Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 69 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #151
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vragen

    Hotelcoupons? Kijk eens bij de volgende websites:
    Destination Coupons
    RoomSaver
    Travelsaverguides
    About
    Hotel Coupons

    Zo genoeg?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #152
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Nu heb ik nog een vraagje! Stel je moet kiezen waar je zeker naar toe moet in Florida,dus wat moet je echt zien in Florida,wat is dan jullie antwoord?
    Ik moet namelijk een keuze maken om dingen te gaan doen in november,is een beetje moeilijk!
    Alvast bedankt!

  3. Top | #153
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    6

    Standaard Re: Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Ik zou ook zeggen Orlando, maar dat is weer zo'n breed begrip...
    Als ik 1 ding moest kiezen, zou ik zeggen: Illuminations, Reflections of Earth (vuurwerkshow in Epcot).
    Erg jammer dat ie gaat verdwijnen, maar Disney kennende komt er vast wel een nog spectaculairdere show voor terug!
    Voornamelijk Orlando-kenner, maar heb veel andere steden in Florida ook gezien.
    Voor wie geinteresseerd is: ik ken alle scrapbookwinkels op m'n duimpje!!:razz:

  4. Top | #154
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Moet eerlijk bekennen dat we zelf voor de eerste keer gaan, maar wat bij ons op het lijstje stond is....................The Everglades dat lijkt me gewoon super om al dat natuur te zien daar, je ziet wel eens stukjes in films en ook bij CSI MIAMI (super programma) 8-) ;-) :lol:
    Maar wat hier boven staat lijkt me ook niet verkeerd hoor, na al veel gelezen te hebben zou ik het liefst ook nog even door rijden naar Orlando maar ja dat zit er niet in...:cry: :cry: :cry: :cry:

    Maar voor een ander te moeten kiezen is altijd erg moeilijk hé

    succes er mee :wink:

    Groetekes Monique

  5. Top | #155
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    6

    Standaard Re: Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Ok voor jou geen Orlando dus...;-)
    Wat ik ook erg leuk vind, is St Petersburg. Ga vooral even een kijkje nemen op de pier en vanaf daar (bovenop) de zonsondergang bekijken.
    Tja en Key West is ook een must!!
    Voornamelijk Orlando-kenner, maar heb veel andere steden in Florida ook gezien.
    Voor wie geinteresseerd is: ik ken alle scrapbookwinkels op m'n duimpje!!:razz:

  6. Top | #156
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Hoi Monique,

    Ik weet precies wat je bedoelt, met die rare gezichten.8-[

    Ik vroeg aan mijn beste vriendin of ze de Disney film Fantasia te leen had voor me. Op haar vraag waarom ik speciaal die zo graag wilde, antwoorde ik dat we naar WDW gingen en in het Fantasia gedeelte van het All star Movies resort zouden slapen. Er volgde totaal GEEN reactie. Dit is nu al zeker 6 wkn geleden en ze heeft er nog steeds met geen enkel woord over gerept, het zal wel goed zijn. Ik begrijp er helemaal niets van#-o . Endat nog wel van mijn beste vriendin.

    Groetjes Patries

  7. Top | #157
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Re: Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Ok de plaatsjes waar ik wel geweest ben:key west,de everglades,gainesville (woonplaats van mijn tante),dunedin,clearwater,tampa,st petersburg (ook op de pier),orlando verschillende keren naar wdw geweest en naar universal studio's en islands of adventure en seaworld.
    Verder ben ik een aantal keer op madeira beach geweest in een condo.
    En niet te vergeten amelia island en voor de rest heb iknog wel veel dingen gezien maar dat was allemaal tussendoor! (bv homosassa springs)

  8. Top | #158
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Leukste/bijzonderste plekje in florida

    Ik zou het strand van Ft. de Soto Park niet hebben willen missen. Niet voor niks altijd hoog op de lijst van mooiste stranden van de USA. Dus als je van strand houdt is het zeker de moeite waard. Is vlak bij St. Pete en Tampa, dus misschien combineren met Busch Gardens

  9. Top | #159
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    4

    Standaard Wat aan te raden met baby??

    In maart verblijven wij 3 weken in villa Punta Gorda. We huren wel een auto, dus willen wel wat reizen. We vroegen ons af of Miami leuk is met een baby. Welke wijk/hotel?? Of is Key Largo leuker?? Graag jullie deskundige advies.

    Heeft iemand ook ervaring met korte cruises door de Caribean? Is dat een aanrader??

  10. Top | #160
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Voor het eerst naar Florida

    Hoi,

    Ten eerste leuk dat jullie ook naar florida gaan, en welkom op dit forum.
    voor de kinderen is WD altijd erg leuk natuurlijk, voor de natuur is de Everglades voor ons nummer 1, wij gaan a.s. vrijdag voor het eerst.:-P
    Ook Key-West is erg leuk, bij de andere eilandjes kun je dolfijnen bezoeken en zo en met de glasbodem boot een tochtje maken etc.
    Maar door veel op het forum te zijn en te lezen kan je veel te weten komen en anders geven ze graag antwoord op je vragen!!!!!!!!!
    Lees maar eens goed via de zoek functie, dan zal je zien dat heel vragen al eens langs zijn gekomen.
    Maar succes met lezen, zoeken en vragen!!!!

    Groetekes Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •