Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 68 van de 69 EersteEerste ... 185866676869 LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #671
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Ik boek altijd alles los. Maar de eerste keer Florida heb ik via TUI toen geboekt (toen nog Arke), een pakket, met vlucht en hotel. Huurauto toen wel los geboekt.
    Even nagekeken in boeking van toen (bewaar alles van mijn vakanties in mapjes in email).
    Vond het toen fijn om alles via een reisbureau te boeken omdat het de eerste keer was en ik ook niet goed wist waar te beginnen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #672
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Maar idd, eerst even kijken wat je precies wil. Zodat je in ieder geval weet op welke plaats te vliegen. Ik begin zelf altijd met vliegticket.
    Dan accomodatie, en daarna de huurauto.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #673
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hier ook alles zelf netjes besteld / geboekt. Vliegtickets / hotels / huurwagen. In deze volgorde. Geen reisbureau meer.

  4. Top | #674
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wat er al gezegd is ik zou eerst een soort v schema maken wat jullie plannen zijn. Dan kijken waar je aan wil komen en vertrekken. Daarna op ticket jacht. Wij hebben diverse jaren alles zelf gedaan, dt jaar was het bij het reisbureau goedkoper dus het is maar net wat je wil. Wij vergelijken het en boeken waar het het goedkoopste is. Qua tickets voor de parken kun je hier op het forum ook diverse goede sites vinden. Er zijn er namelijk verschillende. Ook daarvoor eerst kijken wat er is en wat jullie willen er is namelijk zoveel keuze met combi passen ed.

  5. Top | #675

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Bedankt voor je reactie. Wij willen voornamelijk naar Disney en Universal. Een verder schema hebben wij niet.

  6. Top | #676
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Disney zijn 4 pretparken, 2 waterparken, 2 minigolfbanen en een uitgaansgebied. Universal zijn 2 parken. Wil je die allemaal bezoeken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #677

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Disney zijn 4 pretparken, 2 waterparken, 2 minigolfbanen en een uitgaansgebied. Universal zijn 2 parken. Wil je die allemaal bezoeken?
    Nee, de pretparken van Disney, 1 waterpark en de 2 parken van Universal.

  8. Top | #678
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hebben jullie ook al eens gekeken naar Bush Gardens en Seaworld? Vonden wij ook erg leuk. Wij hebben overigens de tickets geboekt bij www.attractionticketsdirect.ie
    Een Ierse site die ook combinatietickets aanbiedt voor alle parken in Florida.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

  9. Top | #679
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij hebben de eerste keer “veilig’’ geboekt via Tui en dan verblijf Regal Oaks, ja je betaald wat meer als je het los boekt maar als je nog nooit in Florida bent geweest zou ik je gewoon goed laten informeren. Regal Oaks ligt nog geen 10 vanaf Disney, 15 min Seaworld, 30 min vanaf Universal dus erg in de buurt en dat is voor een onbekende erg fijn.
    succes!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorro123 Bekijk Berichten
    Wij willen volgend jaar voor het eerst naar Orlando. Hoofddoel pretparken. Maar echt, wat een keus. Zoveel dat ik niet weet waar te beginnen. Waar boeken jullie meestal?

  10. Top | #680
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Ieder zijn smaak.
    Ik boek al jaren vlucht, auto, hotel en reis- en annuleringsverzekering in een totaalboeking bij Expedia.
    Nou ben ik misschien een wat bijzonder geval, alleenreizend en buiten het seizoen, als ik echter voor een totaalpakket met een goede vlucht met bagage en stoelreservering, 10 nachten een goed hotel of appartement en een Mid suv ( Hyundai of Kia Sportage) zo tussen de EUR 1300 en EUR 1500 betaal ga ik niet apart voor alles zoeken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •