dagje Miami en dan door naar Orlando voor de broodnodige hoeveelheid fun. Terugvlucht dan vanuit Orlando (of als dat niet gaat, vanuit Tampa).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •