Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 41

Onderwerp: Dagtrip: Miami

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Dagtrip: Miami

    Vraagje: heeft iemand van dit forum wel eens een dagtrip geboekt naar bijvoorbeeld Miami. Zo eentje dat je met de bus (bij je hotel) wordt opgehaald, dat er naar Miama wordt gereden en je diezelfde dag met dezelfde bus weer terug wordt gebracht.

    Zo ja: waar hebben jullie dat toen geboekt? En was t de moeite en t geld waard?

    Ik ga in Oktober 2008 (ja, ben er vroeg bij) en we gaan geen auto huren. Maar zou t leuk vinden om wat meer van Florida te zien dus alle tips zijn welkom!

    groetjes
    sabine

  2. Top | #2
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Ik neem aan dat je vanuit Orlando bedoelt ? Zelf heb ik het nog nooit gedaan, wat is de reden dat je liever een dagtrip met een bus doet ? Doe je het omdat je niet wil / kan rijden of vanwege de kosten ?

    Je kan al voor 30,47 euro per dag een autootje met volle tank huren. Waarschijnlijk zal een dagtrip aanzienlijk duurder zijn en ben je afhankelijk van anderen.

    Als je toch nog een georganiseerde dagtrip wil doen dan zijn er hier vast wel mensen die er ervaring mee hebben ;-)

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Ja idd, sorry... dat is dan inderdaad vanuit Orlando ;-)

    Reden waarom ik geen auto huur is omdat ik wel een rijbewijs heb maar geen auto. In Nederland rijd ik dus al nooit laat staan dat ik in een vreemd land in een automaat over de snelweg wil scheuren. Het zou anders zijn als wellicht mijn reisgenoot ook kon rijden maar die heeft helemaal geen rijbewijs dus... nee... het wordt toch echt de bus voor ons ;-)

    Ik wacht met spanning af op meer reacties!
    groetjes
    sabine

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Dagtrip naar Miami? 4 uur heen met de bus, even rondkijken en weer 4 uur terug.
    Dan kun je net zo goed niet gaan
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Dagtrip naar Miami? 4 uur heen met de bus, even rondkijken en weer 4 uur terug.
    Dan kun je net zo goed niet gaan
    Komkom Njit, Een beetje meer open minded!

    Met Gator Tours kunje allerlei dagtochten maken vanuit de Orlando-regio, ook naar Miami:
    Miami One Day Tour (Tue, Fri)
    This tour takes you to one of the most upbeat cities on the East Coast, otherwise known as Miami. Experience the Bayside marketplace shopping mall and enjoy the exciting atmosphere. This bustling mall is right on the waterfront, whether you choose to hunt for bargains, look at the boats of visit the Hard Rock Café Miami, it is all in the area.
    During your time at Bayside you are offered to upgrade and experience the Star Island Boat ride (additional charges apply.) This city tour by water allows you to view the skyline plus places such as Star Island where you can view many homes of celebrities.
    TOUR HIGHLIGHTS:
    • Great Shopping in the Bayside Area
    • See the Art Deco Hotspots in South Beach
    • Experience the Vibrant City of Miami in One Day!
    Te boeken o.a. via Undercovertourist vor $61 pp.
    Als ik geen auto zou hebben zou ik het zeker als mogelijkheid zien, gewoon om een keertje te "snuffelen" aan Miami, om er misschien later nog een keertje voor langere tijd heen te gaan (of juist niet!).

    Succes met je zoektocht!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-09-07 om 05:40.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als ik geen auto zou hebben zou ik het zeker als mogelijkheid zien, gewoon om een keertje te "snuffelen" aan Miami, om er misschien later nog een keertje voor langee tijd heen te gaan (of juist niet!).
    Alles kan - ik zeg alleen dat ik het persoonlijk zonde van de tijd zou vinden.
    Een bezoek aan Bayside en South Beach. Dat is ongeveer hetzelfde als een dagje Zandvoort of Scheveningen. Miami bied nog wel iets meer...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Waarom niet in NL nog wat rijlessen nemen om aan het verkeer te wennen? Dagtrips over zulke afstanden lijkt me echt niet leuk.

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Dagtrips over zulke afstanden lijkt me echt niet leuk.
    Ik verwijs bij zoiets altijd graag naar de grote wijze Lenette van Dongen. Zij zong ooit: "Waarom moet je ergens komen, onderweg zijn is genoeg."

    Soms gaat het om de reis, niet om het doel.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Persoonlijk zou ik niet weten wat ik zonder auto in Florida zou moeten doen. Niets is lekkerder dan overal heen te rijden. En een auto met automaat is zo gemakkelijk en comfortabel. Kom op, wees niet bang en huur een auto. Heus je zult er geen spijt van krijgen. Een dagtrip van Orlando naar Miami is echt niet te doen met een bus, daar is de afstand gewoon veel te groot voor en de tijd die je dan in Miami bent te kort. Als je dan toch met de bus wilt, ga dan voor minimaal 2 dagen

  10. Top | #10
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: dagtrip zonder auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Soms gaat het om de reis, niet om het doel.
    Maar met de bus lijkt me de reis zelf wat saai. Vier uur naar buiten staren. Volgens mij is met zo'n busreis wel degelijk het doel het belangrijkste...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •