Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 46 EersteEerste ... 24323334353644 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #331
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    21

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Heeft er iemad nog tips om vanuit miami een aitboot tour te doen in de everglades, iemand hier ervaring mee? of weet en plek niet te ver rijden van miami waar je dit kunt doen?

  2. Top | #332
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Eén van de vele opties is Everglades Safari. Dit parkje ligt op een klein uurtje rijden van Miami. Wordt ook veel gebruikt door touroperators.
    http://www.evergladessafaripark.com/index.htm

  3. Top | #333
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    28

    Standaard Tips voor verblijf: Miami

    Beste allemaal,
    in april 2011 wil ik met 3 vrienden 1 week naar miami gaan om te genieten van zon, zee, strand, cocktails, key west, everglades, eten en natuurlijk ook wat winkelen. heeft een van jullie tips voor verblijf in miami en omgeving?(miami beach,hollywood oid) in principe willen we wat voor een week op 1 locatie huren/boeken. van daaruit willen we verschillende dingen ondernemen. eventueel een nacht hotel op key west. een auto huren we ook.
    wat is wijsheid? een hotel? een villa? een appartement?(heb leuke villa's en appartementen gezien van Nederlanders in die omgeving)
    tips voor uitjes, kroegen, restaurantden disco zijn ook welkom.

    groeten,
    justin en 3 andere mannen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-12-10 om 01:48.

  4. Top | #334
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips voor verblijf: Miami

    Hollywood ligt op een half uur rijden van Miami Beach. Lijkt me persoonlijk wat minder.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #335
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Ik zou gewoon lekker een hotel pakken in South Beach. Lekker dicht bij het uitgaansgebied, waarom een villa huren in de buurt van Miami als je toch meer 'buiten' bent? Een auto is verder wel lekker, maar parkeren bij South Beach is weer wat minder, al zijn er parkeergarages.

    Uitgaanstips? Ik vond The Mansion wel een leuke discotheek, Club B.E.D. is ook wel aardig maar wat kleiner. Eventueel is 'Louis' nog wat (die zit in het Gansevoort South hotel).

    Een beetje de topics doorlezen en dan kom je wel achter de leuke tentjes enz.
    Uiteraard raad ik je ook aan om bijv. bij News Cafe ofzo wat te eten en /of te drinken en lekker te kijken naar de mensen die langs lopen. Als je een beetje vooraan zit kan je nog wel eens aanspraak hebben van voorbijgangers. Heb je dat liever niet, ga dan wat verder naar achter zitten. Ik vermaak me er altijd prima en er lopen altijd weer leuke en aparte mensen langs. Maargoed, naast News Cafe zijn er nog zat tentjes langs Ocean Drive waar je ook prima kunt eten of wat kan drinken.

    Maar ik zie dat jullie al 3x in Florida zijn geweest, in die 3x nooit Miami Beach bezocht?

  6. Top | #336
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hoi wij zijn 2 dagen geleden naar Miami geweest en een echte aanrader is de ducktours, die rijdt door de stad en vervolgens vaart hij langs veel dure Huizen van bekende stèrren en natuurlijk even langs hate en love tattoo ( Miami ink) wij hebben chris carver gezien. En ook langs oceaan drive veel lekkere restaurant en direct aan zee wat wil je nog meer

  7. Top | #337
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Winschoten
    Berichten
    5

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Wij (vriendin en ik) hebben, vrij onverwacht, de kans gekregen om in het appartement van een kennis op Ocean Drive te logeren. Uiteraard laten we deze kans niet voorbij gaan en zijn we nu van alles aan het plannen/uitzoeken.

    We zullen +/- 2,5 week daar zijn in de periode 23-7-2010 / 11-8-2010
    Dingen die we graag willen doen:
    - Auto huren voor de volledige periode
    - Shoppen
    - Strand
    - Everglades (rondvaart airboat)
    - Cruise naar de Bahama's (4 a 5 dagen)
    - Rondvaart Miami/Miami beach (Star island enz.)
    - Ducktour-achtig iets
    - Sport wedstrijd bezoeken (Miami Heat, Miami Dolphins)
    - Gewoon rondlopen in de stad om de sfeer te proeven
    - Art Deco wijk bezoeken

    Hebben jullie nog aanvullingen/tips/dingen die we weg moeten laten enz. enz?
    Misschien nog tips voor het huren van een auto / goedkoopste vliegtickets?

  8. Top | #338
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo John, wat betreft je vragen; bijna alles is via de zoekfunctie boven aan elke pagina te vinden. Tik maar wat in, en een wereld gaat je voor je open.

    "Auto huren" levert bijv. dit op; http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=auto+huren

    "Vliegtickets" o.a dit; http://www.floridaforum.nl/showthrea...t=vliegtickets

    ETc. etc., dus daar ben je wel even zoet mee. En natuurlijk worden de verdere gerichte vragen met plezier beantwoord.
    Niet verkeerd, overigens, een kennis met huisvesting op Ocean Drive :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #339
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    2

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoi allemaal,

    Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje over Miami, want wij gaan misschien in februari (2011) voor het eerst daarheen!
    Nu vroeg ik me af of ze daar veel last hebben van dat olielek? Tzou wel jammer zijn dat zo'n mooie reis, die je ook niet ieder jaar maakt, verpest wordt door die vervuiling.. Weet iemand hier iets meer over?

    En dan nog een vraagje, we zouden ons appartementje boeken via de website: feelmiami.com, heeft iemand hier ervaring mee, is dit een betrouwbare website?

    Groetjes en bedankt op voorhand!
    Ruth

  10. Top | #340
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo Ruth,

    Dat olielek is in de Golf van Mexico, en volgens mij ligt Miami aan de Atlantische kust, en zelfst aan de gulfcoast (Fort Myers) hebben ze er geen last van.
    Met die website heb ik geen ervaring, sorry.

    Grt Hans.
    Love to Travel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •