Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

  1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Ik heb vanochtend geboekt en in Engelse ponden direct betaald. Omgerekend scheelde dat zo'n € 40,- met begin van de week. Toch de moeite.

  2. Top | #62
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Heeft iemand ervaring met het kosteloos annuleren van een auto bij uscarehire.com?
    Onderstaande staat op de site dus ik ga ervan uit dat het geen problem is maar, ik ben altijd een beetje huiverig...

    CANCELLATIONS / No Show's
    You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car.Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund. Booking Amendments
    No admin charge is made for amendments to bookings. In the event you amend your booking and the rental price therefore changes, we will either charge the the difference if greater, or refund the difference if a lesser amount. Note, we can not guarantee to be able to make an amendment within 2 business days of your pick-up date although we will endeavour to do so.

  3. Top | #63

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Heb toevallig net een auto bij hun (geboekt via uscarhire.co.uk) afgelopen zaterdag geannuleerd. Gewoon een kort mailtje gestuurd. Had binnen 1 uur een berichtje terug dat de auto geannuleerd was en ik binnen 2~3 werkdagen het geld terug zou hebben. En het bleek nog sneller, want zondag was het bedrag alweer terug gestort op de creditcard. Hier dus geen enkel probleem met uscarhire.

  4. Top | #64
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Wij hebben dat vorig jaar gedaan omdat we elders goedkoper uit waren.
    Zoals hierboven wordt vermeld: berichtje sturen en het is in no-time gerestitueerd. Het is een bedrijf met een super service.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met het kosteloos annuleren van een auto bij uscarehire.com?
    Onderstaande staat op de site dus ik ga ervan uit dat het geen problem is maar, ik ben altijd een beetje huiverig...

    CANCELLATIONS / No Show's
    You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car.Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund. Booking Amendments
    No admin charge is made for amendments to bookings. In the event you amend your booking and the rental price therefore changes, we will either charge the the difference if greater, or refund the difference if a lesser amount. Note, we can not guarantee to be able to make an amendment within 2 business days of your pick-up date although we will endeavour to do so.
    Yup, in augustus gedaan en had binnen een week het geld terug op de creditcard. Afhandeling loopt per email en zeer correct. Klein detail,mik had betaald voor de brexit in euros en ben even bang geweest hier een nadelige koers verrekening te krijgen, maar alles is perfect gedaan, tot op de eurocent terug gestort.

  6. Top | #66
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Dat is fijn om te horen! Maar Stel dat ik een andere auto of dezelfde goedkoper zie op dezelfde site, kan ik dan bv de een annuleren en de ander gewoon boeken? Dit is misschien een beetje een domme vraag maar ik vraag me dat oprecht af ��

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Dat is fijn om te horen! Maar Stel dat ik een andere auto of dezelfde goedkoper zie op dezelfde site, kan ik dan bv de een annuleren en de ander gewoon boeken? Dit is misschien een beetje een domme vraag maar ik vraag me dat oprecht af ��
    Mailtje sturen en een quote vragen voor de upgrade of downgrade...

  8. Top | #68
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Hoi allemaal, heel toevallig is bovenstaande nu aan de hand. We hebben net een mailtje gestuurd maar ik betwijfel of ze daar vandaag nog op reageren.
    Nog tips wat ik het best kan doen? Dezelfde auto nog een keer boeken lijkt me een beetje overdreven....

  9. Top | #69
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur: uscarhire.co.uk/.com

    Volgens de booking amendments die je zelf hierboven in oktober ge-copy/paste hebt kun je de boeking laten wijzigen en wordt het verschil verrekend dus als je goedkoper uitkomt krijg je een refund.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •