Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 69 EersteEerste ... 16566465666768 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #651
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Wij gebruikten altijd een site om een planning te maken voor de Disney parken. Als je hun volgorde aanhoudt dan scheelt je dat een hoop tijd in de rijen met wachten.
    https://touringplans.com/walt-disney.../touring-plans
    https://touringplans.com/
    De belangrijkste regel is: ben er als het park open gaat!!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #652
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Als echte Disney World fan is dat natuurlijk mijn advies om daar naar toe te gaan. In tegenstelling tot veel anderen ga ik tegen de touringplans in..... Ik ga naar het park waar ik zin in heb en ben er zelden tot nooit als het park open gaat. Ben gewoon geen ochtendmens en vroeg opstaan en dan in een enorme rij nog voordat het park open is, geeft mij een stressgevoel. Ik ga altijd lekker op m'n gemak en maak vooral gebruik van de fastpasses. Fastpasses are your friends! Echt goed gebruik van maken, dat scheelt je heel veel wachttijd. En verder ook genieten van de parken. Het zijn echte themaparken en de benaming pretpark vind ik ze dan ook geen eer aan doen. Er is zoveel te zien en te beleven zelfs buiten de attracties om.
    Als je dan toch graag een website met onderbouwd advies wil hebben en mooie foto's dan raad ik https://www.easywdw.com/easy/ aan. Nog leuk om te lezen ook en hij legt ook goed uit waarom je een bepaalde keuze maakt zodat je die ook makkelijk kan aanpassen aan je eigen wensen.
    Ook wat betreft natuur kom je goed aan je trekken in Florida. Het is een andere natuur dan de grote, indrukwekkende stateparks in bijvoorbeeld het westen maar er zijn genoeg parken in Florida waar je verrast wordt door wat je tegenkomt. Ik ben ooit aangenaam verrast door Circle B Bar en heel lang geleden ook door Corkscrew. Die laatste kom ik nooit in de blogs hier tegen dus misschien is dat tegenwoordig niets meer?

    Veel plan-plezier!

  3. Top | #653
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gertjan Bekijk Berichten
    ...in Nederland vinden we de Efteling erg leuk een park met leuke achtbanen zoals de baron en de phyton.
    Universal!

  4. Top | #654
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Inderdaad Universal! Zeker als je juist de thrill rides leuk vindt,

  5. Top | #655
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    56

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Wij gaan ook altijd naar Busch Gardens bij Tampa. Is klein anderhalf uur vanaf Orlando. Dit is een pretpark en dierentuin in een. De achtbanen zijn er gaaf! De cheetah gaat supersnel!

  6. Top | #656
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Hmmm Florida, het blijft trekken en voelen als thuiskomen!!
    Heel plezier nog met de voorbereiding en voorpret!!
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  7. Top | #657

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    dank jullie wel voor jullie antwoorden. ik ben al een heel eindje met het bedenken van een routeschema.

    maar ik had nog wel een vraagje over die pretparken. veel van jullie raden universal studios aan. ik vroeg me af of je dat park in 1 dag kan doen? of moet je daar meerdere dagen voor uit trekken.

  8. Top | #658
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Er zijn twee parken: Universal Studios en Islands of Adventure. Kortgezegd: US is wat meer simulatie, IoA wat meer rides. Eén park is prima in één dag te doen. Behalve als het erg druk is misschien. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat het park niet in één dag te doen was. Van tevoren even uitzoeken welke rides je wilt doen en die als eerste doen.

    Als je mee wilt met de Hogwarts express heb je wel een ticket nodig at toegang geeft tot beide parken.
    Laatst gewijzigd door Don Tuse; 13-06-18 om 20:50.

  9. Top | #659

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Dankjullie wel voor jullie reacties.

    we hebben de tickets geboekt en zijn al een route aan het bedenken. dat heb ik in de volgende topic gedaan

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...422#post233422

    leek me beter om dat bij de andere routes te doen.

  10. Top | #660
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: algemene vragen over Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    De natuur in Florida moet je NIET vergelijken met die in het westen!!!
    Het is inderdaad niet specaculair zoals de Grand Canyon. Maar de Everglades zijn mooier dan welk national park in Californië en omliggende staten samen. Vind ik. Je moet even de tijd nemen om het prachtige ervan te gaan zien.

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...-de-Everglades



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •