Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 46 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #251
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Hoeveel dagen Miami ?

    Hallo,

    wij gaan in oktober naar Florida. We verblijven dan 2 nachten, na aankomst in Miami. (we landen pas vrij laat)
    Daarna gaan we rondrijden naar de Everglades,Tampa, Orlando en via Fort Lauderdale weer terug. Waar we allemaal stoppen, zien we ter plekke wel.
    Wat zeker is , is dat we na 2 weken weer het vliegtuig in gaan, vanaf Miami.
    Nu is mijn vraag het volgende.
    We willen tegen het einde nog wat van Miami zien, aangezien dat niet allemaal gaat lukken in die ene dag.
    Ik weet dat het afhankelijk is, van het aantal bezoeken aan Shopping Malls, maar hoeveel tijd hebben we ongeveer nodig om de hoogtepunten van Miami te bezoeken ? Alle tijd die we meer hebben, is dan gewoon mooi meegenomen...

  2. Top | #252
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoeveel dagen Miami ?

    Voor ons bezoekje aan Miami hadden we twee dagen uitgetrokken. Vond dat lang genoeg. De volgende Highlights stonden op het programma:

    Dag 1:
    Miami Metrozoo – Monkey Jungle - rondje Coral Gables (Venetian Pool!) – Restaurant ‘Rusty Pelican’ - Bayside Marketplace (avond)Dag 2:

    Dag 2:
    Lunchen ‘News Café’ - Bayside Marketplace (overdag) – Boottocht - Art Deco – Holocaust Memorial
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #253
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Hoeveel dagen Miami ?

    Wij hadden 4 nachten Miami en hebben enkel bayside marketplace en het art deco district bezocht.
    Voor de rest enkel tijd doorgebracht op het strand en genoten!
    Voor ons was dit ideaal die 4 nachten!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  4. Top | #254
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    4

    Standaard Miami half september - doen of niet?!

    Beste allen,
    Ik en mijn vriend willen halverwege september 2 weekjes naar Miami. Combi strandvakantie en wat van de omgeving zien. Dit wordt onze 2e x USA hiervoor hebben we 3 weken een rondreis gemaakt East coast - Canada. Graag willen wij weten van mensen met ervaring (met name in deze periode) of het te doen is ivm met regen en orkaanseizoen.

    graag jullie reactie!!
    greetzzz
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-12-10 om 01:35.

  5. Top | #255
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Miami half september - doen of niet?!

    Vorig jaar zat ik eind sept in Miami, dit jaar ook weer eind sept. Vorig jaar 1 dagje een beetje motregen (wat erg lekker was!), geen flinke buien meegemaakt. Was wel warm en benauwd met temperaturen boven de 30 graden, dus lekker zweten. Geen orkanen toen gezien, maar orkanen houden geen rekening met toeristen dus dit jaar kunnen ook wij pech hebben. Ik ga er echter niet vanuit...

  6. Top | #256
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Miami half september - doen of niet?!

    Met het weer kan je geen rekening houden, maar ik ben nu tweemaal in september geweest en behalve afgelopen jaar 2 wat mindere dagen en 1 dag met flinke regen door een orkaan die voorbij Florida trok was het verder heerlijk weer, veel zon.

    De orkanen heb je niet in de hand maar ik zou me er niet druk om maken, lekker op vakantie gaan.


  7. Top | #257
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Miami half september - doen of niet?!

    Ben zelf ook al diverse keren in September in Orlando geweest (is dan wel niet Miami) maar op zich vind ik dit juist beter omdat het dan namelijk niet zo warm is. Gewoon een lekkere 25 graden of zo. En ja het regent dan wel eens een keer maar echt lang is dit meestal niet. Mijn voorkeur gaat er juist naar uit om in September te gaan omdat het wat minder druk en weer ook niet zo warm is.

    Enja Orkanen daar kun je inderdaad niks tegen doen, gewoon hopen dat je ze niet treft.

    Ben nu ook weer 4 weken in sept/okt in Georgia heerlijk gewoon.

  8. Top | #258
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Miami half september - doen of niet?!

    Niet zo warm in september? We hadden alleen maar rond de 33-35 (90+ fahrenheit)graden celsius met een hoge luchtvochtigheid.
    Maar ik heb altijd pech, want in maart had ik zelfs een dag 32 graden celsius in Orlando (en een keer 10-14 graden celsius in Miami na een stormpje, dat was koud in korte broek 's avonds!).. nouja, pech met 32 graden in maart. Nee, eerder geluk! :mrgreen:

  9. Top | #259

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw hier op het forum en heb een aantal vragen, hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden. Van 10 t/m 17 oktober ga ik, samen met mijn vriendin naar Miami waar we van maandag t/m vrijdag zoet zullen zijn tijdens de Majesty of the Seas cruise. Dit betekent dat we voor de cruise zo'n 1,5 dag hebben om iets leuks te gaan doen in Miami, namelijk een zaterdagavond en gehele zondag. We hebben helaas niet de beschikking over een auto en verblijven in het Mercury All Suites hotel op Collins Road. Zaterdagavond zal wel goed komen, we struinen waarschijnlijk lopend Ocean drive af om de sfeer op te snuiven en een drankje te doen.
    Hieronder mijn vragen:

    - Kostenindicatie van taxi van het vliegveld naar Mercury All Suites hotel
    - Tips over wat te doen op zondag: Strand, excursie Miami Tour company of iets anders? Liefst alles op loopafstand van het hotel.

    Alvast bedankt!

  10. Top | #260
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelH Bekijk Berichten
    - Kostenindicatie van taxi van het vliegveld naar Mercury All Suites hotel
    De eerste meevaller is binnen: Het South Beach Hotel Group biedt gratis shuttle service van Miami International Airport......:-\"





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •