Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 69 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi allemaal,

    Op de eerste plaats bedankt voor jullie reacties alvast. Natuurlijk weten wij wat wij ongeveel willen......Wat wij zeker denken te willen zien is:

    -Fort Myers Start 2 dgn; van daaruit een appartement of hotel boeken voor de laatste week in Sanibel of Capitel?(schelpen en natuur is erg favo bij de dames, en ik vindt de rust voor een weekje heerlijk!)

    - Everglades

    - Miami Beach

    - Stukje Keys (dolfin research, sea quarium?; de kids zijn dol op dieren!)

    - Ford Lauderdale?

    - Cape canaveral

    - Orlando ( Sea world; Disney, maar alleen de items die niet in Parijs zijn, de disneyparken zijn niet onze allergrootste prioriteit, al moeten we natuurlijk wel de mooiste?? attracties meepikken!!
    Wie heeft er tips voor zo efficient mogelijk tickets, wel of niet in combinatie met een studio of appartement? Ik heb zitten kijken bij diverse online verkoopcentra van dergelijke tickets, maar weet echt niet waar we de beste keuze in maken. Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos even niet meer zie...., Ik heb via priceonline ook voor een huurauto gekeken; ziet er aantrekkelijk uit maar vindt dit nergenst terug op dit forum? .BVD.

    Willeke
    :roll:

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    De reden dat er niet via priceline auto's gehuurd worden is dat er nog verzekereingen bij afgesloten moeten worden. Hierdoor wordt de huurprijs veel hoger als wanneer je via Nederland een auto huurt. De goedkoopste adressen om een auto te huren zijn oa. Hotelplan, American estates, exit reizen. Bij American estates kan je ook terecht voor entreebewijzen van de parken in Orlando.

    Ik weet niet hoe lang je in Orlando wil blijven maar wellicht is het huren van een bungalow met eigen zwembad een optie.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    je kunt beter op het vaste land iets huren en dan naar Sanibel/Captiva rijden ($3 toll) dan iets huren op de eilanden zelf. Is namelijk erg prijzig. Vanuit Ft. Myers is het prima te berijden. Dus behalve als je big money to spend hebt zou ik gewoon op het vaste land iets zoeken.

  4. Top | #4

    Standaard eerste keer

    Hallo,

    Ik heb net een reis geboekt voor komend zomer naar zowel Californie als Florida. Ik heb hier al wat gelezen over bepaalde vliegen enzo die in Florida zitten, maar ik vroeg me af of je je nog ergens voor moet inenten, of dat mensen nog tips hebben wat je eigenlijk wel mee zou moeten nemen...

    Gr. Robert

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Niks inenten, niks meenemen.

    Als je in Florida last krijgt van muggen (minimugjes die grote bulten kunnen veroorzaken!!!) kun je daar bij Walgreens of zo voor weinig $ spul kopen met DEET erin, dat helpt perfect. Let wel op bij kleine kinderen met dat spul.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Gewone spullen meenemen die je altijd op vakantie naar een warm land meeneemt. We hebben ter plekke sunblock factor 45 gekocht, want elke dag vertelden ze bij het weerbericht dat de UV extreem was, gevaarlijk dus. Het enige wat ik miste, laatst, was een hele luchtige blouse met lange mouwen, liefst wit. Dat is heel handig tegen de zon, ik zag allerlei mensen om me heen die daar wel aan hadden gedacht, maar het is misschien meer een vrouwen- dan een mannentip.

    Bai,

    Maartje

  7. Top | #7

    Standaard

    en hoe zit het met paspoorten? Kun je amerika nu nog in zonder een extra visum aan te vragen en dergelijke? Ik heb alleen een gewoon NL paspoort... 20 juli is de vertrekdatum...

  8. Top | #8
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Een visum is niet nodig voor Amerika. Als je een paspoort hebt dat na 1995 is uitgegeven (en dus machine-readable) dan kun je (nu nog) zonder visum Amerika binnen. Hou er rekening mee dat kinderen (ook babies) een eigen paspoort nodig hebben!

  9. Top | #9

    Standaard Re: Wat meenemen naar Amerika?

    Hoi Robert,

    Wat ik altijd mee heb, hoe warm het daar ook is, zijn n paar kledingstukken met lange mouwen (vest?trui). Overal draait de airco op volle toeren, maar 's avonds in een restaurant vind ik het vaak te koud om in je t shirtje met korte mouwen te zitten. Alhoewel ik n hoop mensen dat wel zien doen. (Misschien zijn wij koukleumen) Ik was iig blij dat ik het afgelopen vakantie weer bij me had.

    gr
    Carin
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-11 om 14:03. Reden: fqe

  10. Top | #10

    Standaard East Coast route 1

    hallo

    Ik ga in september naar Orlando, Florida.
    Is de kustroute oost van Daytona naar Miami een mooie weg om te rijden niet de Intersate 95 maar highway nr 1.

    Mack



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •