Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 46 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Miami naar Ft Lauderdale te doen?

    De afstand van Ft. Lauderdale naar Miami is zelfs lopend te doen als het moet. Hiermee wil ik zeggen dat deze afstand -zeker voor Amerikaanse begrippen- een lachertje is. Binnen 3 kwartier / 1 uur ben je er. Voor de rest snap ik je vraag ook niet. (wat vraag je nou precies?) Elke luchthaven heeft een autoverhuur bedrijf. Check idd de website van de luchthaven.
    Fatma

  2. Top | #242
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    2

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    mocht je tijd hebben dan kun je vanuit downtown met bus S, C of K naar Lincoln Road, shoppen, een terrasje pakken en mocht je in South Beach zitten dan met dezelfde busverbindingen naar Bayside en Flaglerstreet, liggen dicht bij elkaar.
    succes en groet, Claudet
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-04-09 om 19:30.

  3. Top | #243

    Standaard Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    In september ga ik op huwelijksreis naar de VS.
    Eerst vliegen we naar New York waar we een aantal dagen verblijven.
    Daarnaar vliegen we door naar naar Orlando waar een huur auto klaar staat. eerst blijven we nog een paar dagen in Orlando en omgeving en vervolgens willen we naar Miami Beach en misschien naar de keys rijden.

    Voor New York en Orlando hebben we al hotels geregeld maar voor Miami nog niet. Kent iemand een mooi en goed hotel dat direct aan het strand ligt? en zijn er nog leuke plaatsen om te stoppen onderweg van Orlando naar Miami? en heeft er iemand nog tips voor bezienswaardigheden?

    Verder heb ik gehoord dat Miami nogal druk en gevaarlijk kan zijn.
    Hoe kan ik het beste naar Miami Beach rijden en is het echt zo gevaarlijk als het (soms) gesuggereerd wordt? Ik heb bijvoorbeeld gehoord dat je vooral niet in de voorstad van miami moet tanken?
    Laatst gewijzigd door justme24; 17-06-09 om 10:55.

  4. Top | #244
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door justme24 Bekijk Berichten
    Voor New York en Orlando hebben we al hotels geregeld maar voor Miami nog niet. Kent iemand een mooi en goedkoop hotel dat direct aan het strand ligt?
    Mooi, goedkoop en aan het strand is in Miami een onmogelijke combinatie. Wellicht dat je even bij jezelf moet nagaan welke van de drie aspecten je het belangrijkste vindt. Wat is trouwens jouw begrip van goedkoop?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door justme24 Bekijk Berichten
    Verder heb ik gehoord dat Miami nogal druk en gevaarlijk kan zijn.
    Valt op zich wel mee. Alleen in de spits als al de Latino's (die dus niet kunnen rijden) naar hun werk gaan kan het nogal hectisch zijn. Buiten de spituren is er niets aan de hand.

  5. Top | #245
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    Je haalt me de woorden uit de mond Zeker direct aan het strand is goedkoop niet mooi en mooi niet goedkoop.

    Maar ja, wat de een duur vind vind de ander weer goedkoop. Voor < $100 per nacht zit je niet mooi EN goedkoop aan het strand.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #246
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    Voor hotelervaringen kun je het beste even kijken op of je iets kunt vinden wat al op het forum is beschreven, zie Overzicht hotelervaringen. Daar zit o.a. ook een topic bij dat Hotel gezocht: Miami (Beach) heet, misschien dat je daar wat mee kunt.

    Over de reisroute van Orlando naar Miami zijn ook al "enkele" topics volgeschreven: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

    Voor dingen die je kunt doen in Miami kun je het best eens snuffelen in het Overzicht onderwerpen in "Miami en omgeving", daar staan al een heleboel zaken op een rijtje. Er zit ook een link in naar een onderwerp over veiligeheid.
    En ook in het Overzicht onderwerpen in "Overige bezienswaardigheden in Florida" staan nog een aantal leuke zaken beschreven.

    Kortom: je kunt even vooruit!

    Succes.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #247
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    South seas is prima!
    Iets ouder hotel maar prime zwembad en dergelijke!

  8. Top | #248
    Newbie fleurmadelene's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    3

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    Wij hebben zelf, ook voor in september het Loews Miami Beach hotel geboekt.
    Normaal is dit behoorlijk prijzig, maar omdat er wat renovaties o.a. in de lobby plaatsvinden kun je voor een zeer betaalbaar tarief verblijven.

  9. Top | #249

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    Hallo

    Wij zaten in Townhouse hotel. Ik geloof ong. 155 dollar per nacht per kamer. Via een pad bereik je het strand. Het hotel was zeer proper. Ontbijt was prima, service goed en inrichting mooi. Dat laatste is uiteraard een kwestie van smaak. Het is minimalistisch ingericht. (strak en veel wit) Wij vonden het erg mooi.

    Je kunt te voet naar lincoln road en art deco.

  10. Top | #250

    Standaard Re: Goed & goedkoop hotel direct aan het strand

    Wij gaan naar Miami 2 daagjes en eindigen uiteindelijk in Fort Meyers,
    weet iemand of je op het strand parasols kunt huren?
    we zijn in totaal zo'n 6 dagen op het strand, is huren dan goedkoper of kunnen we er beter eentje kopen en daarna 8ter laten?

    alvast bedankt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •