Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 46 EersteEerste ... 3543444546 LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #441
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    wij hadden aan 4 dagen genoeg (dag 5 moesten we sochtends naar vliegvel richting huis :'( ) maar moet zeggen dat daar weinig strand liggen bij zat dus met een weekje zit je zeker iets relaxter en ruimer in de planning

  2. Top | #442

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij willen dan een week in het Loews Miami Beach verblijven.. Dagje strand en weer een dagje zwembad Beetje afwisseling dus Kennen jullie dit hotel?

  3. Top | #443
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melissa & Patrick Bekijk Berichten
    Wij willen dan een week in het Loews Miami Beach verblijven.. Dagje strand en weer een dagje zwembad Beetje afwisseling dus Kennen jullie dit hotel?
    Ken het zelf niet , maar krijgt goede recensies.


  4. Top | #444
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    17

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Is er iemand al naar het Miami Museum of Science and Planitarium geweest? Is dit een aanrader?

  5. Top | #445

    Standaard wat te doen/ bezichtigen miami en omgeving + cruise bahama's

    Hey,

    Op 3 november ga ik met mijn vrouw voor 15 dagen naar Miami ( inbegrepen 5-daagse cruise Bahama's )

    Wat valt er te bezichtigen in Miami en omgeving?

    Wat valt er te bezichtigen op Nassau , Cococay en Key West

    Welke uitstappen dient men gedaan te hebben? Waar excursies te boeken of met welk transportmiddel zijn de bezienswaardigheden te bereiken ?

    Ik ben zinnens om iedere dag een uitstap te doen


    Groetjes

  6. Top | #446
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: wat te doen/ bezichtigen miami en omgeving + cruise bahama's

    Het meest indrukwekkenste vonden wij het holocaust memorial. Persoonlijk zou ik zeggen dit moet je zeker bezoeken. Natuurlijk is Miami Beach erg leuk, zeker 's avonds is Ocean Drive erg leuk. Wij zijn met Ducktours meegeweest, maar vonden dat tegenvallen. Er schijnen ook hele leuke wandelingen gegeven te worden door het art deco district, hebben wij niet gedaan, maar moet heel interessant zijn. Verder zijn de everglades vanuit Miami goed te bezoeken, ook erg leuk. Misscien kun je nog wat ideeen opdoen uit ons reisverslag.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  7. Top | #447
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: wat te doen/ bezichtigen miami en omgeving + cruise bahama's

    Kijk eens verder op dit forum. Er is een heel topic over Miami en de Keys.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #448
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1

    Standaard Veiligheid,kind 4jr,restaurants

    Hoi allemaal ,

    ik ga binnenkort naar miami(Beach),en wil graag weten of er voor een kind van 4jr. ook leuke activiteiten te doen zijn daar? (ik heb geen huur auto)

    Zijn er nog leuke tips welke restaurantjes erg goed en betaalbaar zijn en wat zijn de prijzen om te gaan lunchen of dineren, wil het niet te duur maken!

    Is het veilig om in de avond te gaan shoppen, terrasje etc. met een jong kind( ben alleen)

    Alvast bedankt voor de tips en tot later!

  9. Top | #449
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Er zijn zat leuke dingen te doen, ook voor kleine kinderen. Alleen zijn die wellicht lastig te bereiken zonder auto. Zie bijv. http://miami.about.com/od/traveltour...i_for_kids.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #450

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hoi mensen,
    Ik ga eind van het jaar voor 3 maanden naar Miami beach (studeren 26 uur in de week). Ik kom hier natuurlijk niet alleen als student maar ook zeker als toerist. Nu is mijn vraag ook, zijn er mensen die leuke ervaringen in Miami en omgeving hebben gehad. Nu heb ik het niet over de standaard hot spots die ik op iedere random site vind maar echt de speciale dingen, de minder bekende die normaal overgeslagen worden ivm tijd.

    Alvast bedankt voor de reacties mensen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •