Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 69 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #181
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tampa-Miami in 8 dagen

    Als een speer naar Orlando, daar een dag of 6 je vermaken en dan langzaam afzakken naar Miami. Bijvoorbeeld ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tampa-Miami in 8 dagen

    Hmm, en dat was nou net niet de bedoeling. De tijd van de parken ligt allang achter ons. bedoeling was via de westkust omlaag te zakken. key west mee te pakken en gewoon n beetje relaxen en daarmee bedoel ik niet op t strand liggen). Dus tips zijn nog steeds meer dan welkom.

    Miki

  3. Top | #183
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tampa-Miami in 8 dagen

    Het ligt er aan wat jullie de moeite vinden (pretparken dus niet, maar dat had je in het oorspronkelijke bericht dus niet vermeld :-) ), maar wij waren erg onder de indruk van het Salvador Dali Museum in St. Petersburg.
    Misschien is dat wat ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #184
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    8

    Standaard Is dit een goed indicatie qua prijs?

    wij willen volgend najaar met ons zoontje van dan 3,5 naar florida voor 3 weken. van orlando naar miami. met vluchten, autohuur, disneykaartjes, 1 week een villa in omg. orlando komen we op zo'n 3000 euro. vinden jullie dit een redelijke prijs of kan het nog goedkoper? alvast bedankt voor het meedenken, gr debbie

  5. Top | #185
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Is dit een goed indicatie qua prijs?

    Vluchten +/- 1300 euro voor 3 personen

    1 week auto 182,18 euro (usa reisen Equionx goldprgramma volledig verzekerd)

    Tickets disney hangt een beetje af wat jullie willen alleen disney of ook Seaworld etc.
    Persoonlijk zou ik ook naar seaworld gaan.
    bv 4 dagen disney (standaard ticket dus geen hoppen) 2 maal 160 en 1 maal 133. je hebt dan nog vele varianten m.b.t. de tickets. je kunt hopper toevoegen, ook nog eens waterparken bv typhoonlagoon etc.)
    Hier moet je je zelf in verdiepen.

    Hotel krijg je in alle prijsklassen.
    Zo boeken wij meestal goedkopere hotel, daar wij toch de hele dag onderweg zijn.
    Americanestates heeft een mooie site met scherpe prijzen van veel hotels en biedt ook huisjes aan.
    Met huisjes heb ik geen ervarig maar op dit forum zijn er wel veel topics van.
    Even zoeken bij de zoekfunctie.
    Uitgaande van een "goed" hotel (voor ons) +/- 50 euro pernacht per kamer.
    7 dagen is 350 euro



    Vlucht voor 3 personen 1300 .00
    auto equinox 1 week volledig verzekerd 182.18
    Disney 4 dagen base ticket 3 personen 366.00
    hotels ( als zijnde voorbeeld) 7 dagen a 50 euro 350.00
    eventueel Seaworld +/- 50 dollar pp 115.00
    eten en drinken 100 perdag???? 700.00
    shoppen......hangt af van wat jullie willen gokje 700.00

    totaal = 3713.13.

    Dit is een globaal bedrag. je kunt natuurlijk nog op veel punten sparen.
    je kunt een goed kopere auto nemen, maar dat scheelt je tientjes.
    op het eten daar kun je natuurlijk ook sparen. heb je een huisje kun je iedere dag thuis eten?? niet mijn plan.
    ik ga liever uiteten ook daar kun je vele restaurants vinden die lekker en goedkoop zijn. en kinderen gratis.
    Willen jullie veel kopen dan schiet je bedrag ter besteding natuurlijk om hoog.

    Denk er ook aan dat jullie allemaal een paspoort moeten hebben ook de kleine, anders kom je er niet in.


    Wellicht heb ik je opweg kunnen helpen.

    Ik denk persoonlijk dat het voor iets meer als 3000 euro moet kunnen lukken.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 18-03-07 om 09:22.

  6. Top | #186
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    8

    Standaard Re: Is dit een goed indicatie qua prijs?

    bedankt voor jullie reakties, 3000 was idd voor ons 3en, maar het kan nog aangescherpt worden, hier zaten trouwens 3 dagen disney zonder hoppen en seaworld bij in. zag gister iets staan over discovery cove, lijkt me ook gaaf! iig moeten we flink gaan sparen, eenmaal daar ga je niet op een paar centen kijken, we zullen er niet snel nog een keer heen kunnen gaan! gr debbie

  7. Top | #187
    Banned User
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Is dit een goed indicatie qua prijs?

    Maar zonder datums kunnen we eigenlijk helemaal niets uitrekenen.
    Want het scheelt nog al of je in september, oktober of november gaat.

    Da's allemaal najaar,

    dus datums.:-D

  8. Top | #188
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Is dit een goed indicatie qua prijs?

    Heb even snel een berekeningetje gemaakt bij American Estates en dan kom je uit op €2800 voor:
    • 3 weken najaar 2007 (10-10 tot 31-10)
    • vliegen met Delta (2volw/1kind)
    • 3 weken Intemediate 4-deurs Alamo Gold
    • 1 week Luxury villa
    • 3-daagse Disney Base-tickets (2volw/1kind)
    Reken daar nog 14 dagen een hotel a €50 per nacht bij en je zit op een prijs van €3500 voor de basis (vlucht, auto, accommodatie, tickets).

    En daar komt dan nog je eten/drinken, shoppen, overige attractietickets (+parkeren) en entrees, benzinekosten, souvenirs ect. bij. Wat je daar aan uit kunt en wilt geven is natuurlijk heel persoonlijk en dus erg discutabel om daar een bedrag voor te noemen. Maar denk er niet te licht over, voor de meeste mensen is een Florida-vakantie door dit soort zaken zeker geen goedkope vakantie.

    En wat Knaapje hierboven als bedrag noemt ... het klinkt me absoluut niet raar in de oren.

    NB: 3 dagen Disney kost ca € 152, 7-dagen Disney kost €159.... voor maar een paar eurootjes extra kun je 4 dagen langer genoeten van de magic!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-03-07 om 12:24.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #189
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    8

    Standaard Re: Is dit een goed indicatie qua prijs?

    tja dat het een dure vakantie wordt dat weten we, ik ben er zelf nl al eens geweest met mijn ouders, ik schrok toen al van de prijzen. wij willen eind september gaan, dus zeg laatste week sept tm 2e week van okt. ik heb idd een prijsopgaaf van american estates, en dat is incl vlucht(martinair), 1 week villa nabij disney, 3 weken autohuur (intermediate 4 deurs bij alamo incl alle verz en extra bestuurders), 4 dagen zonder hoppen disney parken, waarvan 1 dag gratis, en 3 orlando flex tickets 4 dagen (ws zullen we deze niet gebruiken en kopen we een los ticket voor sea world). deze was 3200 euro. dan komt er nog 2 weken hotel en eten en overige uitgaven bij, die idd erg persoonlijk zijn qua budget. gr debbie

  10. Top | #190
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Is dit een goed indicatie qua prijs?

    Ok je kind kan daar nog niet met de dolfijnen zwemmen maar wel gewoon in de andere zwemgedeeltes (rays, diverse vissen, tropische vogelgedeelte en nog wat anders. Omdat je daar de hele dag all innn bent kunnen de kids genoeg drinken en snacken. Het eten was overigens overheerlijk wat we geserveerd kregen. Ik raad het iedereen aan. Door dat ik met dolfijnen ging zwemmen heeft mijn man de boel kunnen opnemen op dvd en heb ik dat ook mooi. De foto's van seaworld die hun maken zijn zeer mooi, maar wel duur maarv zo'n geweldige ervaring moet je gewoon aan de muur thuis hebben hangen.

    Voor foto's zie onze log onder de categorie Orlando 2006
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-12 om 20:02. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •