Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Even voorstellen: Immi

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    7

    Standaard Even voorstellen: Immi

    Hallo allemaal.
    Ik ben Imerle en ga in oktober voor de 2e keer naar Orlando met mijn gezin (2 meisjes van 4 en 9 en mijn man).
    vind dit een geweldige site.
    Ondanks alle info die er nu op staat heb ik toch nog enkele vragen.
    Wat voor weer is het in oktober (we gaan van 12 okt-19 oktober).
    We gaan naar de parken magic kingdom, 1 dag combinatie epcot en animal kingdom en 1 dag combinatie universal stusios en island of adventure). We zijn er 6 dagen waarop ook op zaterdag en zondag dus willen graag weten of het niet te druk is in het weekend?
    heeft iemand een idee waar ik taartspullen (om taarten te maken en versieren) kan kopen in orlando?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Het weer kun je hier vinden: http://www.weather.com/outlook/trave...raph/USFL0372?
    Temperatuur ligt dus tussen de 18 en de 29 graden.

    Je wilt wel veel parken in korte tijd bezoeken. Dit vergt wel een goede planning. Weekend is in het algemeen wel wat drukker.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Immi Bekijk Berichten
    heeft iemand een idee waar ik taartspullen (om taarten te maken en versieren) kan kopen in orlando?
    Wal*Mart & Publix

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Zoek eens een Michaels op in Orlando, er zijn er heel wat. Het is een geweldige craft winkel, waar je een hele tijd zoet kunt zijn... www.Michaels.com.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    7

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Nou allemaal..
    hartelijk dank ben al op de site van micheals aan het kijken..
    zie hele leuke dingen...
    was wel benieuwd of ze net als in NY ook ergens een specifieke taartdecoratie winkel hebben...maar anders gewoon bij wallmart, publix en michaels kijken...
    en ja het zijn veel parken in weinig tijd maar we willen zoveel mogelijk doen.
    We hebben een huis met een zwembad en ik hou ook heel errrrrruuuug veel van shoppen. we moeten de dagen dus eerlijk verdelen

  6. Top | #6
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Kijk ook op www.wesh.com voor het actuele weer. Dat is een website van een televisiezender van midden Florida en hebben natuurlijk een aparte pagina voor weer en je kan er naar weatherplus kijken, dat is het weerkanaal van NBC. Altijd actueel ;-)
    Wij gaan ook in Oktober en kijk elke dag even wat de vooruitzichten zijn.
    Veel plezier....

  7. Top | #7
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Ach het weer in Florida is over het algemeen lekker in oktober (ben er al een aantal malen geweest oktober) op de dag zo'n 23-25 graden maar in de avond kan het koel zijn dus neem voor de avond een trui of jasje mee, als het regent is het meestal een flinke bui en is het daarna weer droog, koop bij W*markt zeer goedkoope regenjassen want in de parken verkopen ze ook wel wat maar daar betaal je, je blauw zonde van het geld kan je leukere dingen voor doen.
    Groetjes Toos

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Zon,veel wind, smiddags bewolkt met af en toe een bui, maar wel 25 tot 28 graden.
    Althans vandaag..... ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: taart spullen, temperatuur

    Ik heb ook een vraag over de taartspullen.

    Heeft er ondertussen iemand anders misschien nog tips waar ik in de omgeving van Orlando goede marsepein uitstekertjes en bv goede kleurstoffen kan kopen.

    Op de sites van walmart en target heb ik wel de "gewone" bakblikken enz. gezien maar ik zoek spullen om taarten te decoreren.
    Die zijn hier nogal prijzig en hopelijk daar iets goedkoper.

    Iedereen die met de meivakantie weggaat trouwens een heel fijne vakantie toegewenst!!!!:-P:-P

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Taartspullen en temperatuur

    Bij de gemiddelde Walmart (Supercenter) vind je een rek van zo'n anderhalve meter met versierspullen voor je baksels. Sprinkles in diverse soorten en maten, kleurstoffen, allerlei hoofdjes en disneyplaatjes om erop te "plakken" etc.

    Ook de Target is behoorlijk voorzien op dit gebied.

    Als je bak-"hardware" zoekt (potten en pannen) kun je ook bij deze winkels terecht, maar ook bij warenhuizen als Macy's en Sears.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •