Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 46 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #51
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik vond 10 jaar geleden hotel Deezerland erg leuk , Een beetje 60 jarige stijl! Wij zijn toen op de bonnevooi gegaan .
    Maar met kinderen zou ik het van te voren vast zetten. Via Intenet heb je vele keuze's .
    Of via je reisbureau, Priceline, etc etc Wat jullie prettig vinden. 8)
    Over de bus tour weet ik niet veel, misschien someone else?
    Miami is voor ons alweer 10 jaar geleden .
    ops: ops: ops: ops: ops: ops: Groetjes marisca

    ps: hebben jullie al hotels op het oog in Orlando zelf??
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    ringfield
    Berichten
    23

    Standaard Reis van Fort Lauderdale naar Miami Beach

    Hallo Florida-experts,,

    Op 21 december vliegen we (gezin met 3 kinderen) vanuit A'dam via Washington naar Fort Lauderdale. We landen in F Lau. om 21:30 plaatselijke tijd. Vervolgens moeten we de auto ophalen (dollar) en doorreizen naat Miami Beach. Achteraf denken we wel : Is dit wel te doen ? Heeft iemand ervaringen of evt tips ? Is het redelijk eenvoudig om de auto bij dollar op te halen.

    Alvast bedankt voor de reacties

    Joho
    ringfield
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 14:06.

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard

    Volgens map24.nl is het maar een uurtje rijden.
    en het lijkt me dat je bij dollar zo weg ben,


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  4. Top | #54
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Je gaat in Washington al door de hele immigratiemolen, dus dat scheelt behoorlijk.
    Ik heb geen idee hoe lang je in Fort Lauderdale bezig bent, maar dat zal inderdaad wel meevallen.
    Van Fort Lauderdale naar Miami Beach is niet zo heel ver, maar rijd wel langzaam.
    Ik zou dan ook niet helemaal de kustweg volgen, dan ben je wel een uur of 2 bezig, maar zoveel mogelijk via de 95 naar het zuiden rijden.
    Zoek als je straks het adres van het hotel hebt op, waar het precies is (Miami Beach is heeel uitgestrekt) en neem pas een afsleg als je op de juiste hoogte zit.
    Eric

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Net als van Haarlem naar Amsterdam rijden.
    595 naar 95 zuid aanhouden (er staat Miami op het bord)
    Het is bij de uitgang wel even zoeken maar als je verkeert rijdt kun je altijd omdraaien. Er zijn genoeg afslagen. Als je op de A1 terecht komt zit je fout. Maak de eerste afslag links en weer links terug naar 595.
    Ben er vanochtend nog geweest en de verbouwingen zijn achter de rug.
    Zorg dat je een paar quarters of losse dollars hebt omdat je bij binnenkomst in miami tol moet betalen.
    Groeten en veel plezier

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard Re: Is er wat te doen in Mei ??

    Ik ben er van alles tegengekomen, maar weinig bejaarden! Vooral Miami Beach is heel hip, en daar zie je veel jongeren. Ik weet dat er verschillende clubs zijn, maar daarover kan ik je niets vertellen want wij zoeken die niet op.

    Verder kent Miami heel wat bezienswaardigheden. Ik zou op Miami Beach zeker het Holocaust Memorial bezoeken, dat is wel erg mooi. Daarnaast kun je heel goed shoppen in Miami en omgeving, en je vind er natuurlijk heel wat stranden.

    Wij vonden een bezoekje aan de wijken Coral Gables erg leuk, en ook Coconut Grove zou ik zeker niet overslaan. Heel gezellig, met veel terrasjes en restaurantjes, leuke sfeer. Verder is de Bayside Marketplace wel een aanrader. Hier wordt 's avonds veel gedanst op live muziek, en dat is ook wel een heel leuk sfeertje. Hier vind je o.a. ook het Hardrock Café, en dat mag natuurlijk op jullie lijstje ook niet ontbreken.

    Breng ook een bezoekje aan Rusty Pelican, een restaurant met een terras in Miami vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op de skyline van Miami. Vooral rond zonsondergang is dit erg de moeite waard.

    Andere bezienswaardigheden in Miami zijn Vizcaya en de Fairchild Tropical Garden. Ik vond dat wel erg leuk, vooral de laatste. Hier kwamen we heel veel leguanen (groot!) tegen, en het is prachtig aangelegd. Maar misschien is dat voor jullie wel van een te hoog bejaardengehalte :wink:

    Je hoeft je in elk geval niet te vervelen in Miami, er is genoeg te beleven!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 14:07.
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  7. Top | #57
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Je weet niks van Miami (het is geen bejaardenplaats!) maar je wilt er toch een week heen?
    Als je toch alleen wilt feesten dan zijn er volgens mij goedkopere bestemmingen.

    De kans dat je 16 jarigen tegen komt in een club waar alcohol geschonken wordt is minimaal. Je moet namelijk 21 zijn om zo'n club binnen te komen.

    Een goed hotel dat ook nog goed is kun je denk ik vergeten rond Springbreak (en in elke andere periode ook). Miami is gewoon erg duur wat betreft overnachtingen.
    Voor 2 dagen Miami kun je een week in Orlando slapen..

    Zelf zou ik me niet een week kunnen vermaken in Miami maar da's persoonlijk natuurlijk..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Miami of Fort Lauderdale? Ik kom er niet uit!

    Hoi allemaal
    Ben flink aan het boeken met [priceline en dat gaat goed! Heb al mooie deals voor onze eerste nacht na aankomst en daarna ook in Naples, sarasota en Orlando (peabody). Nu nog enkele vragen.
    De laatste dagen willen we op 1 plek zitten (2 nachten) We vliegen vanaqf Fort L. Is Miami of Fort L leuker om te zitten?
    We zijn geen echte party people... gewoon lekker hapje, evt winkelen, zwemmen etc.

    Krijg op priceline niets te pakken daar, zelfs als ik boven 100 dollar biedt (op 4 sterren en hoger). Moeilijk!
    Maar misschien zeggen jullie wel: Niet doen, ik weet een leuk hotel voor minder dat ook goed genoeg is!!!

    Ik hoor graag jullie input hier.

    En, als je 1 nacht aan de atlantische kust besteed, waar zou je dan heen gaan? Wat is dan leuk? Palm beach? Cape C?

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om deze puzzelstukjes in te vullen...

    Groetjes
    Carina

  9. Top | #59
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Miami of Fort Lauderdale? Ik kom er niet uit!

    HOI
    Wij vinden Miami de beste optie, je kunt altijd nog naar Fort Lauderdale toe rijden.In Miami vinden wij meer te zien en te doen.Hotels? ja wij hebben via Priceline in het Ocean Spray Miami gezeten, en vonden dit voor 65$ niet duur.Maar als in in SoutBeach wil zitten hebben we de volgende optie gevonden die wij volgend jaar ook gaan inlossen.Het Beachcomber Hotel in South Beach.Kijk maar eens op hun site.

    http://www.nassausuite.com/bc/eng/index2.htm

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #60
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard Ervaring hotels in juli op de bonnefooi

    Hoi, wij willen volgend jaar juli naar Florida gaan, 2 volwassene en 2 kinderen. We willen graag op de bonnefooi gaan, waarschijnlijk alleen in Orlando vantevoren een hotel boeken. Is dit te doen of zitten heel veel hotels al vol in juli??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •