Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 46 EersteEerste ... 324041424344 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #411
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Stiptheid van de bus? Ik heb bij de bushaltes nog nooit tijden gezien... enkel letters van waar de bus heen gaat en dan is het afwachten of ie komt of niet. Wel eens een keer 's nachts een half uur op een bus gewacht die niet meer bleek te komen. :mrgreen:

  2. Top | #412

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    We beginnen onze rondreis door florida in Miami.
    We komen 25ste december 's avonds aan en verblijven er 3 nachten, 28 dec. reizen we verder.
    2 volledige dagen zijn we dus in Miami.
    WE dat zijn mijn man en ik en 2 kinderen van respectievelijk 6 en 7 jaar.
    We zouden toch graag een beeld krijgen van Miami, maar vermits de jetlag wel parten zal spelen bij de kinderen,misschien een alternatief dan "te voet".
    Heeft hier iemand advies over?Het moet ook leuk zijn voor de kinderen.
    Wat adviseren jullie nog om te doen met de kinderen?

  3. Top | #413
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Een auto huren en deze gebruiken.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #414
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    @ trails ; we zijn nu een paar daagjes terug uit Florida, ik vond het super daar! Ik zou nog even laten weten wat ik van de tours in miami vond, bij deze:
    https://secure.miamibeach411.com/tour-of-miami.html de tour van de miami tour company vond ik echt zeer de moeite waard! Alles prima geregeld met de pick up tot het afleveren...tussendoor een half uurtje om te lunchen bij de cocowalk en we hebben denk ik alles wat je van miami gezien moet hebben gezien! Leuke gids ook die heel veel, heel leuk wist te vertellen (jim moore was zijn naam).

    De art deco walking tour (http://www.artdecotours.com/ ) vond ik zelf wat minder al lag dat niet aan onze gids calvin, het ging mij iets te veel over de personen achter de gebouwen dan de gebouwen zelf maar calvin wist veel te vertellen en heeft onz toch wat leuke dingen laten zien, zeker ook omdat het een prive tour is kan het allemaal een beetje in je eigen tempo....en calvin houdt vooral erg van de dames (hij is 76 maar dat zou je hem qua zijn praten niet geven )

    Als laatste zijn we naar de everglades gereden en hebben we een airboat tocht gedaan bij Everglades Safari Park (http://www.evergladessafaripark.com/ )...dit was echt boven mijn verwachtingen! Leuke tocht die niet afgeraffeld werd, werd veel verteld en we hebben ook veel gezien (vogels, crocos en mooie natuur, niet alleen een berg met gras wat ik er eigenlijk van verwachte). Dit was echt zeer de moeite waard!

    We zijn ook nog naar key west gereden maar dat was de 4 uur heen en 4 uur terug eingelijk niet zo waard, het is leuk om het eens gezien te hebben maar dat ik dus echt 1 grote toeristen shop! Als je er heen gaat voor de watersporten zit je er zeker niet verkeerd en er zijn ook hele mooie plekjes maar ik denk dat ik er in mijn hoofd iets teveel van had verwacht....maar al met al zou ik zo weer terug gaan naar Florida!
    Nog een paar jaartjes sparen en kijken wie er dan met mij mee wil en dan zou ik graag nog iets meer de golf kust willen bekijken, ach wie weet......

  5. Top | #415
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Key West moet je ook niet heen-en-weer rijden. Juist het ontspannen sfeertje is wat Key West zo leuk maakt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #416
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    @ njit daar hadden we helaas geen tijd voor in onze planning (waren er maar 10 dagen en zijn bij orlando begonnen en dan naar miami afgezakt) maar wie weet bij een volgende trip dat we daar meer tijd kunnen in plannen.....

  7. Top | #417
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hej Natascha,

    Wat leuk dat je nog even laat weten hoe je alles hebt ervaren. Fijn dat je eigenlijk toch alles wel leuk hebt gevonden. We zullen dus alles in gedachten houden voor als we weer naar die kant van Florida gaan. Maar dat zal nog eventjes duren. In februari eerst weer naar Orlando, daarna een rondreis door het Zuidwesten en dan pas weer naar Florida.

    Njit heeft volkomen gelijk. Key West doe je niet eventjes heen-en-weer. Ik ben nu 3 keer in Key West geweest en ik blijf het geweldig vinden. Met name vanwege de sfeer die er heerst. Het is inderdaad 1 grote commercie maar o zo relaxt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #418
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    7

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo allemaal, ik vind 't zo leuk om jullie verhalen en info te lezen!
    Omdat dit het topic voor Eerste keer Miami vragen en tips stel ik 'm nu toch maar:

    Welk strand adviseren jullie voor een dagje strand??

    We zijn maar een paar dagen in Miami en verblijven in Coconu Grove. Uiteraard willen we lekker een dagje luieren aan het strand, maar er zijn zoveel plekken!
    Welk strand adviseren jullie?

  9. Top | #419
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij zijn een middagje naar het strand op Key Biscayne geweest (bij de vuurtoren).
    Was een mooi strand.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #420

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Oud jaar en de 1e 2 dagen van het nieuwe jaar zijn we in Miami (beach)
    Wat kunnen jullie ons aanraden mbt korte tour.
    Ducktours is vooral Miami Beach gebied na wat ik lees, maar dan wel weer de mooite waard
    Andere tours duren of lang, of kan je weinig te vinden op internet qua route.

    Ivm korte tijd in Miami, willen we wel de hotspots zien en een niet te lange tour (ca 3 uur)

    Iemand een suggestie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •