Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 46 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Miami Beach

    Weet iemand hoe een strand noemt die ongeveer 22 km lang is en bekend bij de rich &famous tis voor een wedstrijd van martinair je kan 2 tickets winnen naar florida?

  2. Top | #112

    Standaard Re: Miami combineren met....

    Met deze vraag kan ik je helpen. Wij zijn vorige maand ook naar Miami geweest, en met een auto een rondtour gemaakt. Voor de laatste dag hadden we in Nederland al kaarten voor Miami Heat vs. Chicago Bulls geregeld. We zaten helemaal bovenin (absoluut geen probleem, goed overzicht) en de kaarten kostte iets van 12 dollar.

    Hoe regel je zoiets? Nou zoals gewoonlijk staan er genoeg mensen voor de deur die je een kaartje proberen aan te smeren, legaal of niet. Wij hebben dus via ticketmaster.com kaarten gekocht die we van te voren konden ophalen bij het stadion (Will Call). Bestellen moet via Credit Card en vergeet deze niet mee te nemen samen met ID als je die kaarten ophaal.

    Ik ben al bij wat sportgelegenheden in Nederland geweest maar het is idd een hele ervaring om een wedstrijdje Heat mee te maken. Een grote show is het

    Als je nog meer vragen heb hoor ik het graag...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 14:24. Reden: full quote eruit

  3. Top | #113
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Miami combineren met....

    Als je "komende zomer" een wedstrijd van de Miami Heat wilt bezoeken heb ik helaas een teleurstellend bericht voor je: in de zomer spelen ze geen wedstrijden. De NBA-competitie loopt tot 18 april en daarna zijn de playoffs die doorlopen tot 21 juni (tenzij de best-of-seven-finals eerder beslist zijn). Mochten de Heat net zo ver als vorig jaar komen dan zal het erg lastig zijn om aan kaartjes te komen.
    April 18: NBA regular season ends
    April 19: Rosters set for 2007 NBA Playoffs
    April 21: 2007 NBA Playoffs begin
    June 7: The Finals, Game 1, ABC
    June 10: The Finals, Game 2, ABC
    June 12: The Finals, Game 3, ABC
    June 14: The Finals, Game 4, ABC
    June 17: The Finals, Game 5*, ABC
    June 19: The Finals, Game 6*, ABC
    June 21: The Finals, Game 7*, ABC
    Baseball is geen probleem, dat speelt de hele zomer door. In Miami wordt nog wel eens een wedstrijdje afgelast of uitgesteld vanwege het weer, in St. Petersburg heb je daar door het overdekte stadion geen last van. Kaartjes voor de Marlins en Devil Rays kun je ter plaatse gemakkelijk nog bemachtigen, uitverkochte stadions zijn een zeldzaamheid. Of het zou net zo moeten zijn dat er iets bijzonders aan de hand is, zoals de SF Giants op bezoek en Barry Bonds op het punt staat het record aantal homeruns in een carriere te verbreken ....

    Have fun!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #114
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    7

    Standaard Dagje Miami

    in augustus ga ik rondtrekken door florida. Ik wil in korte tijd zoveel mogelijk dingen zien en doen. Zo wil ik ook een of twee dagen naar miami. wie heeft er leuke tips voor mij op gebied van:
    - bezichtingen
    - overnachtingen (goedkoop tot mooie plek)
    - eten
    en dergelijke

    alvast bedankt

  5. Top | #115
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: dagje miami

    Misschien heb je wat aan ons reisverslag: http://rondreisflorida2007.wordpress.com/
    Er staat ook een reisschema bij met de dingen die wij in Miami hebben gedaan.

    Over het hotel waar we geslapen hebben waren we trouwens erg tevreden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #116
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: dagje miami

    Ter aanvulling van Njit

    Miami
    :
    • Rondje Coral Gables (vooral de Venetian Pool vond ik prachtig!)
    • Net voor zonsondergang gaan eten bij restaurant ‘Rusty Pelican’ op Key Biscayne
    • De Cocowalk
    • Holocaust Memorial (supertip!)
    • Lunchen ‘News Café’ (en vooral genieten van de gepimpte auto's en bitches die langs komen rijden/lopen!)
    • Miami Metrozoo (ligt iets buiten Miami)
    • Monkey Jungle (ligt ook iets buiten Miami)
    • Bayside Marketplace
    • Art Deco
    Overigens misschien een leuke tip voor een hotel, niet op Miami Beach maar zeker wel op een leuke locatie, namelijk in de wijk Coconut Grove: Sonesta Coconut Grove. Super luxe hotel, welke naast de Cocowalk is gevestigd.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #117

    Standaard Tips voor 4 dagen Miami

    Ola,

    Keep my fingers crossed because of Dean, maar a.s. maandag vertrekken we met 4 meiden naar Miami waar we een kleine week in een hotel in Southbeach zullen verblijven, daarna rijden we door de Everglades voor nog een week in Fort Myers.

    Er zijn op 't net zoveel pagina's met tips/aanbevelingen etc, maar wat moeten we op de volgende gebieden nu echt gedaan/gezien hebben in Miami?

    Sightseeing
    Cultural
    Food
    Clubbing
    Shopping

    Muchos gracias!

  8. Top | #118
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: Tips voor 4 dagen Miami

    Shopping in Lincoln Ave. is een must. Maar als je in South Beach zit kan je deze straat niet missen.
    Clubbing in South Beach is top. South Beach is hier zeer bekend om. Maar je komt niet overal zomaar binnen.
    Wat betreft Food. Smaken verschillen maar ook hier kan je terecht in South Beach zoals in heel Miami en Amerika.
    Wat betreft Sightseeing en Cultural. Het is maar waar je interesse naar uit gaat
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 14:25.

  9. Top | #119
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Tips voor 4 dagen Miami

    Mijn persoonlijke voorkeuren:
    (alhoewel we de boottocht en Bayside zelf niet gedaan/gezien hebben, maar ik zet deze er wel bij in het lijstje, aangezien ze wel interessant kunnen zijn)

    Sightseeing

    - Rondje Coral Gables (vooral de Venetian Pool vond ik prachtig)
    - Miami Metrozoo
    – Monkey Jungle
    – Een boottocht langs de villa's van bekende mensen

    Cultural
    - Art Deco
    – Holocaust Memorial (supertip!!)

    Food

    - Lunchen bij ‘News Café’ op Miami Beach (vanuit hier kun je ook heel leuk naar de gepimpte auto's en de bitches kijken)
    – Restaurant ‘Rusty Pelican’ (tijdens zonsondergang genieten van de skyline van Miami)

    Clubbing

    - CocoWalk (Hooters & Coyote Ugly Saloon)

    Shopping
    - Bayside Marketplace (zowel overdag als 's avonds)
    - Coconut Grove (Coconut Grove Village/CocoWalk)
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 18-08-07 om 23:26.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #120
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tips voor 4 dagen Miami

    Ga eens uit eten bij Karu & Y.
    De "hot" club op dit moment is de Pawnshop.
    Beiden in Downtown Miami.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •