Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 46 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2

    Standaard Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hallo,
    ik ga samen met mijn vriend op 15 april (vrijdag) 1 dag in Miami verblijven (voor het eerst). Om 2 uur 's middags komen we daar aan en volgende dag om 10 uur zijn we weer weg.
    Heeft er iemand tips wat we in deze korte tijd kunnen doen en wat we absoluut niet mogen missen (wat haalbaar is)?
    Thanks.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: 1 dag Miami tips!

    Ik weet niet waar jullie hotel zit, maar ik zou s'middags een bezoek brengen aan Baysise, hopelijk ben je nog op tijd voor een boottripje langs alle mooie huizen van de sterren, en sávonds een bezoek brengen aan south Beach.
    Jammer dat je maar zo weing tijd hebt, maar jullie gaan zeker een cruise maken?

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:01. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2

    Standaard

    Onze hotel is op Collins Avenue, Bal Harbour...
    nee, geen cruise... we gaan naar curacao op vakantie en hebben ervoor gekozen om 1 nachtje in Miami te blijven... miami by night :wink: en dan nog overdag vanaf 2 uur...

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou, van Bal Harbour is het 30 - 45 minuten naar Bayside, en iets minder naar SoBe, hangt erg van het verkeer af, en of je binnendoor gaat of de interstate neemt.
    Trouwens, vlakbij je hotel is een van de meest luxieuze shoppingmalls.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 09:01. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Toledo , Ohio
    Berichten
    43

    Standaard 1 dag miami tips

    Als je geen vervoer hebt neem de bus of een taxi naar South Beach . Bayside in Miami is OK , maar als je slechts 1 avond hebt moet je SoBe gedaan hebben. Veel winkels, en terassen, restaurants. Heel aparte sfeer.

  6. Top | #6
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    bezoek een sportevenement (http://www.miamidolphins.com) of http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/index.jsp?c_id=fla

    Da's echt een belevenis die veel te weinig mensen op vakantie beleven

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    ENSCHEDE
    Berichten
    4

    Standaard Is het te doen vanuit Key West naar Everglades in 1 dag

    ik wilde vragen of het aan te raden is om vanuit Key West naar Everglades een tocht te maken en dan moeten mijn vrienden naar Ft Meyers Beach voor overnachting ,1 nacht en dan door weer naar Orlando.

    of is er een ander alternatief,voor de everglades.
    graag snel antwoord vandaag dinsdag gaan ze vanuit Miami richting Key West voor 1 overnachting.
    hartelijk dank

    Balou.

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: is het te doen vanuit Key W naar everglades in 1 dag.

    1 Hangt er vanaf, op een werkdag of weekend.
    2 Hoeveel willen ze rijden en hoeveel zien.

    De weg naar de Keys is vooral in de (mooie) weekenden nogal druk, maar als ik goed begrijp gaan op woensdag terug.

    Alternatief onderweg is op de Keys bijv. John Pennekamp State Park ( met de glassbottomboat naar het rif) of een indianendorp langs de weg door de Everglades (Tamiami Trail) of het park en de observation tower ook langs deze weg.
    Als ze echt de Everglades ingaan heb je met veel mijlenlange doodlopende wegen te maken.

    Ik heb zelf 1 keer in 1 dag van Key West naar Orlando gereden in 1 dag met 2 chauffeurs.
    We waren van plan te overnachten, maar werden onderweg met noodweer geconfronteerd en konden toch niets bezoeken, dus besloten we om door te rijden.
    KW - Naples is ongeveer 5 a 6 uur rijden.
    Naples - Orlando 2 a 2,5 uur.
    Totaal zo'n 550 mijl ( zo'n 900 km maar zeker op de Keys blijft je gemiddelde wat laag).

    Misschien kunnen ze beter niets reserveren in Naples en op de bonnefooi een hotel nemen, net zoals het uitkomt, als dat nog kan.

    Goede reis voor je vrienden
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:32. Reden: full quote eruit

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    ENSCHEDE
    Berichten
    4

    Standaard van keywest naar Everglades

    bedankt voor je antwoord ,deze reis is georganiseerd,en ze moeten nu morgen wo 9 maart vanuit Key West na 1 nacht naar Ft meyers Beach voor 1 overnachting en dan willen ze eigenlijk wel ondertussen naar de Everglades maar is dat wel te doen of heb je nog een ander alternatief.
    donderdag 10 mrt moeten ze naar Orlando waar vr vertrek naar NL weer is dit was een rondreis van Arke 8 dagen,Orlando,Palm Beach,Miami,Key West Ft Meyers,Orlando.
    dan kan ik hun dat ff sms sturen of in mail zetten daar kijken ze toch elke dag ff in.
    mijn hartelijke dank ,
    Balou :P

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: van keywest naar Everglades

    Ja, eigenlijk rijd je van Key West naar Ft Meyers via de Tamiami Trail een groot gedeelte door de Everglades en zie je onderweg van alles. Hebben ze bij de beschrijving van de route van Arke geen adviezen gekregen?

    Alleen echt de Everglades in zoals bij Florida City is vanwege de tijd niet aan te raden.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:32. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •