Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 44 van de 46 EersteEerste ... 344243444546 LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #431
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Zie mijn post http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13986 voor mijn ervaring met South Beach Hotel in Miami ligt zoals de naam al doet vermoeden in south beach ) Niet het goedkoopste hotel maar alles was super schoon en netjes en je was op loop afstand van eigenlijk alles wat je maar wenst

    Oja, ik heb geboekt bij www.exitreizen.nl ook omdat ik wel alles zon beetje zelf wilde uitzoeken en regelen maar het toch prettig vond/vindt dat alles onder 1 dak zit zeg maar....super team daarzo, hebben ons prima geholpen!

  2. Top | #432
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo!

    Ik lees op dit gedeelte van het forum veel over tours. Uiteraard lijkt het ons ook heel leuk om lekker veel van Miami te zien, maar dan heb ik toch een praktische vraag.

    We hebben een huurauto, zitten in Sunny Isles in een hotel. We moeten dan toch met de auto naar een tour toe rijden. Is het dan niet handiger om zelf lekker rond te rijden en een boottour te boeken voor het sightseeen op het water?

    Ik heb om de een of andere reden toch een beetje bedenkingen bij zo'n rijdende eend.

    Kan iemand mij vertellen of rijden en parkeren in Miami gewoon een onmogelijke bedoeling is, of dat het allemaal wel mee valt?

    DAnkdankdank!

  3. Top | #433
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij deden ook altijd alles gewoon met de auto in Miami en zaten ook in Sunny Isles. Alles is heel makkelijk te doen.
    Een boottocht deden wij vanuit Bayside Market Place.
    Daar ligt een grote overdekte parkeergarage naast en van daar vertrekken ook boottochten. Wij hadden die niet gereserveerd en dat was ook niet nodig.

    http://www.baysidemarketplace.com/directory
    http://www.islandqueencruises.com/
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #434
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Thanks Trails! (alweer)

    Kan ik niet gewoon een abonnementje op je nemen?

    Haha, die dancecruise, lijkt me wel wat!

    Auto wegzetten in Coral Gables, Coconut Grove, Little Havana geen probleem? Afgezien van wat parkeerkosten dan?

  5. Top | #435
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij hebben eigenlijk nooit ergens problemen gehad met parkeren. Zelfs niet op Ocean Drive. We parkeerden daar direct voor het huis van Versace.
    Misschien hadden we wel het geluk van de dommen :???:
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #436
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij parkeerden de auto in Little Havana bij de Mac Donalds, gewoon gratis dus En het rondje Coral Gables konden we ook gewoon op veel plaatsen gratis parkeren.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #437
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    wij zaten op south beach maar ik zag het zelf niet zo zitten om daar rond te rijden (komen van het zeeuwse platte land ) en parkeerplekken te zoeken dus ik vondt de bustour (die ons oppikten en weer afzette bij ons hotel) dus ideaal......in 4,5 uur heb ik alles gezien wat ik wilde zien en we mochten nog een paar keer luchten ook nog dus iedereen kan het denk ik doen zoals je zelf wilt.......

  8. Top | #438
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: miami sightseeing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Gevonden: http://www.miamibeach411.com/tours/miami-city-tour.htm

    Wij hebben iets dergelijks toen gewoon in de lobby van het hotel geboekt. En dat was ongeveer hetzelfde wat jij omschrijft. Een goede, mooie, comfortabele manier om een indruk van Miami te krijgen, zeker als je zelf niet in staat bent om zoiets te doen.

    Kijk dit is dan heel handig om te weten!! We hebben dan wel een auto in Miami maar zijn er maar 2 dagen en aangezien ik dan chauffeur ben zie ik anders zelf niet zo veel!! Ik ga dan s'avonds wel op eigen gelegenheid naar Bayside om iets te eten bij het Hard Rock en boottochtje naar Star Island te maken. Dan kunnen we ook zo lang blijven als we zelf willen.
    Dag ervoor als we aankomen nemen we het deel van Miami beach/South Beach/Art District wel onder handen.
    De dag erna willen we een boottocht door de Everglades maken. Met de vorige rondreis ben ik bij safari tours geweest. Misschien iemand nog een leuke andere tocht anders ga ik met mijn ouders weer naar deze. Of vergis ik me nu enorm in afstand... is het te doen op een dag?
    (misschien nog iets anders leuks in de buurt om "even mee te pikken".)
    Dan heb ik het meeste wel gezien/gedaan wat te doen is in 3 dagen.

    Thanks!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  9. Top | #439

    Standaard Re: miami sightseeing

    Hoi,

    Wij gaan volgend jaar eind april / mei 2013 19 dagen rondreizen door Florida. We willen 12 dagen rondreizen naar Orlando, The Keys, Fort Lauderdale etc en 1 week op Miami verblijven om daar een beetje bij te komen. Lekker een beetje strand hangen, shoppen, bus tour en met zo'n boot langs de huizen van bekende mensen te varen. Is dit dan te lang 1 week of zeggen jullie daar heb je dan precies genoeg aan?

    Gr.,
    Melissa

  10. Top | #440
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Ik heb aan drie dagen Miami al genoeg. Strand van Miami is sowieso overrated.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •