Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: Fietsen in Miami (Beach)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    21

    Standaard Fietsen in Miami (Beach)

    Ik wil over 2 weekjes tijdens mijn verblijf in Miami Beach in hotel San Juan 1680 Collins Ave fietsen huren. We willen dan fietsen naar :Seaquarium, Bayside Market place/American airlines Arena en Aventura Mall. Wie weet of fietsen in Miami goed te doen is?

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Is zeer zeker goed te doen. Vlakke wegen, behalve als je de steile bruggen opgaat. En het helpt ook als de temperatuur niet al te hoog is. Neem in ieder geval genoeg te drinken mee.

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    21

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Wauw. leuk te lezen dat het goed te doen is. De bruggen die ik tegenkom binnen mijn planning, zijn die steil? En heb je nog een advies voor een verhuuradres dicht bij mijn hotel? Ik heb scootercity gevonden (verhuurt ook fietsen, zeggen ze), maar hun emailadres wil mijn mail niet ontvangen. Anders nog een leuke tip om te fietsen misschien? PS: hoe doe je dat met dat miertje?

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Heb er zelf niet gefietst, heb de info van vrienden die dat wel hebben gedaan. Dus info over steile bruggen ... heb ik helaas niet, weet alleen dat zij het er over hadden.

    Zij hebben toen gehuurd bij http://www.tripadvisor.com/Attractio...i_Florida.html
    Was erg goed volgens hun.

    PS: Miertje? Ik weet van niets. Jos58 misschien wel .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Wij vinden het verkeer met een auto al vreselijk in Miami laat staan per fiets. Ik moet er niet aan denken te verdwalen en dan in een verkeerde wijk terecht te komen. Wij fietsen wel altijd in Naples.(ik heb ook nog nooit een fietser gezien in miami.)

  6. Top | #6
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Fietsen in Miami vanaf Collins naar Biscayne BLVD ](*,)

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    21

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Fietsen in Miami vanaf Collins naar Biscayne BLVD ](*,)
    Oeps, andere mening dus. Even onderbouwen misschien?

  8. Top | #8
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Je zou eens op Google Maps kunnen kijken en dan kiezen voor straatweergave, je kan dan de wegen zien waarover je zou moeten fietsen. Helaas nog niet alle straten kan je bekijken maar wel aardig wat. De grotere bruggen zijn volgens mij niet voorzien van Bike Lanes en lijken mij erg lastig om met de fiets te doen. Je zal dan een aardig eind moeten doorrijden naar de kleinere bruggetjes.

    Fietsen doen ze overigens wel...

    Laatst gewijzigd door mafo; 07-10-07 om 23:29.

  9. Top | #9
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Voor zover ik weet hebben we geen fietspaden en het kan heel erg druk zijn in de omgeving.
    Je hebt hier mensen op de weg die een beginners rijbewijs hebben en die rijden niet met een instructeur, die mogen hier rijden zolang de persoon naast hun ouder dan 21 is en een rijbewijs heeft.
    Veilig????????
    Nu zal er wel iemand zeggen dat het in NL ook niet veilig is, persoonlijk ben ik van mening dat het verkeer in Nederland veiliger is dan hier maar nogmaals dit is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring.
    Als je ook kijkt naar de verhuur bedrijven voor fietsen in Miami, die zijn er dus bijna niet tot verhouding met de grote van de stad.
    Ik heb altijd zoiets van waar ik niemand zie fietsen ga ik ook niet fietsen zoals met boten huren, waar je niemand ziet varen, ga daar ook niet varen, de kans is groot dat het ondiep is of er ligt iets in het water dan 10cm onder de wateroppervlakte ligt.

    Fietsen doe je op de Veluwe in Miami Beach, eten, winkelen, stappen, mensen kijken en relaxen zonder van je fiets te worden gereden.

  10. Top | #10
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: fietsen in Miami (Beach)

    Hier heb je in ieder geval een route en waarschijnlijk staan er nog wel meer op die site.
    Verder heb je deze website waar een groot aantal routes staan. Ach als je in Amsterdam kan fietsen moet het in Miami ook wel lukken denk ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •