Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 46 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #81
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Alternatieve verblijfplaatsen in buurt van Miami Beach

    Heb je deze website al eens bekeken?

    Voor goedkope hotels kom je altijd behoorlijk ver van Miami Beach terecht. En kamperen .... dat gaat daar in de buurt m.i. niet echt lukken.

    Trouwens, wat vind jij eigenlijk "veel geld"? Als je aangeeft wat je ongeveer per nacht wilt besteden kunnen we je misschien wat gerichter helpen zoeken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #82
    Newbie stroke's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Ieper, België
    Berichten
    5

    Standaard Re: Alternatieve verblijfplaatsen in buurt van Miami Beach

    we rekenen toch op een maximum van 100 euro per nacht (totaal 15 nachten). we zijn met twee en daarbij zouden we graag nog half pension hebben . Misschien kan ik dan rekenen op een totaal van 2000 euro?:lol:

    Die youth hostels zien er toch ook wel zeer interessant uit, aangezien we nog maar 18 zullen zijn.
    Heb je dan veel mogelijkheden in een hotel die je hier niet hebt?
    Iemand ervaring hiermee?

  3. Top | #83
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Alternatieve verblijfplaatsen in buurt van Miami Beach

    Stroke, voor € 100 per nacht, dwz $ 120,00 kom je makkelijk weg hoor, alleen half pension is niet gebruikelijk in Amerika.
    Heb je al eens op Roomsaver.com of zo gekeken?
    Eric

  4. Top | #84
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Dagtrip Miami vanuit Orlando

    Dit tripje kwam ik tegen bij UndercoverTourist: Dagtripje van 15 uur vanuit Orlando naar Miami voor $64. Vooral leuk als je geen auto hebt, of om een dagje tussendoor eens te kijken wat er in Miami te beleven is.

    Vertrek vanuit Orlando (diverse opastapplaatsen) tussen 6.45 en 8.00u.
    Rond 11.00u kom je aan in Miami bij de Bayside Marketplace, waar je de mogelijkheid hebt om te shoppen en een boottocht te maken langs de huizen van bekende rijken (voor $14 extra).
    Om half drie vertrek je daar weer richting South Beach, waar je tot 18.00u kunt blijven. Dan vertrek je weer richting Orlando waar je rond 22.00u aankomt.

    Alleen op dinsdag en zaterdag.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #85
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Dagtrip Miami vanuit Orlando

    He Michael,

    Kan je het ook andersom doen??
    Wij verblijven in Miami en dachten er over om een dagje naar Orlando te gaan.
    maar als het ook zo kan dan is het misschien net zo makkelijk.
    Ik zal de link even proberen(zit op mijn werk dus kan niet zo veel op het net zitten)

    groetekes monique

  6. Top | #86
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    4

    Standaard Re: Alternatieve verblijfplaatsen in buurt van Miami Beach

    HI!

    wij hebben een hotel aan South Beach geboekt, via het reisburo. Wij gaan over twee weken, 27 euro per persoon per nacht, tegenover het strand.. Dat is toch niet veel geld?

    Succes,
    Kuoni is de maatschappij, hebben diverse hotels tussen 27 en 37 euro per nacht in de gids staan, pal aan het strand. (op paar honderd meter loopafstand).

  7. Top | #87
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dagtrip Miami vanuit Orlando

    Om het vanuit Miami naar Orlando te rijden in een dag (zelf rijden) en dan nog een pretpark te bezoeken is wel vermoeiend. Zeker als je in de avond nog het hele stuk moet terug rijden. Zelf hebben we het andersom gedaan. Vanuit orlando een dag naar Miami en ook nog naar Billy Swamp (een behoorlijk stuk op de weg richting Napels) en weer terug naar Orlando. We waren in iedergeval behoorlijk moei.

    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #88

    Standaard Re: Dagtrip Miami vanuit Orlando

    Hmmm...toevallig twijfelde ik om te kijken voor een dagje Miami... Dit klinkt op zich heel goed. Je bent er dan een redelijke tijd en het is ook niet duur. Is het aan te raden om een dagje Miami te doen, of is dat zonde van de Orlando tijd?
    Gr Chantal

  9. Top | #89
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Dagtrip Miami vanuit Orlando

    Dat soort dingen voor een ander beslissen is erg moeilijk.
    Het is natuurlijk altijd leuk om South Beach een keertje te zien, al is het maar voor een paar uurtjes.
    Houd er wel rekening mee, dat je meer tijd kwijt bent met reizen, dan dat je daar kunt besteden.
    Misschien als ik zeker wist dat ik voorlopig niet in Miami zou komen, dat ik het zelf wel zou doen, maar waarom wacht je niet tot je ter plaatse bent met die beslissing?
    Je kunt altijd de avond van te voren zeggen: Morgen gan we een dagje naar Miami, lekker om een uur of 8 in de auto zitten, de hele middag daar en om een uur of 7 retour gaan.
    Eric

  10. Top | #90

    Standaard Re: Dagtrip Miami vanuit Orlando

    Is er trouwens iemand die ervaring heeft met Gator Tours? www.gatortours.com

    Gr Chantal8-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •