Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

  1. Top | #11
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Ik ben ook belg en heb er ook geen last van
    Nu die vliegtax van 45 euro erbij komt is het misschien niet meer zo voordelig

  2. Top | #12
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Ik heb als Nederlander eens de gok gewaagd om vanuit Brussel richting Amerika te vliegen dit ook omdat de mileutax erbij kwam.
    voor mij maakt het niks uit of ik naar Brussel of Schiphol reist...Brussel is zelfs 15 km korter voor me.

    Dennis

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Ik vlieg als het even kan altijd vanuit brussel, is wel kleiner dan amsterdam maar vanuit maastricht gezien scheelt het me wel een dikke 1.5 uur rijden! En meestal is het rond dezelfde prijs als dat ik via amsterdam zou vliegen. Ook goede controles op Brussel! Nog niks te klagen over onze zuiderburen! Ga dit jaar naar Jamaica en Florida en inderdaad, beiden weer via Zaventem!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Wij Belgen vertrekken op 22/03 vanuit Brussel naar Washington en vandaar naar Orlando. De tickets hebben we geboekt via Exit, alles werd keurig geregeld. We betalen € 535 pp. ook onze huurauto bij Dollar hebben we bij hen geboekt.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    Wij Belgen vertrekken op 22/03 vanuit Brussel naar Washington en vandaar naar Orlando. De tickets hebben we geboekt via Exit, alles werd keurig geregeld. We betalen € 535 pp. ook onze huurauto bij Dollar hebben we bij hen geboekt.
    Kan er iemand mij een site doorsturen ,waar ik tickets (voordelige)kan bekijken,met vertrek uit Brussel?

    Dank bij voorbaat

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Hallo je kan twee keer per jaar eens bij Connection of joker kijken.Hebben steeds bij Connection besteld . vorig jaar augustus besteld
    voo€398 p.p.taks inbegrepen .met uneted airlines.
    Ze doen twee keer per jaar promotion half augustus en half januarie

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Alle bekende boekingssites geven de mogelijkheid om tickets vanaf Brussel te boeken. Gewoon even Google gebruiken: :vliegtickets

    En kijk ook eens op www.kayak.com, da's een website die allerlei boekingssites uitpluist en ook rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappijen kijkt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-08 om 20:59.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Gewoon even aanvragen via exit.nl. Zij spelen je zo enkele mogelijkheden door met verschillende prijzen, nadien kan je bij hen boeken en regelen ze alles voor jou.

    Ik heb ook gekeken om rechtstreeks bij United Airlines te boeken (die vliegen vanuit Brussel) maar dat was een ontzettend groot prijsverschil, via Exit was dit veel goedkoper. Hoe dat komt weet ik ook niet...

  9. Top | #19

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Alvast bedankt voor Kayak: massa mogelijkheden,goedkoopste ticket naar Miami op 8 september: $749. Is dit een goeie prijs of moet ik een last minute afwachten.
    Site van Exit blijkbaar alleen vertrekken uit Amsterdam.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-08 om 18:11. Reden: Beetje geordend

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Antwerp, Belgium
    Berichten
    2

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Linda en ik vertrekken op 05/05 vanuit Brussel over Washington naar Fort Lauderdale en vandaar naar Orlando. De tickets hebben we geboekt via Connections. We betalen € 505 pp.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •