Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 46 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard

    hallo susan,

    als je pech hebt ben je lang bezig om een kamer te vinden die dan schappelijk in prijs is. weet niet hoe oud de kinderen zijn, want zeker met kleine kinderen is het geen pretje om nog naar een slaapplaats te moeten zoeken als ze al erg moe zijn.

    ik adviseer om in ieder geval misschien toch iets meer uit te geven en het van te voren vast te leggen. heel veel mensen op dit forum hebben het over priceline, misschien is dat al een optie.

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Hoi Suzan,

    Op de bonnefooi is best wel te doen in juli.
    Natuurlijk zal je af en toe wat verder moeten zoeken maar maakt dat het nou net niet een beetjes spannender?

    groet,
    Trainspotters
    1e DLC vakantie zomer 1974.
    2e DLC vakantie winter 1974.
    3e DLC vakantie zomer 1975.
    4 weken USA huwelijksreis inclusief DLC & WDW zomer 1977.
    Anno 2006????? De tel kwijtgeraakt.

  3. Top | #63
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard

    Het lijkt me ook wel leuk om een week ergens in een villa met zwembad te zitten en van daar uit van alles te doen. En dan nog een dag of 9 rond te trekken. Die villa willen we dan natuurlijk wel al in Nederland boeken.

  4. Top | #64
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Het is geen enkel probleem om hotels te vinden in july in Florida.
    Ik heb het al heel vaak gedaan, en het komt maar zelden voor, dat je een vol hotel vind, en dan is het volgende hotel hoogstens 10 minuten verderop.
    Alleen als je echt ergens een hotel aan het strand wil hebben kan het vooral in het weekend wat moeilijker zijn, maar nog steeds goed te doen.
    July is trouwens geen hoogseizoen in Florida, dat is de kerstperiode.
    Eric

  5. Top | #65
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Aantal vragen over Miami Beach

    Volgend jaar april(van 2 t/m 12), wil ik met me vriendin en mijn ouders naar Miami. Nu heb ik een aantal vragen, sorry als ze al gevraagd zijn.

    1) Wat zijn een beetje betaalbare hotels(middenklasse, +/- 50 euro per dag)?
    2) Wat zijn de dingen die je daar echt moet zien?
    3) Hoeveel graden is het ongeveer in april, in Miami?
    4) Hoe ver ligt Orlando(Disney World) van Miami?


    Alvast bedankt voor de moeite :!:

  6. Top | #66

    Standaard Re: Aantal vragen over Miami Beach

    Hoi Vincent,

    Voor betaalbare hotels zou je gewoon eens op het internet moeten zoeken of de tips m.b.t. hotels op dit forum na moeten gaan.
    Dingen die je in ieder geval moet zien als je in Miami bent is Bayside (een gezellige 'boulevard' met allerhande winkeltjes en restaurants aan de jachthaven waar zo goed als iedere avond een live optreden is), Ocean Drive (een zeer bekende straat waar het gaat om zien en gezien worden, het huis van Versace staat hier ook), Lincoln Av. (ook een gezellige autoloze straat met winkels en restaurants). Coconut Grove is ook best leuk om te zien, vooral in het weekend erg druk. De Cubaanse wijk vind ik persoonlijk ook altijd leuk, maar hier moet je vooral overdag naar toe.
    's Avonds is het hier niet veilig! En zo zijn er nog veel meer dingen te zien en te doen. Als je echt goed wilt shoppen adviseer ik je om Sawgrass Mills Mall op te zoeken. Echt een megagrote mall!:lol: En als je toch naar Bayside gaat, is het erg leuk om een boottocht te boeken die langs de huizen van de sterren vaart. Erg leuk om te zien!
    Wij zijn twee keer in april geweest. 1 keer was het iets frisser, zo rond de 23 graden (als je dat echt fris mag noemen...). Maar het jaar daarop was het iedere dag rond de 30 graden. Er valt dus niet concreet te zeggen wat de temperatuur is, maar over het algemeen is het gewoon lekker weer!
    Orlando ligt op een uur of 3 rijden bij Miami vandaan. Als je dus naar een park wilt, adviseer ik je om in ieder geval een nachtje in Orlando te blijven. Want 3 uur heen rijden en een hele dag in een park vertoeven is best slopend. Als je dan ook nog 3 uur terug moet....

    Ik hoop dat je iets aan mijn info hebt. In ieder geval wens ik je alvast heel veel plezier!

    Groeten, Britt

  7. Top | #67
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Aantal vragen over Miami Beach

    Bedankt voor je reactie.

    Heb nou het Sonesta Hotel op het oog. Kent iemand dit hotel? (http://www.sonesta.com/coconut_grove/) en kan iemand mij vertellen of het een beetje goed gelegen ligt?

    Is er een mogelijkheid om met de trein naar Orlando te gaan? Of moet je echt persé met de auto?

    Met 23 graden kan ik ook al leven, zolang de tornado's wegblijven

    Hoe ver is dat winkelcentrum? Ik weet dat het in Sunrise ligt. Hoe ga je daar het beste heen?
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-09-06 om 12:11. Reden: Quote ingekort

  8. Top | #68
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Aantal vragen over Miami Beach

    Beste Vincent, allereerst natuurlijk hartelijk welkom op dit forum.
    Hardstikke leuk plan om volgend jaar met je vriendin en ouders naar Miami te gaan.
    Gezien je vraagstelling vermoed ik dat dit je eerste keer die kant op is.
    Ik zou je in ieder geval aanraden nu meteen naar de boekwinkel te rennen, en een goede (bv Capitool) gids over Florida te kopen.
    Maar los daarvan.
    Wat zijn jullie precies van plan in Miami te gaan doen? Gaan jullie voor een strandvakantie? Dan ga je in april volgens mij naar de verkeerde plek.
    Zowieso is de strandbeleving in Florida anders als bij ons. Geen drukke stranden met allerhande eet- en drinktentjes.
    In april zijn de stranden nagenoeg uitgestorven.
    Verder begrijp ik dat jullie niet van plan zijn een auto te huren. Je moet je echter wel realiseren, dat je zonder auto erg onthand bent. Ondanks het feit dat er wel degelijk openbaar vervoer bestaat, is dat niet op toeristen ingesteld, en kost het heeeeel veel tijd.
    Je zou dan zeker een hotel in SoBe moeten nemen, dan kun je tenminste nog lopend naar de winkels en restaurants.
    Shoppingmalls kun je zonder auto eigenlijk niet heen.
    Orlando is vanaf downtown Miami echt wel 4 uur rijden met de auto, tenminste als je echt hotel ---> hotel rekent.
    Verder vind ik in Orlando veel meer te doen dan in Miami, en ook zijn de hotels een stuk voordeliger.
    Misschien een paar dagen Miami, en dan door naar Orlando? En toch maar een auto?
    Lees maar eens goed verder op dit forum, en we zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden.
    Eric

  9. Top | #69
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aantal vragen over Miami Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk Berichten
    1) Wat zijn een beetje betaalbare hotels(middenklasse, +/- 50 euro per dag)?
    2) Wat zijn de dingen die je daar echt moet zien?
    3) Hoeveel graden is het ongeveer in april, in Miami?
    4) Hoe ver ligt Orlando(Disney World) van Miami?
    1) Voor 50 euro per dag slaap je niet in Miami. Een beetje OK hotel begint pas vanaf de 100 euro per dag (let wel, dit is de prijs per KAMER, niet per PERSOON). Kijk eens rond op Expedia.nl, Hotels.com etc
    2) Dit is voor iedereen verschillend. Lees eens wat reisverslagen door.
    3) Het gemiddelde weer kun je hier zien: Link. In april dus ongeveer tussen de 18 en de 28 graden..
    4) Hier kun je je route plannen: Map 24 - USA. Reken op 4 uur rijden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #70
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard

    Beste Eric,
    Bedankt voor je reactie. Aan zo'n gids zat ik inderdaad ook te denken! Ik ga niet om het strand naar naar Miami, maar meer gewoon voor het relaxen, shoppen etc. Ik heb geen idee waar SoBe ligt :-\". Ik zal overleggen of we toch geen auto moeten huren, is dat een beetje betaalbaar in Amerika? Ik ben ook niet zo'n attractie mens, en aangezien Orlando voornamelijk uit pretparken bestaat(toch??) vind ik Miami meer aanspreken. De helft van de vakantie verhuizen naar een ander hotel zie ik ook niet echt zitten, omdat je dan alles weer in moet pakken.

    Bedankt voor je hulp!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    1) Voor 50 euro per dag slaap je niet in Miami. Een beetje OK hotel begint pas vanaf de 100 euro per dag (let wel, dit is de prijs per KAMER, niet per PERSOON). Kijk eens rond op Expedia.nl, Hotels.com etc
    1) Daar was ik inderdaad ook achter gekomen. Heb nou een hotel genaamd 'Sonesta' (http://www.sonesta.com/coconut_grove/) op het oog. Iemand ervaring met dit hotel?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-12-10 om 01:28. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •