Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 69 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #381
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: wie heeft tips voor ons

    Met de camper naar Florida :-k dat zal me het reisje wel worden.

    Voor het bestellen van tickets zijn er al vele topics, voor Disney tickets is er zelfs een topic waar een overzicht in is opgenomen welke dan ook nog geregeld wordt bijgewerkt met actuele prijzen.

    Lees die topics eens door en je vindt heel veel informatie over hoe en waar velen hun tickets kopen.


  2. Top | #382
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi Ludi,
    Ik heb je vraag naar aan dit bestaande onderwerp toegevoegd, hier staan namelijk een heleboel vragen van en antwoorden voor eerst-keer-floridagangers.

    Over de zaken die je noemt en over vraagt is al een heleboel info beschikbaar, meestal in afzonderlijke onderwerpen.
    epcot
    disney animal kingdom
    disney hollywood studios
    disney magic kingdom
    Daarover kun je bijv. eens kijken bij
    Disney Tickets: Een prijsvergelijking
    Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Gewoon even de functie "zoeken" gebruiken die je bovenaan in de blauwe balk aantreft, een zoekwoord invullen en je vindt al snel een heleboel info. Heb je dan nog vragen over die specifieke zaken, stel ze dan in het betreffende onderwerp.

    Succes!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #383
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hallo allemaal ik heb een vraag over E-tickets,
    ik ga 14 mei voor het eerst met me vriendin naar amerika, we gaan eerst voor nachten naar new-york en daarna 7 nachten naar kissimee-florida.
    Wij hebben een complete reis geboekt bij EXIT-reizen, maar nou zitten we met een vraag we krijgen geen tickets opgestuurd want zo zeggen ze: jullie hebben E-tickets. dus ik heb gemaild om te vragen of ik wat moet uitprinten want we hebben namelijk niks gehad. Hun antwoord was daarop: je hoeft niks uit te printen u paspoort laten zien bij de incheck balie is genoeg, op schiphol,new-york,orlando heeft u niet meer nodig dan paspoort.
    Heeft iemand hier mee ervaring is dit inderdaad genoeg of heb ik meer nodig???
    Het is voor ons allemaal nieuw dus we nemen liever het zekere voor het onzekere.
    alvast bedankt

  4. Top | #384
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Juist. Alleen het tonen van het paspoort is voldoende om boardingpassen te verkrijgen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #385
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Ik zou graag jullie mening willen hebben over het volgende.

    Mijn ouders vragen nu pas of ze mee kunnen in juli met ons naar Florida. Nu hebben we zelf al geboekt in december bij AV en we vliegen met United Airlines. Maar de ticketprijzen met UA nu zijn niet meer te betalen. 2400 euro voor 3 weken (2 juli tot 22 juli). Nu heb ik op vliegticket.nl en D-reizen tickets gezien voor 680 euro p.p. Naar London en dan met Virgin Atlantic naar Orlando. Zij landen al rond 15.30 en wij pas rond 19.30, dus ze moeten of een taxi pakken naar de villa of een aantal uren zich vermaken tot wij er zijn.

    Nu zou je zeggen, geen probleem, maar mijn ouders praten en verstaan helemaal geen engels. Mijn vader misschien een beetje. Ze zijn nu een beetje huiverig of ze er wel helemaal uitkomen bij de doune in Orlando en ook met het invullen van de formulieren in het vliegtuig.

    Mijn moeder is gewoon heel erg bang dat ze Amerika niet inkomen, omdat ze de vragen niet kunnen verstaan. Ik denk zelf dat het wel los loopt. Maar weet iemand hoe ze daar mee omgaan in Amerika met buitenlanders die geen Engels vertaan en spreken.

    Groetjes,
    Meriam

  6. Top | #386
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi,
    Stel je ouders maar gerust hoor! Ze zijn echt niet de eerste buitenlanders die daar ankomen, en ook zeker niet de eerste en enige die de engelse taal niet machtig zijn.

    Het invullen van de formulieren moeten alle passagiers doen, en een heleboel anderen hebben daar ook hulp bij nodig. Ze vliegen dan wel met vanuit Engeland, dus er zijn waarschijnlijk niet heel veel Nederlanders aan boord. Misschien kan het ze helpen (en geruststellen) als jij de formulieren alvast download en voor ze invult, zodat ze die in het vliegtuig straks alleen maar over hoeven te schrijven op de echte formulieren.

    Bij aankomst in Orlando kunnen ze gewoon meelopen met alle andere passagiers richting Immigrations. Aansluiten in de rij voor "non-US citizens" (buitenlanders dus). De aanwijzingen van het personeel volgen en als ze aan de beurt zijn bij een immigrations-officer hun paspoorten en de twee formulieren (een groene I94 per persoon en voor hen samen één wit formulier). Dan wordt ze gevraagd waarvoor ze naar de VS komen (leer ze even om "holidays" te zeggen) en moeten ze één voor één in de camera kijken voor een foto en allebei hun wijsvingers (left en right) laten scannen. Dan krijgen ze de paspoorten en het witte formulier terug, voorzien van de nodige stempels en parafen.

    Vervolgens wordt ze vanzelf gewezen waar ze de koffers kunnen ophalen, waarmee ze door de controle van agriculture moeten (geen bederflijke etenswaren meenemen, eventuele resten in het vliegtuig achterlaten). Daar geven ze het witte formulier af om vervolgens de koffers weer in te leveren (die worden apart naar het centrale gebouw vervoerd). Om dat gebouw te komen gaan ze met de monorail mee (kan niet verkeerd, gaat maar één kant op).
    In het centrale gebouw moeten ze even kijken naar een bord met "Luggage" en een A of een B erop. Of ze naar A of B moeten is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij waarmee ze vliegen, en die maatschappijen staan dan ook op de borden genoemd. Een (rol) trap af en in de bagagehal even kijken op de borden op welke bagageband de koffers van hun vlucht komen.
    Met hun creditcard (die hebben ze?) kunnen ze een bagagekarretje losmaken uit het rek en daar hun bagage opladen.

    Tja, en dan is het wat jullie gemakkelijke/beter vinden. Laat je ze wachten op jullie aankomst of nemen ze een taxi? Ik zou voor het eerste kiezen, als ze daar geen bezwaar tegen hebben.

    Zo, is dat een beetje helder?

    Veel engelse taal hebben ze dus in ieder geval niet nodig. Volgens mij gaan ze het absoluut zonder problemen redden.

    NB: Geef ze een mobiele telefoon mee, dan kun je elkaar daar tenminste goed bereiken. Let wel op dat het een tri- of quadband-toestel is, want anders werkt'ie niet in de VS.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-10 om 11:57.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #387
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    O ja, voor de overstap in Londen kun je misschien via de luchtvaartmaatschappij assistentie aanvragen. Gewoon aangeven dat ze slecht ter been zijn of zo, en dan worden ze keurig door grondpersoneel bij de ene gate opgehaald en bij de andere afgeleverd.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #388

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hallo allemaal,

    Zoals jullie misschien gelezen hebben gaan wij in augustus voor het eerst naar Amerika. Wij willen hier graag een stuk of 5 parken bezoeken. Hiervoor willen wij geen hopper passen want dit gaan wij niet volhouden. De parken willen wij graag verspreid gaan bezoeken, zodat we tussendoor ook even een paar daagjes kunnen rusten. Kan ik dan het beste hier in Nederland de tickets kopen of daar? En welke kan ik dan het beste kopen?

    groetjes Joke

  9. Top | #389
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi Joke,
    Ik neem aan dat je met "parken" de attractie(thema-)parken in Orlando en omgeving bedoelt. Toch?

    Maar naar welke parken wil je? Er zijn er een stuk of tien waar je uit kunt kiezen, en daarnaast nog een vijftal grote water(zwem-)parken en nog het één en ander.

    Heb je je daar al een beetje in verdiept?

    Pas als je weet welke parken je wilt bezoeken kunnen we je hier een zinnig antwoord op je vraag geven, want: zoveel parken, zoveel tickets, zoveel combinaties.

    Over het algemeen kun je wel zeggen dat het vooraf aanschaffen van tickets goedkoper is dan ter plaatse. Het zijn geen schokkende verschillen (enkele tientjes) maar kunt dan vooraf in ieder geval; rustig uitzoeken welke je precies hebben wilt en je hoeft dan ook niet meer daar in de rij voor de kassa's te staan.

    Met de meeste meerdaagse parktickets kun je de "dagen" verspreid over één of twee weken opmaken. Dat hoeft dus niet allemaal meteen achter elkaar. Maar het mág wel. Als je daar zin en energie voor hebt.

    Laat je nog even weten welke parken je wilt bezoeken?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #390
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi Michael66,

    Bedankt voor je antwoorden.

    Ik kreeg ook een ingeving ineens, dat ik wel ergens formulieren kan downloaden en dan alles invullen. Hoeven ze het alleen over te schrijven. Mijn vader is wel heel goed met de weg. Die komt daar wel uit. Alleen met vragen bij de doune vinden ze eng, want dat verstaan ze allemaal niet. En ik dacht er al aan om een briefje mee te geven met eventuele antwoorden. Holiday is een goede natuurlijk en ze vragen ook wat je voor werk doet in NL (was vorig jaar bij ons wel) dus dat schrijf ik ook wel op een papiertje.

    En ze kunnen inderdaad bij aankomst beter wachten. Eer zij door de doune zijn, dan komen we er al weer bijna aan. Een creditcard hebben ze niet, maar ik denk dat dat geen probleem zal geven, ze hebben een pinpas, contant geld bij. En mobiel is ook helemaal geen probleem, want hij heeft pas weer een nieuwe nokia gekocht met quadband dus vinden doen we elkaar wel.

    Nu rest alleen nog zo snel mogelijk de tickets te boeken voor deze prijs, dan is alles in orde.

    Bedankt nogmaals!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •