Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 46 EersteEerste ... 273536373839 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #361
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twolde Bekijk Berichten
    nog tips die we zeker moeten doen zijn tussen de 21 en 25 jaar
    Misschien handig om een overzichtje te plaatsen van jullie plannen? Dan kan dat zonodig worden aangevuld. Dit topic/forum barst al van de tips en om dat nu weer helemaal over te gaan doen......



  2. Top | #362

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Misschien handig om een overzichtje te plaatsen van jullie plannen? Dan kan dat zonodig worden aangevuld. Dit topic/forum barst al van de tips en om dat nu weer helemaal over te gaan doen......
    Ja heb al de top 10 gelezen maar dat is veel dingen bezichtigen.
    Ik bedoel goeie (betaalbare) clubs natuurlijk gaan we daar ook dingen bekijken alleen maar stappen hoef je niet voor naar Miami.
    Is het verstandig om een auto te huren? (parkeergeld bij hotel is 25 euro de dag).
    We willen zeker naar de Everglades gaan beetje krokodillen spotten. Kan je daar waterscooter huren?

    Zulk soort dingen beetje avontuurlijke dingen

  3. Top | #363
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    In onze rondreis hebben we ook 2 nachten Miami gepland. Hotels in overvloed maar ja wat kies je? Uiteraard al veel gelezen maar dat maakt de keus ook niet makkelijk. Ik verwacht alleen te slapen in het hotel maar omdat we met 2 kinderen zijn (10 & 13) verwacht ik geen nachtwerk in Miami. Ik zoek dus een hotel in de buurt van alles ;-), betaalbaar, schoon en vooral ook veilig. Want welke buurten moet je mijden als je een hotel wilt boeken. Op dit moment zit ik te denken aan Best Western Plus on the Bay Inn & Marina.
    Krijgt goede beoordelingen en lijkt redelijk gunstig te liggen. Ik vraag mij alleen af of het een betrekkelijk veilige omgeving is. Met name omdat de kamers aan een gallerij liggen en dat toch een ander gevoel geeft dan kamers in een gang in een gebouw.
    Iemand enig idee, of ervaring met een soort gelijk gezelschap?

  4. Top | #364
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij gaan in juli voor de 2e keer naar het Dorchester hotel. http://www.hoteldorchester.com/ Daar hebben ze kamers met 2 dubbele bedden, dus geschikt voor 4 personen. Ligt op loopafstand van Lincoln Road en Ocean Drive.

  5. Top | #365
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Ik had dat hotel ook gevonden ziet er zeker goed uit. Ik vraag mijzelf echter af of het allemaal wel verstandig (of waard) is om diep in het centrum te gaan zitten.
    Ik kom aan en overnacht, dan heb ik de hele dag om miami te bekijken (althans om bepaalde dingen te bekijken) ik slaap nog een nacht en vertrek weer. Misschien voldoet een hotel aan de rand van de stad ook, ik moet toch met de auto de stad in. Strand is niet de bedoeling voor die ene dag.
    Ach, het speelt pas in augustus ik heb nog de tijd. Maar alle tips zijn welkom.

  6. Top | #366
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    wij zullen de volgende reis enkele dagen in Miami blijven, vermits dit de eerste keer miami zal zijn even wat vraagjes.
    Wat al zeker op ons to-do lijstje staat is:
    -ocean drive
    -miami beach, eens over het strand wandelen, lekker gezelig
    -holocaust memorial
    -dolphin mall
    -fort lauderdale
    -south beach
    -aventura mall

    nu was de vraag , vb holocaust memorial en ocean drive ligt dit op wandelafstand? kan me niet zo goed een beeld schetsen van google maps , en heb geen idee of miami een stad is waar je makkelijk verdwaald :-) dus is het makkelijker om alles al wandelend te bezoeken of toch beter de auto overal mee naartoe nemen?
    (naar south beach en fort lauderdale is dit zowieso al de bedoeling)

    vraag 2: ik ga ervan uit dat in miami wel veel parkeergarages enzo zijn voorzien. Wat zijn hier ongeveer de kosten van? kan je ook betalen om je auto een hele dag te parkeren of enkel per uur? En als je naar een mall gaat zoals aventura of dolphin, moet je hier dan ook parking betalen?

    alvast bedankt!

  7. Top | #367
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    5

    Standaard Miami / Oases

    3 dagen Miami beach, dan Oases cruise en daarna nog paar dagen Miami beach.


    Paar vraagjes: iemand al eens op de Oases geweest zoja hoe waren de ervaringen?

    Iemand een idee wat de afstand Alamo naar haven Port Everglades is.

    Is het gevaarlijk om in de avond van Miami Airport naar Riu Miami BEach te rijden?
    Is het ver en makelijk te vinden?

    Wij willen nu de omgeving Miami vanuit Miami Beach gaan bekijken, hoe ver zijn de everglades en wat moet ik daar beslist zien?

    Zijn de Keys in 1 dag vanuit Miami heen en terug te rijden?

    Welke Mall (en) kunnen wij naartoe ??


    • Ik heb erg veel vragen maar wil alles goed uitpluizen om alles optimaal te kunnen beleven in Miami .

  8. Top | #368
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    @Tomenvalesca: Ocean Drive -> Holocaust Memorial.. is ongeveer een half uurtje lopen vanaf het midden van Ocean Drive.. zeg bijv. vanaf News Cafe. Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar is het echt in de zomer, dan is een half uurtje in de hitte best een eindje lopen. News Cafe zit thv 8th street, het Holocaust Memorial zo ter hoogte van 19th street.

    Voor parkeerkosten zie http://web.miamibeachfl.gov/parking/....aspx?id=30862


    @Rob: MIA -> Riu Miami Beach is geen probleem 's avonds. Je pakt waarschijnlijk toch de snelweg. Is ongeveer 20 minuten rijden. Met Google Maps of Google Earth kan je ook routes ingeven, werkt vrij goed.

    Afstand naar de Everglades weet ik niet, maar dat kan zo anderhalf uur rijden zijn.
    De Keys in 1 dag vanuit Miami? Alleen de bovenkant (eerste paar eilanden) misschien. Key West ga je niet redden, dat is 3,5-4 uur rijden en dan moet je nog terug. Ik heb dit 1x gedaan en was blij dat we met rijden afwisselden. De keer erop mooi 2 dagen op Key West verbleven.

    Qua malls... Aventura Mall, Dolphin Mall etc. Aventura Mall vond ik niet echt super, voornamelijk kledingwinkels en die zie ik al genoeg op elke USA vakantie.

  9. Top | #369
    Regelmatige Bezoeker BillyenFlippy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    @JKG: bedankt voor de link hierboven, zo heb ik een pagina gevonden waar je fietsen kan huren door heel miami beach. http://decobike.com/index.php
    heeft iemand dit al eens gedaan?

    @Rob: Ik zou, als dat mogelijk is, voor de keys meer dagen uittrekken. zoals JKG al zei kun je alleen de eerste paar eilanden zien. Het is een te mooie rit, en zonde als je je moet jagen.
    wij komen ook s'avond aan op miami airport, en moeten dan ook nog naar miami beach rijden. we rijden maar gewoon met de toeristen stoom mee en volgen de borden miami beach.

  10. Top | #370
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): herrie in Miami Beach in sept?

    Eind september zijn wij als het goed is 3 nachten in Miami Beach. Nu lees ik veel hotelreviews op Tripadvisor waarin mensen klagen over de herrie 's nachts door de clubs. Dat zie ik eigenlijk bij bijna alle hotels in South Beach, terwijl het me nou net zo leuk leek om daar te slapen. Wij houden best van een drankje in de avond, maar willen op een gegeven moment toch wel lekker kunnen slapen.
    Vraagje: is de herrie van het uitgaanspubliek ook zo erg in september? En is het doordeweeks minder erg dan in het weekend?
    Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
    2011: New York & het diepe zuiden



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •