Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 46 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #191

    Standaard Re: Een paar vragen over Miami

    Net terug van in totaal 8 dagen Miami, naast 8 dagen Orlando en 4 in Vegas....

    Eigenlijk niks gemerkt van iets crimineels in Miami...alleen zijn wij 's avonds alleen in de regio van South beach...zijn overdag door opa locka gereden, toen werden we wel ff raar aangekeken door een hanggroepje

  2. Top | #192
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Een paar vragen over Miami

    Mss dat je dit lijstje dan nog niet had gezien...

    http://www.dc.state.fl.us/pub/gangs/fl.html

    Een groot aantal van deze gangs zitten dus wel degelijk in Opa Locka:shock:

  3. Top | #193

    Standaard Ticket advies gevraagd

    Wij willen rond 21 januari naar Miami. We willen ook naar de bahama's en 2 dagen naar new york.
    Hoe kunnen we dit het beste aanpakken. We hebben echt geen idee. Moeten we hier al een ticket boeken van miami naar new york en terug, en ook al het hotel regelen?

    alvast bedankt!

  4. Top | #194
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Vlaardingen, The Netherlands
    Berichten
    21

    Standaard Re: help ons!

    Ola ;-)

    Op zich niet zo heel erg moeilijk. Je zou kunnen kiezen om eerst naar New York te vliegen, van daaruit naar Miami en met de boot vanuit Fort Lauderdale naar de Bahama's.

    Je zou ook gelijk door kunnen vliegen naar Miami, auto huren en dan vanuit Fort Lauderdale naar de Bahama's kunnen vetrekken. Als laatste naar New York en van daaruit weer richting huis...

    De tickets die je koopt om bv van Schiphol naar New York te vliegen en dan door naar Miami heten STOPOVER tickets. Dan heb je voor heel voordelig of bijna voor niets een ticket naar de 2de bestemming.

    Kijk is op inderstaande link.

    http://www.stopover.nl/

    Voorbeeld:

    Wat je moet doen is even kijken welke maatschappij vanuit Amsterdam naar NY en tegelijkertijd ook van NY naar Florida gaat (bijv. KLM/Northwest, Continental, Delta, deze vliegen non-stop.)
    Je kunt dan gewoon een retour boeken bij 1 van deze maatschappijen en 9 van de 10 keer met een gratis stop-over in NYC.
    Wanneer gewenst bestaat een "open-jaw" ook nog tot de mogelijkheden, dus heen naar Miami en terug vanaf Orlando, of andersom.

    Succes ;-)

    p.s. Als je dit allemaal hebt gevonden ga je op zoek naar hotel in de buurt van waar jij wilt zijn...

  5. Top | #195

    Standaard Re: Ticket advies gevraagd

    Oke thanks!

    Mijn vrouw en ik zijn er ondertussen uit. We wilden beide al een keer een cruise maken en hebben gekozen Liberty of the Seas-West Carribien. Deze gaat van - Miami
    - Labadee, Haïti
    - Montego Bay, Jamaica
    - Georgetown, Grand Cayman
    - Cozumel, Mexico

    ideaal voor ons! zo kunnen we veel landen in 1 keer bezoeken. Ik heb wel nog een vraag, wij willen 1 nacht van te voren al aanwezig zijn in miami om er zeker van te zijn dat we niet telaat komen. Welke hotels raden jullie ons aan voor 1 nachtje? Van veel slapen zal er niet veel terecht komen het is alleen om onze koffers neer te zetten want we willen uitgaan in die nacht.
    En weet iemand ook waar de haven ligt in miami en hoe we daar het beste naartoe kunnen?

    Afz Boug84

  6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    35

    Standaard Heeft iemand leuke tips voor bezoek aan Miami?

    Kunnen jullie mij tips geven over Miami.
    Wij, nou ja eigenlijk mijn vriendin, wil een dagje naar Miami.
    We verblijven in Kissimmee en ik vind het niet erg om 3,5 uur te rijden voor haar.
    Maar wat is er nou echt, wat jullie zeggen, dat moet je dan gaan doen.
    Zij houdt van zon, zee en strand en wil die stad gewoon zien.
    Zal ik de auto dan parkeren bij Miami Beach of moet ik ergens anders heen om het echte Miami te zien?

    Gewoon voor een dag, 's ochtends (uur of 6) op een doordeweekse dag erheen, heel vroeg, en 's avonds ( uur of 11, 12) weer terug zijn.

  7. Top | #197
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips iemand?

    Het strand van Miami stelt niet zo heel veel voor. Maar goed, om het een keer 'gezien' te hebben is wel leuk.

    Aantal tips:

    Sightseeing
    - Rondje Coral Gables (Venetian Pool)
    – Een boottocht langs de villa's van bekende mensen

    Cultural
    - Art Deco
    – Holocaust Memorial

    Food
    - Lunchen bij ‘News Café’ op Miami Beach (vanuit hier kun je ook heel leuk naar de gepimpte auto's en de bitches kijken)
    Restaurant ‘Rusty Pelican’ (tijdens zonsondergang genieten van de skyline van Miami)

    Shopping
    - Bayside Marketplace (zowel overdag als 's avonds)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #198
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Tips iemand?

    Miami moet je gezien hebben. Vooral Miami beach is super. Het strand daar vonden wij helemaal top. Het is daar echt zien en gezien worden. Genoeg te zien om je een dag te vermaken. Het is er in het weekend wel veel drukker dan door de weeks. Parkeren kun je in een van de parkeergarages (bijv op de 13 Street). Kost ong 15 dollar per 24 uur.

    De Lincoln Rd is vooral 's avonds erg leuk. Veel eetgelegenheden en gezellige bars. Ook kun je hier zeer goed shoppen.

    Tja en dan heb je natuurlijk nog de vele clubs. Maar dat zal voor jullie niet van toepassing zijn omdat je er maar 1 dag bent.

    Kortom Miami is super en eigenlijk veel te kort voor 1 dag.
    Laatst gewijzigd door kaboens; 17-10-08 om 12:00.

  9. Top | #199
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tips iemand?

    3 en een half uur van Kissimmee naar Miami Beach? Vergeet het maar. Gaat langer duren en in het weekend helemaal. Als je de turnpike hebt en uiteindelijk moet betalen, sta je in een weekend veel langer stil, doordeweeks is het gewoon direct rijden tot de slagboom. Maar dan nog, in 3 1/2u tijd ga je het gewoon niet redden. Dat is onder ideale omstandigheden zonder even te plassen bij een Serviceplaza en als het niet al te druk op de weg is. Trek er maar snel 4 a 4 1/2u voor uit en dan moet je nog terug.

    Maar wat je daar echt moet doen? TJa, je kan op het strand liggen... maar je kan ook op zaterdagavond Ocean Drive aflopen, Mango's in gaan, daar ff wat drinken en dan verderop op Washington Ave ofzo een club in. Maar zo lang blijf je niet, want je moet nog ruim 4u terugrijden... :mrgreen:

    In maart was ik helaas ook maar 1 dagje in Miami Beach, veelste weinig tijd. In september heb ik er 4 dagen van gemaakt en eigenlijk was ook dat nog net even te weinig... maar om even een glimp op te vangen, is het natuurlijk wel leuk!!

  10. Top | #200
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Tips iemand?

    Waarom op 1 dag heen en weer.....
    Wat is het nut daarvan?
    Wat wil je daar zien en beleven, niks wrs want daar is weinig tot geen tijd voor......

    Tuurlijk het kan hoor, maar wat zie je nou en hoe moe maak je jezelf ermee.

    Mijn advies; sla Miami over of ga er heen en boek er 1 nacht een hotel kost je iets extra's maar je krijgt er veel voor terug.

    Bedenk het maar zo: rij jij in 1 dag ff naar Parijs heen en weer en dan ook nog denken dat je Parijs kunt zien??
    Wrs niet, is je antwoord op deze vraag ja hoor gerust geen probleem dan zeg ik ga naar Miami in 1 dag op en neer.
    Is je antwoordhmmm nee dat is toch iets teveel van het goede, dan zeg ik doe het niet......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •