Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 69 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #141
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Beste Winster,
    Vrienden van ons zijn ook met en baby richting fl gegaan.
    Voor hun was dit de eerste en laatste keer.
    Zij vonden fl ontzettend leuk, maar met en klein kind ben je ontzettend gebonden.

    Wij hebben zelf een meisje van bijna 6 jaar oud.
    We zijn met haar dit jaar voor het eerst naar fl geweest.
    Zij vond het gewooon geweldig, en maakt mij nu al gek om volgend jaar terug te gaan.

    Vanaf het moment dat zij geboren is, zijn we ieder jaar gewoon op vakantie blijven gaan.
    Wij hebben echter het geluk dat zij ontzettend makkelijk is.
    Ook al toen zij baby was, konden we haar overal mee naar toenemen.

    Heb je zo'n kleine dan is het te overwegen.
    Heb je een peuter die vrij moeilijk is zou ik zo'n reis nog niet gaan maken.
    Kost ten slotte genoeg geld. dan zou ik het korter bij huis zoeken.

    Met mijn dochtertje zijn we voor het eerst naar Disney Parijs geweest toen ze bijna drie jaar oud was, en dat ging gewoon goed.


    Maar wanneer willen jullie eigenlijk gaan, dit jaar nog of volgend jaar of.

    Wat ons betreft is Mei een super periode.
    Vroeger gingen wij altijd in Juni/Juli.
    Dan is het warm en veel luchtvochtigheid--> dus veel zweten :cry:


    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #142
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard

    Ik ben nog nooit in Florida geweest en ga volgend jaar met mijn zoon van 17. Dus ik heb misschien nog niet echt recht van spreken. Ik ben echter ook alleenstaand moeder en daar weet ik dus wel iets van.

    Op de eerste plaats ben je (net als ik) aan de schoolvakanties gebonden. Ik weet niet hoe lang je wilt gaan, maar voor mij wordt het de zomervakantie. Doodgewoon omdat ik 2 weken wil en in mei en februari maar 1 week vakantie heb.

    Ik ben een aantal jaren alleen met mijn kinderen op vakantie geweest, naar Duitsland, Belgie en Luxemburg. De eerste keer vond ik eng en toen zat ik op 400 km van huis! Een eerste keer alleen met je kinderen naar Florida vind ik heel dapper. Maar waarom niet eerst dichter bij huis geprobeerd?

    Je baby is nu makkelijk, maar over een jaar is hij 18 maanden en het is nauwelijks te voorspellen hoe hij dan is. In ieder geval zal hij er weinig aan hebben en ik denk dat het advies een aantal jaren te wachten nog niet zo gek is. Over 5 jaar zijn je andere kinderen 12 en 13 en kunnen veel van je overnemen.

    Ik heb 10 jaar gewacht op deze reis (dat komt vooral door priveomstandigheden) en ben blij dat ik dit nog met 1 van mijn kinderen kan ondernemen. Ik ben nu een getraind alleen-reiziger, durf auto te rijden in het buitenland (en ik heb daar ook een vraag over gesteld hier waarbij de antwoorden mij gerust hebben gesteld). Mijn zoon is (bijna) volwassen en zal een hele steun zijn daar.

    Ik wens je veel plezier bij de voorpret en ben benieuwd wat je gaat doen.

  3. Top | #143
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    11

    Standaard

    Beste winster
    Houd er rekening mee, dat sommige attracties niet geschikt zijn voor babies. Je oudste kinderen zullen in de meeste gevallen niet alleen in een attractie willen/mogen. Wat doe je dan met je baby? Ik neem aan dat je die niet zo maar bij een vreemde in de armen laat. Als ik jou was, dan zou ik er nog een keertje over nadenken. Orlando is al vermoeiend met 2 volwassenen en 1 kind, laat staan als 1 volwassene en 3 kinderen. Ik denk dat de kinderen de Everglades ook nog niet echt zullen waarderen zoals wij dat zouden doen. Je kunt er feitelijk alleen maar doorheen rijden. Met 3 jonge kinderen onderneem je niet snel een kano tocht ofzo.
    Mocht je toch besluiten te gaan, dan wens ik je een fijne tijd toe

  4. Top | #144
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Monique en Dennis gaan van 24 november tot 5 december

    Heeft iemand nog geweldige tips voor ons die ook in die periode gaan, want als het ons bevalt dan gaan we volgend jaar op een langere rondreis.
    Nu hebben we het als volgt gedaan, we komen aan in Miami en overnachten op het vliegveld, de andere dag halen we de auto op en gaan richting Key West voor 2 nachten, Everglades voor 2 nachten en dan nog 2 nachten in Naples waarna we terug gaa naar Miami om daar nog even te genieten van strand en omgeving voor 4 nachten.

    Ik probeer wel zoveel mogelijk te lezen maar betere tips kan je alleen van mensen krijgen die er ervaring in hebben, zoals jullie allemaal
    toch??

    groeten

  5. Top | #145
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard

    Bij ons is het heel goed bevallen, wij hebben een tweeling van 4 jaar en gaan dit jaar voor de derde keer met ze.

    (Wij zijn een beetje America verslaafd, maar wie niet hier )

    De eerste keer was toen ze 2 waren.

  6. Top | #146
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    1

    Standaard Tips gevraagd

    Hallo,

    Wij willen volgend jaar juli met 4 volw. en 2 kinderen naar Orlando gaan.
    Ik ben nu een beetje aan het rondneuzen waar ik zou moeten boeken.

    Heeft iemand ervaringen met alles los boeken, dus geen pakketreis boeken? Heb al gezien dat vliegen met een Amerikaanse maatschappij een stuk voordeliger is dan met een Nederlandse maatschappij. Helemaal als je niet vanuit Amsterdam vertrekt. Iemand hier ervaringen mee?

    Tevens zou ik graag willen weten waar de parken tickets (disney parken en een losse kaart Seaworld) het beste te koop zijn.

    Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!

    Alvast bedankt
    Gr. Nancy

  7. Top | #147
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Tips gevraagd

    Wat je zou kunnen doen is via internet bij verschillende organisaties offertes laten maken en dan voor jou de beste eruit kiezen.
    Vliegen met een Amerikaanse maatschappij kan goedkoper zijn, echter deze vliegen niet rechtstreeks. Martinair doet dat wel...maar of dat jullie voorkeur heeft....dat is natuurlijk allemaal persoonlijk.

    Ik zou gewoon eerst goed rondneuzen op internet en kijken rond de mogelijke vertrek datum. Het kan soms aanzienlijk schelen als je een dag eerder of later vertrekt richting Florida

    succes ermee:razz:
    meisje

  8. Top | #148
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Tips gevraagd

    Er zijn heel veel aanbieders van villa's, maar er zit natuurlijk ook wel wat kaf onder de koren.
    Veel gebruikte aanbieders op dit forum zijn American Vacations en American Estates. Met beide organisaties hebben de forummers goede ervaringen.
    Voor het huren van auto en/of hotel ben ik zelf erg gecharmeerd van usareisen.de, die komt er bij mij altijd goedkoop uit.
    Een goede site voor goedkope vliegtickets is www.vliegtarieven.nl.
    je kunt via de zoekfunctie op dit forum nog veel meer over bovengenoemde namen lezen.
    Eric

  9. Top | #149
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Bergschenhoek
    Berichten
    6

    Standaard Re: Tips gevraagd

    Wij hebben ook alles los geboekt.
    Alles via internet. Voor een redelijke prijs gevlogen met Martinair. Rechtstreekse vlucht. Zeker handig als je met jonge kinderen reist.
    Disneytickets en onze huurauto hebben wij via American Estates geboekt.
    Wij hebben onze villa gehuurd van Nederlandse mensen.
    Kijk is op www.home-xp.com/faber .

  10. Top | #150
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    2

    Standaard Vragen

    Goedemiddag dames en heren,

    Over 2 weken 9 dgn naar Florida...hiep hiep hoeraa
    Graag wil ik de 1e 2 dagen naar Clearwater om even bij te komen op een mooi strand. Nu kom ik aan in de avond. Ik zou graag het mooiste hotel(a/d zee) willen hebben tegen de laagste kostprijs(wie niet) zonder al teveel te moeten zoeken in het donker.
    Met die kortingsboekjes(links via internet) kom ik niet erg verder qua info. In het verleden was het boekje "Florida on the go" ietwat scheutiger qua info. Zijn er enige nutigge suggesties? Zijn er overigens boekjes verkrijgbaar op het vliegveld of bij de autoverhuur?

    Vervolgens 6 dagen rondkarren evt. naar de Keys nog niet geweest, is dat echt een must om te zien? Zo ja wat? Ik weet dat meningen uiteen kunnen lopen, maar ja ik wacht de reacties wel af.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •