Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Route Miami - Golf van Mexico (en andersom)

  1. Top | #11
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Route Fort Myers naar Miami

    Dit jaar van Fort Myers naar Miami gereden en er groot gedeelte van de dag over gedaan. Er zijn best mooie routes te rijden. Als je eerst een hele dag gevlogen hebt en dan nog naar Miami rijdt denk ik niet dat je echt van de Everglades zult genieten.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: Route Fort Myers naar Miami

    Ja de tour door de everglades is niet alleen mooi maar ook snel. Je mag daar gemiddeld 50 mph en op sommige stukken 60 mph. Het gehele stuk door de everglades is ongeveer 120 km. Ik zal je de timimiamitrail aanraden. (geen tol)

  3. Top | #13
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Route Fort Myers naar Miami

    Wij zijn afgelopen jaar vanuit Miami naar Naples via de 41 gereden. We wilden perse het kleinste postkantoortje van de USA (in Ochopee) zien. Een paar dagen later zijn we via de 75 weer teruggereden naar Miami.
    Maar als ik eerlijk moet zijn, op de 41 is veel meer te zien dan op de 75 (maar op de 75 mag je inderdaad weer harder rijden.....)
    En, op de 41 kun je nog eventueel stoppen om het Miccosukee indianendorp te bezoeken.
    Maar als je de hele tijd hebt gevlogen en dan nog naar Miami wilt...... zou ik persoonlijk toch de 75 nemen, cruise-control aan en relaxen maar

  4. Top | #14
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Route Fort Myers naar Miami

    Wij geven ook de voorkeur aan de 41, lekker relaxed... je hebt vakantie!!

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Snelste route vanaf Miami airport ri. Naples

    Woensdag a.s. is het voor ons zover... dan vliegen we naar de zon.
    Nadat we op Miami airport zijn aangekomen hebben we nog een stukje te rijden, we moeten nog richting Naples.

    Nu zat ik de kaart te bekijken en kwam tot de conclusie dat we vanaf het RCC (huurauto van Alamo) óf Okeechoobee road (highway 27) óf kort daarna gelijk Interstate 75 konden nemen.

    Kan iemand mij vertellen of er verschil tussen die twee zit, wil zo snel mogelijk Miami uit. Oh ja, we rijden rond 9pm bij Alamo weg, mocht dat van belang zijn qua drukte op die wegen. Hoor het graag !!

    [/url]

  6. Top | #16
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Snelste route vanaf Miami airport ri. Naples

    4 mnd geleden hebben, na aankomst op MIA, de Alligator Alley, I 75, naar Naples genomen. Volgens ons de snelste, maar wel een enorm saaie weg.
    Succes en een goede reis.

    Christa

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Snelste route vanaf Miami airport ri. Naples

    Mijn idee is dat de Interstate verreweg het snelste is, dus via de 836/826 direct naar de I75.
    Dat schiet een stuk sneller op dan de 27.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Snelste route vanaf Miami airport ri. Naples

    Ik heb gisteren een gedeelte van de I 27 vanaf Miami gereden, (trip KW via Homestead/Florida City naar Bonita Springs) schiet echt niet op. Veel verkeerslichten en kruisingen plus traag vrachtverkeer. Daarna een stuk I75 en kan alleen Gerrits verhaal maar onderschrijven, een lange doodse weg en let op, er zit vrijwel geen benzinestation , drank- of sanitaire voorziening aan. Wat betreft de drukte: Wij kwamen, dinsdag, ook rond 09.00 uur pm aan (US air vanaf PHL een half uur te vroeg). Een uitgestorven vliegveld, je loopt je rot met je bagage naar de mover. De loopafstand viel me echt tegen, niemand bij Alamo voor me. Op de weg rustig. Goede reis, Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 09-10-11 om 05:13.

  9. Top | #19
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Snelste route vanaf Miami airport ri. Naples

    @1972Marjolein

    Het snelste gaat het ongetwijfeld over de Interstate, kan je constant je snelheid houden, want via de Highway staan er constant snelheidsbeperkingen en enkele lichten ook.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Snelste route vanaf Miami airport ri. Naples

    Iedereen hartstikke bedankt voor de input.

    Keuze gemaakt: via de 836/827 naar de Interstate. Goed nu al te vernemen dat die I27 niets is, vermijden dus :-). Enne, veel koffie drinken om wakker te blijven na een lange vlucht en dan ook nog een dodelijk saaie weg - belooft wat, laat hubby wel rijden, ik doe mijn ogen dicht :-)

    @Knaapje: fingers crossed dat we bij Alamo ook zo weg zijn!

    groetjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •