Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Susanne

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    8

    Standaard Even voorstellen: Susanne

    Hoi allemaal,
    Ik ben sinds vandaag nieuw hier, en zal me meteen ff voorstellen!
    Mijn naam is Susanne, en ik ben helemaal florida gek, vooral Orlando!

    Ben vorig jaar 2,5 week in florida geweest, naar Orlando en Miami, en ben de volgende reis alweer aan het plannen! Ik ben helemaal pretparkengek, en van disney, dus je snapt wel waarom ik zoveel van Florida hou :P

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: ff voorstellen: Susanne

    Hallo Susanne,
    Van harte welkom op het zonnigste forum van de Benelux.
    Leuk dat je de volgende reis alweer aan het plannen bent. Heel herkenbaar.
    Eric

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Susanne

    Welkom op dit leuke forum

    Ik kan me voorstellen dat je je volgende trip al weer aan het plannen bent. Als je 1 keer geweest bent, ben je meteen besmet met het beruchte virus en je bent niet de enige hier ;-)

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Susanne

    Hoi van harte welkom en veel plezier :-D

    groetjes Danielle

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Susanne

    Hi Susanne,

    Toenet zag ik dat jij een berichtje had achtergelaten over dagtrip zonder auto. Volgend jaar heb ik precies het zelfde probleem zoals jij verteld. Ik ben nu 4x naar Orlando geweest met mijn ouders en familie. Toen waren wij altijd in het bezit van een huurauto.

    Volgend jaar ga ik met mijn vriend en wij zijn beide dan geen 21 en kunnen dus geen auto huren. Om een kostenplaatje te maken ben ik erg nieuwsgierig hoe duur het is om met de bus ergens te komen of met een taxi. Ik neem aan dat ik opstapplaatsen wel bij de receptie van het hotel kan vragen.

    Gelukkig hebben we bij het hotel een shuttle naar alle Disney parken, Sea World en Universal Studios(+ Island of Adventures). Nu heb ik wel gekeken op www.gatortours.com, maar vaak zijn het hoge bedragen als je bijvoorbeeld naar Florda Mall wilt en vaak is het in combinatie met andere malls. Kortom je kan dan niet je eigen dag bepalen....

    Tevens willen wij naar Busch Gardens en Kennedy Space Center. Via Gator Tours is dit ook redelijk prijzig en ik probeer nog iets te zoeken wat misschien goedkoper is. Wij zijn ook nog maar studenten haha

    Ik hoor het graag van je. En als je nog tips hebt, graag!

    Groetjes Samira

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    8

    Standaard Re: Even voorstellen: Susanne

    De bus is heel goedkope, wij gingen meestal met de i-drive (die op international drive rijd) daar kost een weekkaart maar 7 euro en een maandkaart maar 30 euro geloof ik, ik weet de exacte prijzen niet meer precies, maar het was heel goedkoop. Je kunt ook voor heel orlando een dag/weekkaart kopen, dat is paar euro duurder, maar alsnog heel goedkoop. Ik heb de kaartjes van Busch gardens vooraf in nederland gekocht, en toen met een shuttle bus naar het park genomen (bij de receptie gereserveerd voor 10 dollar per persoon retour) en hetzelfde verhaal voor disney. Naar de Florida mall duurt het wel 45 minuten om daar te komen, maar dat is het zeker waard! (kaartje bij chauffeur gekocht)
    In de hotels kunnen ze je ook altijd helpen. Succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •