Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 69 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #531
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #532
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De eerste dag dat wij er aankwamen (met 2 auto's) vonden wij de tol van Sanford naar Davenport naar Kissimmee een beetje te gek worden.
    Toen zagen we op de Garmin een functie "vermijd tolwegen" hierdoor kom je zelfs vaak 10 minuten eerder aan en kom je langs vele mooiere plaatsen dan de snelwegen. Ideale tip dus, vermijd de tolwegen!

  3. Top | #533
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Vliegen via Tampa kan misschien een alternatief zijn om tolwegen te vermijden.

  4. Top | #534
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verbeek Bekijk Berichten
    Vliegen via Tampa kan misschien een alternatief zijn om tolwegen te vermijden.
    Ik weet niet of er een volgende keer komt. Misschien als opstap plaats Miami om weer een cruise te doen maar ik wil andere staten ook een kans geven om door mij bezocht te worden

    Al was die "vermijd tolwegen" wel een fijne oplossing vooral omdat je dan meer van Florida zelf ziet. Nadeel is wel, je komt langs veel shopping centres/malls en met een koopverslaafde vriendin is dat duurder dan de tolwegen

  5. Top | #535
    Newbie cbo1710's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    6

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Na flink wat rondreizen willen we nu in 2015 naar Florida. Wat is internet dan toch makkelijk.
    Heb al heel veel tips gevonden op dit forum. Alvast dank hiervoor.

    Heb het reisschema zo goed als klaar (21 juli-22 augustus 23 augustus thuis)
    2n Daytona beach of Cocao beach (Kennedy space)
    5n Orlando (Universal studios en Universal Island of adventure, Disney Dowtown, Kelly Park of Blue spring park)
    4n Tampa (Bush Garden, Jet ski huur, Dali museum, Chihuly collection, wandelen in de prachtige parken)
    3n Sanibel Island (Fietsen in Ding Darling state park, relaxen)
    3n Florida city (Billy swamp, wandeltochten, bezoekerscentra everglades, fietstocht shark valley)
    3n Key west of ander eiland. Twijfel nog.
    2n Miami beach (Hop on hop off bus)

    Vlucht waarschijnlijk via Arke. Heen naar Orlando Sanford en terug via Miami.
    Auto via Alamo.
    Hotels en B&B via booking.com even wachten totdat we augustus 2015 kunnen boeken.

    Heb nog een paar vraagjes:
    Wat is leuker: Kelly Park of Blue Spring?
    Wat adviseren jullie Key West of een ander eiland?
    Heeft iemand ervaring met de hop on hop off bus in Miami? Kon het niet vinden via zoekfunctie.
    21 juli-22 augustus 2015 Florida Colette & Patrick, Tan (2001) & Yin (2002)
    1997 Thailand, 1999 West-USA, 2002 & 2004 China (adoptie), 2005: Noorwegen, 2008 & 2009 & 2011 & 2014: Zweden, 2013: China (rootsreis). www.dielsubliem.logze.nl

  6. Top | #536
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    voor miami is dit een aanrader: http://secure.miamibeach411.com/tour-of-miami.html een bustour van 4 uur..is geen hop on hop of maar we hebben alles gezien en hij pikte ons op bij ons hotel en smiddags zijn we wel bij een ander hotel uitgestapt vanwege de rest van de planning van die dag ideaal (owja als je ook nog lekker wil racen in een speedboat moet je een ritje maken op de thriller vanaf bayside market place :P )

    Keywest vond ik persoonlijk iets minder maar dat zal aan mijn verwachtingen hebben gelegen en ook aan de tijd want we er waren er maar 1 dag...dus das al 1 tip! Blijf wat langer als je kan En als 2e hebben wij een rondje eiland met de conchtrain gedaan...het was vrij prijzig vond ik maar de ideale manier om toch in het korte tijdsbestek alles te zien Je kunt gewoon daar op verschillende plekken kaartje kopen en opstappen...leuke tourguide ook...bob
    Laatst gewijzigd door natascha666; 26-08-14 om 07:40.

  7. Top | #537
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Ik zou in de zomer voor Kelly Park gaan. Lekker tuben in de natuurlijke lazy river.
    En je zou natuurlijk ook 2 nachten Key West kunnen doen en 1 nacht ergens in het midden van de Keys. B.V. Marathon of Islamorada.
    Je zou ook nog kunnen overwegen om niet OP Sanibel te overnachten maar er net voor. Accomodatie is vrij prijzig op het eiland zelf.
    Ik weet niet met hoeveel personen jullie reizen maar voor hotels zou je je ook kunnen verdiepen in Priceline en/of Hotwire.

  8. Top | #538
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Kwa hotels (ook vlucht plus auto trouwens) hebben wij alles geboekt bij Exit Reizen. Wilde nl. wel alles beetje zelf uitzoeken maar het wel graag onder 1 dak hebben was prima geregeld! maar idd de priceline kun je ook mooie deals vinden
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-08-14 om 13:00. Reden: q

  9. Top | #539
    Newbie cbo1710's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    6

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij reizen met 4 personen. 2 volwassenen en 2 pubers. Een van bijna 13 en 14.

    Bedankt voor de tips. Ik had zelf ook zitten kijken bij Priceline. Maar een groot nadeel vind ik dat de kamers, die ik heb zitten bekijken, allemaal non refundable waren.
    Het grote voordeel met booking.com is dat ik hotelskamers en B&B's kan selecteren die gratis te zijn annuleren. Helaas moesten wij vorig jaar een vakantie annuleren vanwege ziekte van een familielid en het geld voor de hotel kamer waren we kwijt. Ik neem het risico liever niet meer. De annuleringsverzekering vergoede de kamer niet omdat het niet levensbedreigend was.
    De prijs Priceline en booking.com verschilt ook niet veel. B.v. hotel in Miami priceline 132 euro en Booking.com 134 euro. Maar misschien kijk ik in het verkeerde deel van de site. Ik zag ook dat je naar een bepaalde prijs kunt vragen.

    De rondreis heb ik een afgekeken van exit reizen. Ze hebben een kant en klare reis. Maar als je een beetje goed kijkt op internet kan het voor minder geld.

    Goed idee 2 dagen key-west en 1 dag ander eiland. Wat is een leuke snorkelplek?

    Hop on hop off bus had ik de volgende gezien: http://eng.bigbustours.com/miami/home.html
    Iemand ervaring mee?
    21 juli-22 augustus 2015 Florida Colette & Patrick, Tan (2001) & Yin (2002)
    1997 Thailand, 1999 West-USA, 2002 & 2004 China (adoptie), 2005: Noorwegen, 2008 & 2009 & 2011 & 2014: Zweden, 2013: China (rootsreis). www.dielsubliem.logze.nl

  10. Top | #540
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cbo1710 Bekijk Berichten
    De prijs Priceline en booking.com verschilt ook niet veel. B.v. hotel in Miami priceline 132 euro en Booking.com 134 euro. Maar misschien kijk ik in het verkeerde deel van de site. Ik zag ook dat je naar een bepaalde prijs kunt vragen.
    het gaat inderdaad om het 'Name your own Price' gedeelte van Priceline. Het normale gedeelte is niet interessant.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •