Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 46 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Miami en omgeving 4-9-tm 18-9

    Hallo mensen,

    wij hebben voor 4-9 een vlucht naar Miami geboekt en vliegen 18-9 weer terug. Op 4-9-en 5-9 hebben we al een hotel geboekt (Carlton aan Collins ave) en daarna twijfelen we of we vanaf 6-9 al richting de keys gaan (met een nog te boken auto, tips iemand?) of we pas 7-9 vertrekken. Op Key West hebben we een leuke B&B gevonden voor 69 dollar per n8 welke we dan bv op 7-9 en 8-9 willen boeken. Daarna moeten we weer terug omdat we 10-9 tm 17-9 vanuit Fort Lauderdale naar de Bahama's gaan met Discovery cruise (we zitten dan in Port Lucaya resort).

    Nu willen we o.a graag weten of het verstandig is om vanuit miami-airport (we komen om 17.45u aan) al een auto te huren of met de taxi naar het hotel te gaan.We zouden in principe ook wel een dag in miami een auto willen hebben maar twijfelen of dat we hem al vanaf het begin willen hebben ivm parkeren en het drukke verkeer bij aankomst(heb wel al de florida map op m'n tomtomtelefoon).Ook denken we dat we op 9-9 in fort lauderdale een makkelijk hotelletje bij de airport in de buurt nodig hebben ivm afleveren auto rond 05.00u(we moeten rond 06.00u al inchecken op de boot), volgens mij zijn er shuttles vanaf de airport naar de cruiseport dar, maar ook al zo vroeg??

    In miami zelf is het openbaar vervoer goed te doen of de metro mover pakken, is dat iets? Het is allemaal een beetje laatste moment werk omdat we dit pas net allemaal geboekt hebben dus we hopen dat er hier wat mensen met tips voor ons zijn

  2. Top | #122
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Miami en omgeving 4-9-tm 18-9

    Voor Miami kan ik je het antwoord wel geven: gewoon meteen de auto ophalen.
    Voor je van de luchthaven wegbent is de ergste spits voorbij, en de wegen naar miami Beach zijn goed aangegeven.
    OV in Miami stelt niet veel voor, de peoplemover maakt alleen rondjes door het zakencentrum, en daar hebben jullie niets te zoeken.
    Op Miami Beach zul je de auto misschien alleen gebruiken om naar SoBe te gaan, maar om buiten Miami Beach iets te bezoeken heb je zeker de auto nodig.
    Key West is geweldig, zeker 2 nachten blijven.
    Eric

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    19

    Standaard Eerste keer Miami (Beach)

    Hoi,

    Volgend jaar mei sluiten wij onze reis naar florida af in miami. Nu willen we nog een hotel boeken. Maar wat is nou de beste locatie als je nog nooit in miami bent beweest. Ik lees een heleboel over South beach maar in een reisverslag werd er ook heel positief gesproken over Coconut Groove.

    We willen een beetje centraal zitten.

    Nog een ander vraagje: heeft er wel eens iemand een Duck Tour door Miami gedaan? Is dit de moeite waard?

    Mirjam

  4. Top | #124
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: 1e keer miami

    Ik zou een hotel boeken in south beach.
    geweldig strand.
    veel restaurantjes en clubs.

    Coconut groove = goed te doen om met de auto heen te gaan.

    Vergeet ook niet om bayside te bezoeken.
    Ook leuk om een paar uurtjes rond te hangen.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:03. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #125
    Newbie elles's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3

    Standaard Re: 1e keer miami

    Grappig, ik wilde net deze vraag posten, dus ik wacht lekker af wat er allemaal voor reacties op komen. Is drie dagen Miami voldoende om een lekker idee over de stad te hebben?

    Zijn er mensen die via Priceline.com kamers bemachtigen/hebben bemachtigd in Miami? Ik heb er zojuist eentje 'gewonnen' in Orlando, zeer goede prijs voor 't Wyndham resort (45$). Dat Priceline systeem vind ik pachtig. Voor Miami wil ik het eigenlijk ook gaan proberen. Benieuwd naar forummers die er leuke anecdotes/ervaringen mee/over hebben. Bedankt vast.

  6. Top | #126
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: 1e keer miami

    Elles,
    Over priceline en miami staat het vol met berichten op dit forum
    Ik benzelf ook een priceline fan :-D:-D

    Kijk eens bij de zoekfunctie, en gegarandeerd dat er wel wat berichtjes bij staan die jou verder kunen helpen.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:03. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #127
    Newbie elles's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3

    Standaard

    Hoi Corry,..ik zit er op 19 en 20 november, samen met vriendlief....Ik las dat er in 't Wyndham gerenoveerde kamers zijn met houten vloeren, dus ik heb maar meteen, zoals een echte Amerikaan dat ook zou doen, een mailtje gestuurd dat ik daar graag gebruik van wilde maken. Heerlijk, 45$ per nacht en dan op voorhand al gaan zeuren over 'de beste kamer'.

    Spannend hoor,..de vakantie lijkt echter al begonnen nu ik deze site lekker uitpluis en Priceline.com, Hotwire voor de hotels en voor de recensies tripadvisor.com aan het 'matchen' ben.

    Oja...ik heb de Priceline link gebruikt via www.savingsbarn.com. Ik heb geen flauw idee of dat eniszins verschil maakt, echter heb ik op mijn speurtochten door het wereld wijde web vaak deze aanbeveling gelezen en dus tegen beter weten in maar gebruikt. Soms denk ik,..waar ben ik eigenlijk mee bezig?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:04. Reden: samengevoegd

  8. Top | #128
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: 1e keer miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slivo Bekijk Berichten
    maar in een reisverslag werd er ook heel positief gesproken over Coconut Groove.
    Het zou nog best wel eens kunnen dat je ons reisverslag over de Coconut Groove hebt gelezen

    Zelf heb ik nog nooit op South Beach geslapen (lijkt me op zich ook wel leuk, maar wij konden afgelopen vakantie daar geen hotel meer vinden wat in ons budget lag). Wij kwamen dus uit bij een hotel op Coconut Groove en ik moet zeggen dat ik het daar erg goed naar m'n zin heb gehad. Ons hotel lag naast de Coconut Grove (waar je heerlijk kunt eten, drinken en naar de bios). En wat ik vooral prettig vond is dat de parkeerprijzen erg meevielen (5 dollar per keer dat je parkeert). Al gok ik dat je op South Beach ook wel ergens goedkoop kan parkeren (toch?)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #129
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach

    Ik denk dat South Beach (SoBe) behoorlijk veilig is, in grote steden blijf je gewoon altijd onder de mensen, er is geen reden om door kleine straatjes te dwalen waar je geen andere mensen ziet, daar kunnen ze lekker beroven zonder getuigen.
    Ik denk dat dit voor veel plaatsen in de wereld geld, je kunt zelf wel inschatten of je de juiste buurt in gaat, er heerst gewoon de sfeer van criminaliteit, je kunt het aan die mensen zien, ik kan het niet uitleggen want dan wordt ik misschien verwijderd van het forum voor discriminatie.

  10. Top | #130

    Standaard Re: Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach

    OK thx 8)

    Ik logeer hier:

    http://maps.google.com/maps?f=q&hl=f...=17&iwloc=addr

    Ik ga mss een fiets huren om wat rond te fietsen, heb geen zin om plots in een 'onplezierige' buurt terecht te komen ](*,):-D
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 15:27. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •