Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 69 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #471
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    7

    Standaard dry tortugas ea. vraagjes

    Beste,

    Ivm. Venetian pool te Miami, de moeite voor een uurtje te stoppen,iemand al gedaan, krijg je de auto goed geparkeerd ??

    Iemand een ervaring met de speedbot MIAMI THRILLER ?
    Buiten een dagje art-deco,southbeach en holocaust memorial,
    wat raden jullie aan voor één andere dag ( venetian pool en thriller,..? )
    Havana-sigaar heb ik al gedaan te Havana zelf dus...

    Ivm. Dry Tortugas per vliegtuig/boot goed te doen,leuk? , met vliegtuig voldoende tijd voor bezoek FORT EN snorkelen ??

    Wat zouden jullie doen op een maandag op één dag tijdens de ritdag van Miami naar Cocoa Beach ?? Navyseals museum is dicht dan
    dacht zelf aan Palm Beach maar wat nog ??


    THX !

    en orlando ??
    SeaWorld,Islands of Adventure en Wet n'Wild
    andere betere combo ? ( Disney Parijs al gedaan )


    MAki

  2. Top | #472
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: dry tortugas ea. vraagjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maki Bekijk Berichten
    Beste,

    en orlando ??
    SeaWorld,Islands of Adventure en Wet n'Wild
    andere betere combo ? ( Disney Parijs al gedaan )


    MAki
    Heb geen antwoorden op je vragen, maar wil even regearen op Disney.
    Disneyland Parijs en World Disney zijn ECHT niet te vergelijken!
    World Disney bestaat uit meerdere parken en alleen Magic Kindgom lijkt enigzins op Disneyland Parijs.
    Ik zou je echt Animal Kingdom aanraden en eventueel een waterpark.

    Seaworld is een absolute aanrader, vonden wijzelf het mooiste park in Orlando (zijn er ook 2x geweest )

    Succes met kiezen


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  3. Top | #473
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    4

    Standaard Enkele vraagjes....

    Wij gaan deze zomer voor enkele weken naar Kissimmee in een Executive Plus Villa met privé zwembad van Wings'n Wheels. Het is de eerste keer dat we in een huis gaan logeren, iemand daar ervaring mee?
    We zouden onze Magic Your Way en Flex Tickets ook aankopen bij Wings'n Wheels, is dit verstandig? Of zouden we die beter er plaatse kopen. Ik zou ook graag mijn eigen koffie meenemen in mijn valies, naar het schijnt mag dit. Ik zou daar ook enkele keukenapparaten van Kitchenaid willen aankopen, ze kosten maar 1/3 van de prijs in België. Mag ik dit meebrengen als handbagage? Alle tips voor restaurants en uitgaan in Kissimmee zijn welkom. Alvast bedankt. =D>

  4. Top | #474
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Enkele vraagjes....

    Ik wens jullie alvast heel plezier toe in jullie villa. Het klinkt erg goed.

    Wat betreft de kaarten moet je een aantal vergelijkingen maken met andere sites om te weten of de prijs van Wings 'n Wheels niet te hoog is. Op dit forum kan je de nodige informatie al vinden.

    Koffie mag je gewoon meenemen. Geen probleem.

    Het kopen van Kitchenaid apperatuur raad ik af. In Europa gebbruiken we 220 - 240 volt en in Amerika 110 volt. Dit betekend dat je de Amerikaanse apparaten niet 1 op 1 in Europa kan gebruiken. Wil je ze wel meenemen dan moet je ze laten ombouwen naar de juiste voltage.

    Om restaurants aantebevelen hangt af wat je smaak en budget is. De ene vind de buffetrestaurants van Ponderosa, Sizzler, Golden Corral het einde en de ander wil er nog niet met 10 paarden naar toe. Goedkoop zijn ze wel.

    Uitgaan kan ik je niet veel mee helpen. Wij zijn altijd doodop van alle activiteiten dat we het lekker vinden om 's avonds in de villa lekker te luieren en TV te kijken of een boek te lezen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #475
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Enkele vraagjes....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kate Bekijk Berichten
    Ik zou ook graag mijn eigen koffie meenemen in mijn valies, naar het schijnt mag dit.
    Of het verstandig is om tickets bij Wingsn wheels te kopen hangt van de prijs af. Over de tickets zijn verschilende topics. Hierin vind je de adressen van aanbieders zodat je de prijzen gemakkelijk zelf kunt vergelijken. Ook is er een handig topic waarin je prijzen van MYW-tickets kunt vergelijken.

    Over het verblijf in vila's is een bestaand topic, hierin vind je vast veel informatie. Je kunt ook een paar reisverslagen lezen, veel bloggers verblijven in een villa.

    Keukenapparaten mag je gerust meenemen. Hou er wel rekening mee dat de apparaten in de VS op 110 volt werken en dat er hier het dubbele uit het stopcontact komt dus controleer vooraf even of de apparaten ook op ons voltage werken. Op Amerikaanse apparaten zit ook een andere stekker aan het snoer. Hou verder rekening met het bedrag dat je in Belgie belastingvrij mag invoeren uit de VS.

    Verder biedt het forum veel informatie over restaurants. Kijk even in de index waar je deze info kunt vinden of probeer de zoekfunctie eens. Omdat je nog niet weet in welke community jullie tijdelijk verblijf ligt, is het lastig om namen van restaurants te noemen. Er zijn er in die omgeving honderden.........

    Over het meebrengen van levensmiddelen zoals koffie: Onder bepaalde voorwaarden mag je levensmiddelen meenemen. Hierover is al veel over geschreven op het forum. Voor de juiste informatie raadpleeg de site van de TSA . Vergeet niet dat je alle levensmiddelen formeel aan dient te geven op het daartoe verstrekte formulier als je door de Amerikaanse douane gaat.

    Tot slot: Het forum is ingedeeld in handige hoofdstukken. Zo kan iedere gebruiker de informatie gemakkelijk terugvinden. Het is dan ook prettig als je bestaand onderwerpen eerst op je gemakje leest. Heb je dan nog vragen, dan kan je ze het best in het bestaande topic stellen.



  6. Top | #476
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard key biscayne - miami seaquarium

    ik wist niet goed waar ik dit moest zetten, dus zet ik het maar hier.
    Ik kan maar weinig over deze vinden op het forum en zie ze ook bijna in niemand hun planning of verslag staan.
    weet iemand of miami seaquarium de moeite is als je ook naar seaworld gegaan bent? en of key biscayne de moeste is als je ook naar key west gaat? naar wat gaat de voorkeur? deze 2 of een dagje extra op de andere key's?
    alvast bedankt

  7. Top | #477
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    78

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De recensies over Miami Seaquarium zijn erg verschillend op tripadvisor. Het schijnt heel slecht onderhouden te zijn en totaal niet vergelijkbaar met SeaWorld. En de arme orka zwemt in een veel te kleine tank met alleen een dolfijn als gezelschap.

  8. Top | #478
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Jaren geleden ben ik naar het Miami Seaquarium geweest. Toen was het zeker niet vergelijkbaar met SeaWorld, veel kleiner maar ook erg armoedig. Achteraf vonden we het niet de moeite waard. Wij waren die vakantie ook in SeaWorld Houston geweest. Als het niet veranderd is in al die jaren, zou ik er voorbij rijden.

  9. Top | #479
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    oke dan ga ik wel naar de shows zien in seaworld en schap ik het seaquarium van het programma, terug een beetje puzzelen dus hehe

  10. Top | #480
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    17

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Best mensen,

    Ik ben net nieuw hier, dus hoop ik meteen in het goeie topic te zitten ^^.
    Ik ga met 5 vrienden waarschijnlijk naar Miami deze zomer, ik probeer nu al wat van alles te bekijken wat we in een dag of 10 kunnen doen (Everglades, Key west), hiervoor zullen we dan ook een auto huren.
    Zijn er zaken die ik moet weten als ik daar een auto wil huren? Ik ben 22, kheb al 3 jaar mijn rijbewijs en nog geen accident gehad.
    En is er genoeg parkeermogelijkheden in Miami zelf?
    Mijn hotel is het South Beach Hotel, daar hoop ik toch een parking te kunnen krijgen.

    Vriendelijk bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •