Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 46 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #161

    Standaard Re: First time Miami!

    dankje voor jullie reacties!
    ik las wat reisverslagen en het zou idd beter zijn mss de tijd te verdelen tussen orlando en miami.
    dus dat is een goeie combinatie volgens jullie?
    ik ben ana het overeggen met mijn vriend voor auto huren. probleem is dat hij pas in april zijn rij examen doet.

    we zouden toch minstens 6 a 7dagen ter plaatse willen zijn in totaal.

    in de everglades wil ik graag shark valley doen, ik las iets over fietsen langs shark valley en het werd erg aangeprezen omdat je heel veel ziet.

    disney is sowiezo nog niet zeker, we overwegen zeker ook nog andere dingen zoals sea world, we doen nu vooral een beetje informatie op van mensen die al geweest zijn om te kijken wat het leukste is.

  2. Top | #162

    Standaard Miami Beach

    Wij zijn 4 vrienden van 23 jaar die heeerlijk 2 weken strand vakantie willen gaan doen!! Na Europa en Bali ga je het toch wat verder weg zoeken en waarom dan geen Miami! Alleen nu heb ik een paar vragen: 2 weken Miami Beach teveel? ( gewoon alleen voor lekker zonnen, lounchen en uitgaan ), is het qua uitgaan te doen in Miami of is alles te exclusive? En we kunnen alleen in de maand augsutus? Is dat te heet of valt het mee.. We zijn zelf in augustus 2005 naar Bali geweest dus overdag 40 graden kunnen we wel aan!!:smile:!! Ik wil graag weten hoe jullie hierover denken of mensen die er zelf al zijn geweest!!

    Groetjes Reinier

  3. Top | #163
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Miami Beach

    Voor wat jullie zoeken is Miami een uitstekende plaats om te verblijven. Genoeg uitgaansgelegenheden van simpel tot exclusief. Google maar eens op :Miami clubs.

    Temperatuur is in augustus hoog. Huidige en gemiddelde temperaturen vind je in dit topic. Of je het klimaat in Miami kunt vergelijken met dat in Bli ... ik weet het niet. In Florida is het niet de temperatuur die je sloopt, maar de combinatie van hoge luchtvochtigheid en de temperatuur.

    Maar als je nog vliegtickets wilt bemachtigen voor een beetje redelijke prijs, dan raad ik je aan om niet te lang te wachten met boeken. Hoogseizoen is sowieso een dure periode qua vluchten. Reken erop dat je zeker zo'n € 800 of meer per ticket moet neerleggen. Als je flexibel bent in je vertrek- en aankomstdagen kun je wel eens wat gunstiger uitkomen. Gewoon even proberen via diverse websites, zoals www.kayak.com, of via een reisorganisator.

    Succes!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #164
    Newbie TedjevanEs's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Coconut Creek
    Berichten
    3

    Standaard Re: Wat kan ik doen op zakenreis na de werkuren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pauwel Bekijk Berichten
    Vraag 4: hoe lang doe je erover van miami (Indian Creek Dr) naar west palm beach met de auto? (of een andere referentiepunt om dit met de optie openbaar vervoer te vergelijken)Groeten.
    vergis je niet Miami --> West Palm Beach daar kan je gerust een anderhalf uur over doen met de auto.
    Boynton Beach is nog voor West Palm Beach dus iets korter. i95 is altijd busy en ze rijden als gekken af en toe.
    Boca Raton is give or take 1 uur en 10 minuten vanaf Miami (ik woon just south).

    Je kan ook de Tri Rail nemen die gaat van Miami met als eind punt West Palm Beach en diverse stops on the way...
    In Miami kan je weer the Metro rail nemen om bij de Tri Rail te komen (maar vergelijk het niet met het nederlandse openbaar vervoer)
    Je huurt beter een auto :sun:

  5. Top | #165

    Standaard Eén nacht Miami

    Miamikenners,

    We gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (1 en 3) dit jaar naar Florida. 8 mei rijden we weg bij Marathon (Keys) naar Miami om daar 1 nacht te verblijven.

    1) In welke buurt kunnen we beste verblijven? We willen een beetje in de buurt van het vliegveld zitten (maar dat is volgens mij zo'n beetje overal)

    2) We hebben dan nog een halve dag in Miami. Is er iets wat we met de kinderen kunnen gaan bezichtigen? Stranden en pretparken hebben we al genoeg gezien tijdens de rondreis waarschijnlijk, dus dat hoeft niet.


    Alvast bedankt voor jullie reacties

  6. Top | #166
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: 1 nacht Miami

    De Venetian Pool is erg leuk om een middag te verblijven. Daarnaast kan ik ook het Viscaya nuseum aanbevelen. 's Avonds is Coral Gables erg leuk om te bezoeken. Persoonlijk zou ik niet in de buurt van de luchthaven overnachten. Ik zou eerder kiezen voor de omgeving van South Beach of Goral Gables en als laatste alternatief het Biltmore hotel.

    Succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #167

    Standaard Re: Eén nacht Miami

    Helaas, de Venetian pool laat geen kinderen toe beneden de 3 jaar. Maar wat me wel leuk lijkt in Coral Gables is

    Matheson Hammock Park



    Known worldwide for its beautiful flora and fauna, this 600-acre park has attracted nature-lovers and boaters for years. Matheson Hammock has a new, well-marked 45-minute nature trail where you will encounter many species of native vegetation and wildlife. Walk through the hammock to enjoy 15 native hardwood trees such as the Gumbo Limbo, Jamaica Dogwood, West Indian cherry, Stoppers, Live Oak, Wild Coffee and a wide variety of flowering shrubs and vines. You will also see squirrels, gray Everglades foxes, opossums, skunks, and colorful butterflies. A man-made island pool, flushed naturally by the tidal action of nearby Biscayne Bay, features warm, safe waters. A nearby restaurant is built into a historic coral rock building and offers beautiful waterside views. Amenities include a full-service marina, a snack bar, picnic pavilions and nature trails. The park is located at 9601 Old Cutler Road. For more information, call 305-665-5475. For directions, click here.

    Is hier al iemand geweest???

  8. Top | #168

    Standaard Re: First time Miami!

    We hebben de reis verzet naar april 2009.
    Het is inderdaad veel leuker om rustig de tijd te hebben alles te plannen.
    Ik ben nu heel veel boeken aan het lezen over Florida en aan het opschrijven wat ik allemaal wil doen.
    Ik had toch nog even een vraagje,

    Is het haalbaar om in 12dagen Orlando (sea world, beetje shoppen en evt 1a 2dagen disney world), Miami (even strand, de zoo en de mooiste beizenswaardigheden), Everglades en Key West te doen als we een huurauto hebben?

    groetjes.

  9. Top | #169

    Standaard Omgeving Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??

    Hallo Miami-kenners,

    Over 5 weken gaan mn vriend en ik na een weekje cruisen nog een dag of 6 een auto huren en Florida verkennen. Het idee was om vanaf Fort Lauderdale richting Miami te rijden en daar voor 1 nacht een hotel te boeken en daarna door richting de Keys en Tampa.
    Nu ben ik een jaar of 9 geleden al eens even in Miami geweest en hadden daar een low-budget hotel vlakbij Collins ave. Nu kan ik me herinneren dat die buurt me toen best tegenviel. Het mooie stuk bij het strand was erg leuk maar daarbuiten viel het me best tegen. Nu hebben we een aanbieding van het Victor hotel (naast het Versace huis) maar ik zag het Mandarin Oriental en dat is ook erg mooi. Maar is er daar in de buurt wat te doen?

    Wij houden best van leuke hippe restaurantjes en lounge-barretjes.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Laatst gewijzigd door wenbrug; 25-02-08 om 10:54.

  10. Top | #170
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??

    Mandarin Oriental ligt nabij Brickel Avenue. Dit is het zaken district van Miami. Vooral op vrijdag avond druk in de barretjes en restaurantjes.
    Novecento, Karu & Y, Pawnshop, Tobacco Rd, Big Fish om er een paar te noemen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •