Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 69 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #401
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Vragen over GatorTours:

    Wij zouden de Everglades/Miami tour willen doen. Is het een beetje een fatsoenlijke organisatie?
    En waar zit hun kantoor. Op de site staat een ander adres dan Google Maps.

  2. Top | #402
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    FloridaMall en the Mall at Millenia. De outlets zijn ook wel leuk, meer Bataviastad in het groot. En bij alle merken vindt je ook clearence, dus shoppen voor een prikkie. Heb bij Gapkids jeans gekocht voor $ 8,97, geen outletstore. Tommy Hilfiger in de Premium outlet is ook leuk. Tja, voor ieder wat wils. Voor mij, aan het einde van mijn geld nog teveel shops over.....

  3. Top | #403
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    ik heb geen idee of ik hier me vraag goed plaatst??
    Wij gaan in augustus naar orlando en ben eigenlijk nog een leek op dit gebied.
    Maar nu is mijn vraag moet je eigenlijk nu al restaurants boeken of kan je daar gewoon een restaurant inlopen?
    En klopt het dat je soms wel een uur voor de deur staat te wachten?

    Groetjes tamara

  4. Top | #404
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi Tamara,

    De bekende restaurants die in het forum genoemd worden zoals OutBack, Longhorns, Olive Garden etc kun je gewoon binnenlopen.
    Maar het kan gebeuren dat je bv 15-20 min moet wachten, onze ervaring is dat je hier geen pijl op kunt trekken.

    Waar je wel moet reserveren zijn bv de restaurants van Downtown Disney zoals Tropical Forrest en T-Rex

    Groetjes uit "070",
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-10 om 23:17. Reden: fqe
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #405
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    pfff ik merk dat ik wel heel zenuwachtig aan het worden ben nu het zo dicht bij komt

    maar wat moet ik nou echt niet vergeten? of wat moet ik nou echt regelen?
    of wat ik echt nog moet kopen?

    -We hebben een villa met zwembad.
    -Auto
    -cc

    Zit al maanden hier op het forum te lezen.
    maar ga nu echt twijfelen of ik wel alles geregeld heb.

    groetjes Tamara

  6. Top | #406
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Bij Downtown Disney ging ik inderdaad zo naar Rainforest Cafe, wachttijd was een uur ofzo of nog langer en dat was met de warmte en luchtvochtigheid echt niet vol te houden. Mooi weggegaan en een Outback gezocht. :mrgreen:

  7. Top | #407
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    tamaar , als je zoontje van 2 nog altijd bang is van grote figuren ga dan liever niet naar de t rex . Er zijn veel grote dieren die bijna allemaal bewegen ook is er een grote ijsgrot die van kleur verandert . De dieren brullen op een moment allemaal omdat er een meteoriet inslaat dus liever niet doen .Ook is het er erg donker .
    hier zijn een paar foto´s






    Laatst gewijzigd door cindy74; 25-07-10 om 15:49. Reden: foto toegevoegd

  8. Top | #408

    Standaard Een paar algemene vraagjes

    Hoi,

    Wij gaan voor de eerste keer naar Orlando op 21 oktober 2010. We hebben een 7 dagen ticket voor 4 disneyparken. Ben nu dus van alles aan het uitdokteren.

    Ik heb een paar kleine vraagjes waar jullie misschien antwoord op hebben.
    - Als we aankomen op het vliegveld van Orlando moeten we een taxi nemen naar het hotel (Comfort Inn Lake Buena Vista). Moeten we een prijs afspreken met de chauffeur, zo ja hoeveel ongeveer?

    - We nemen de busjes vanaf het hotel naar de parken. Kun je s;avonds ook die busjes nemen ergens naartoe of kunnen we beter een auto huren voor die 10 dagen?

    - Heb je andere stekkers nodig in de hotels voor bijvoorbeeld de laptop.

    - We hebben nog geen entreekaart voor Seaworld. Is het beter die hier te kopen of in Orlando?

    - Kun je het beste alles met je VISA kaart betalen, kun je daar geld op storten.

    Ik hoop dat jullie wat antwoorden weten. Misschien stomme vragen maar we zijn nieuwelingen op dit gebied. ops:

  9. Top | #409
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Een paar algemene vraagjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caroengel Bekijk Berichten
    - Als we aankomen op het vliegveld van Orlando moeten we een taxi nemen naar het hotel (Comfort Inn Lake Buena Vista). Moeten we een prijs afspreken met de chauffeur, zo ja hoeveel ongeveer?
    Neen, ze gebruiken een "fixed" rate... ik dacht dat dit naar Lake Buena Vista zo'n 32 of 38 dollar is...
    We nemen de busjes vanaf het hotel naar de parken. Kun je s;avonds ook die busjes nemen ergens naartoe of kunnen we beter een auto huren voor die 10 dagen?
    De shuttle bussen rijden uitsluitend naar de betreffende parken.En hebben geen "taxi" funktie.Het beste zou inderdaad zijn om een auto te huren (Dit wél al doen in de NL)Bovendien, wanneer je een auto huurt kun e deze al ophalen op de luchthaven van Orlando, (spaar je ook gelijk de kosten uiit voor die taxi.
    Heb je andere stekkers nodig in de hotels voor bijvoorbeeld de laptop
    Ja, Nederlandse stekker passen niet in de amerikaanse stopcontacten, bovendien het voltage is in de USA 110 volt (in Nederland 220)
    We hebben nog geen entreekaart voor Seaworld. Is het beter die hier te kopen of in Orlando?
    Indien je de toegangskaarten via de website van Seaworld besteld ( www.seaworld.com ) ben je het voordeligst uit.
    Kun je het beste alles met je VISA kaart betalen, kun je daar geld op storten.
    Je kunt het beste in de USA met Credit Card betalen.Bij VISA kun je inderdaad een bepaald bedrag op die rekening storten.
    Ik hoop dat jullie wat antwoorden weten.
    Bij deze...
    Misschien stomme vragen maar we zijn nieuwelingen op dit gebied. ops:
    Stomme vragen bestaan niet... :lol
    Laatst gewijzigd door corrus; 11-09-10 om 18:34.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #410
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Mooie tijd om daar te zijn, Oktober heeft ook mijn voorkeur om er te zijn maar helaas wil dat moeilijker met een leerplichtige zoon.

    Allereerst wil ik je toch adviseren een auto te nemen voor de dagen dat je in Florida bent, de busjes lijkt allemaal mooi maar je bent een stuk minder vrij dan dat je bent met een auto. Met de auto kan je ook nog eens makkelijk naar de grote winkel malls. Zelf boek ik de auto zoals vele andere hier bij USAreisen.de .

    Veel van de betalingen in Florida gaan via de creditcard, maar ook je gewone bankpas kan je vaak gebruiken in de winkels om te pinnen. Ook neem ik altijd wat cash geld mee. Overigens is er over het betalen al heel veel geschreven op dit forum.

    Je hebt een wereldstekker nodig om de stroom te kunnen gebruiken.

    De Seaworld kaarten zijn volgens mij het goedkoopst als je deze online koopt en een print maakt van het scherm met de code.

    Lees en zoek het forum eens lekker af omtrent de dingen die je nog graag wil weten, het meeste is nml. al uitgebreid behandeld.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •