Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 46 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #101

    Standaard Hotel & car rental Miami (South) Beach

    Beste mede-fora gebruikers,

    Na lange tijd ga ik weer terug naar Miami, dus heb geen idee hoe het er nu allemaal uitziet.
    Ik ga o.a. een cruise maken (richting Caribbean, Carnival).

    Nu heb ik de volgende vragen:

    1) Ik wil het liefst een hotel in South Beach, Ocean drive op loopafstand. Tenzij iemand mij ervan kan overtuigen een hotel te nemen in het goedkopere Miami beach en te rijden naar Ocean drive omdat je je auto ergens prima kwijt kan. (ik wil met name South beach dus voor het uitgaan).

    2) Ik wil ook een auto huren bij aankomst (4 mei, vetrek 6 mei cruise, terug Miami 13 mei).
    Ik heb mij echt kapot gegoogled maar heb niet echt een car rental gevonden die een degelijke shuttle service levert naar port of miami. Of tenminste, tegen normale prijzen. Ik weet dat Hertz wel een pickup heeft op Port of Miami, maar geen drop-off. Heeft iemand ervaring hoe dus de auto bij inleveren op 6 mei naar port of miami te gaan (behalve taxi, en op 13 mei weer een auto huren). Dollar schijnt ook een shuttle aan te bieden van port maar dat schijnt een aardig afstandje te zijn, thrifty heeft niet echt aantrekkelijke huurprijzen (met loss/damage verzekering).

    Mijnreisschema zou als volgt zijn (2 personen):
    4 mei aankomst Miami, pickup Miami airport, drop off 6 mei Port of miami.
    13 mei terug op Port, 1 dag autohuur pickup ergens Port, drop off Miami airport.

    Bij welke mij kan ik het beste terecht of heeft iemand ervaring hiermee? OF indien iemand promo codes weet zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag!

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Coolgang; 23-03-07 om 16:57.

  2. Top | #102
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Hotel & car rental Miami (south) beach

    hoi, Zo moeilijk is het niet, neem gewoon een taxi. Of parkeer je auto bij de haven. Kost dacht ik vijftien dollar per dag. Het is het een of het ander. Volgens mij liggen alle autoverhuur bedrijven naast elkaar op een groot terrein. Wij waren 20 dollar kwijt voor de taxi. Andere keer auto geparkeerd bij de haven maar dat was voor 4 nachten. We waren toch ongeveer even duur uit dan dat we de auto hadden ingeleverd. Want losse dagen huren kwam ongeveer net zo duur als een hele week aaneengesloten. Hebben ook een keer een hotel met shuttle naar de haven gehad maar die gaat pas heel laat rijden.
    Laatst gewijzigd door jaap; 23-03-07 om 19:05.

  3. Top | #103

    Standaard Re: Hotel & car rental Miami (south) beach

    Tijdens ons verblijf op SoBe zijn we een paar nachten in het "Jazz on South Beach" hostel gebleven, aan het begin van Washington Ave. Je zit met enkele minuten op Ocean Drive. Ze organiseerde ook clubavonden, dus met een sloot mede-hostellers naar een club.

    De uitgaansgelegenheden op Ocean Drive vondt ik zelf niet zo super, er zit maar één echte club op die straat, de rest zijn normale kroegjes / restaurants.

    Als je wil parkeren op SoBe zou ik je de parkeergarage op 7th & Washington Ave. adviseren, 2 blocks van Ocean Drive en niet te duur voor Miami begrippen...

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: Reis van Fort Lauderdale naar Miami Beach

    ok we gaan het meemaken/proberen . het reisburo vond het ook wel grappig en heeft telefonisch bevestiging gevraagd of de benzine inderdaad inclusief is .dit werd bevestigdwe huren nu voor een dag een auto Alamo gold (compact 28 euro) p/u Miami ap drop off Fort Lauderdale a/pik laat weten of dit werkt vertrek 7-4een andere optie is ook via www.easyepress.biz

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hotel & car rental Miami (south) beach

    Als je bij alamo huurrt kan je de auto inleveren op Collins Avenue. Dat is op loopafstand van de hotels in South Beach. Naar de cruise terminal kan je een taxi nemen. Kost circa 20 dollar. Bij terugkomst met de boot kan je in de haven de alamobus nemen die je naar het verhuurstation brengt.

    Ik heb het zelf ook twee keer op deze manier gedaan en ik vind dit d ebeste oplossing

  6. Top | #106

    Standaard Miami combineren met....

    Hallo amerika vakantiegangers

    Ik ben nieuw op dit forum, ik wil komende zomer miami graag bezoeken, lijkt me erg leuk! Ik ben al eens op vakantie geweest in Amerika in Orlando, heb daar met de schoonfamilie allerlei pretparken, waterparken, seaworld shuttle lancering gezien endergelijke.. was een onvergetelijke vakantie. Maar nu wil ik komende zomer weer graag heen, ik zou strand (miami) willen combineren met iets anders (andere stad)... ik heb echter geen idee welke... ik zou dan per vliegtuig willen switchen naar een nieuwe plek ( ben geen rondtoerder met auto 8-) ). In Miami wil ik graag bezoeken voor strand , zon , malls en graag een wedstrijd van de Miami Heats bezoeken. Iemand hier ervaring mee? Ik hoor graag wat eventuele ideeen zijn van jullie....

    Alvast bedankt!!! =D>

  7. Top | #107
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Hotel & car rental Miami (south) beach

    Indian Creek Hotel(waar ik op dit moment ook verblijf) is een mooi hotel met Ocean Drive redelijk binnen loopbereik. Wij zijn er nu 2 keer naar toe gelopen, wat een half uurtje duurt, en hebben nog niet geklaagd over de afstand. Het is ook nog een betaalbaar hotel.

  8. Top | #108

    Standaard Re: Miami combineren met....

    Bedankt voor de reactie!

    Ik zou ongeveer 10 dagen willen. Ergens, zeg maar halverwege, zou ik ergens anders heen willen in Amerika. Deze reis zou ik niet met auto willen doen, dus ik ben niet beperkt tot afstand zeg maar ( vliegtuig legt sneller grotere afstand af natuurlijk ) Mijn eigen ideeen waren inderdaad ook New York of maybe Vegas. Key West is iets wat ik nu een paar keer ben tegengekomen, is dit vlak bij Miami? Wat zou daar eventueel te doen zijn ? De vraag was dus eigenlijk zo van, met welke stad is dat eventueel te combineren, en dat is natuurlijk ruim want je hebt zoveel steden, alleen zou ik graag steden horen met ervaringen van mensen... ik bedoel op Internet lijkt alles mooi 8-).

    GR. Jeroen

  9. Top | #109
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami combineren met....

    Hoe lang wil je in die andere steden verblijven? New York kun je makkelijk 5 dagen vermaken (minimaal 3). Las Vegas heb je meestal na 3 dagen wel gezien.

    Key West ligt onder Miami. Je rijd er via een hele lange brug heen.



    Key West gaat men heen voor de sfeer. Zie ook http://www.keywest.com/


    -----
    Kijk verder eens op het AA forum. Dit is meer gericht op de rest van Amerika. Hier kun je je vragen over New York en Las Vegas beter kwijt.
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-04-07 om 14:02.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #110
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Miami combineren met....

    Beste Jeroen.
    Ik zou allereerst eens kijken, wat handig en voordelig is.
    Als je bv. met een Amerikaanse mij vliegt, heb je een overstap in de USA, en dan mag je daar zonder bijbetalen (dat heet een stopover) een paar dagen verblijven.
    Je mag meestal zelfs heen en terug via een andere overstapplaats (als die maar op de route ligt) vliegen, dan heb je dus twee verschillende steden die je zomaar kan bezoeken.
    Ik zou me bv. heel goed kunnen voorstellen dat de combinatie Amsterdam - Washington (3 dagen) - Miami (incl Key West voor de sfeer en de stranden) - New York (3 dagen) - Amsterdam een geweldige reis voor je is.
    Dit zou je bv. heel goed met Delta kunnen verwezelijken.
    De andere mijen hebben weer andere mogelijkheden.
    Succes, Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •