Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 69 EersteEerste ... 1959676869
Resultaten 681 tot 685 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #681
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorro123 Bekijk Berichten
    Nee, de pretparken van Disney, 1 waterpark en de 2 parken van Universal.
    Ik zou voor het waterpark van Universal gaan, Volcano Bay....echt tof waterpark!
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  2. Top | #682
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wil je in een villa of hotel verblijven? Je kan ook voor hotels van Disney en/of Universal kiezen. Zal wat duurder (kunnen) zijn maar biedt ook veel voordelen zeker als je toch vooral voor de parken gaat. Wil je 1 park per dag of liever meerdere op 1 dag kunnen bezoeken en ook vaker dan 1x naar een park? Ik zelf vind het heerlijk om helemaal voor Disney te gaan en niet te denken aan alles er om heen. Maar heb ook genoeg vakanties gedaan in hotel of villa in de buurt en meer dan alleen Disney gedaan of vanuit Disney hotel nog andere dingen gedaan (dan is een auto wel noodzakelijk). Er zijn heel veel opties dus.

  3. Top | #683
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hahhahahaha ik vind de berichten allemaal wel heel leuk
    het zal voor Zorro niet makkelijker worden

  4. Top | #684
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Keuzes, keuzes, keuzes
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #685
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Dit jaar voor het eerst naar Florida geweest. Met hulp van dit forum en google alles los geboekt vorig jaar oktober.
    Eerst de vliegtickets bij delta.com rechtstreeks omdat ik geen overstap wilde hebben.
    Daarna via www.disneyholidays.ie het resort incl Quick Service Meal en Moviemaker.
    Toen ik mijn fastpass planning had en deze ook echt had heb ik de auto gehuurd voor de periode dat ik naar Universal en Seaworld ging. Uiteindelijk voor 1 week. Voor de rest gebruik gemaakt van de bussen bij Disney en dat is mij goed bevallen.

    Je moet alleen wel goed letten op welke annuleringsverzekering je neemt. Niet overal kun je namelijk een samengestelde reis laten dekken. Zelf bij de ANWB afgesloten.

    Voor volgend jaar alweer de vliegtickets en resort geboekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •