Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

  1. Top | #21

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Er loopt een speciale actie bij Jetairfly.com van 21/02/08 t.e.m. 28/02/08
    Vanaf 22/06/08 vliegt Jetair op Orlando
    Een ticket Brussel-Orlando of Orlando-Brussel kost tijdens deze actie €249,99 enkele reis

    Je kunt altijd eens een kijkje nemen op deze site
    http://www.jetairfly.com/nl/index.php?pageid=5&ret=SFB

    Ik vlieg reeds 2 jaar met Jetairfly naar spanje en nog nooit problemen gehad met deze maatschappij, maar van de service op langeafstandsvluchten heb ik geen kennis.
    Mocht je nog vragen hebben hierover laar ze gerusr maar komen.
    Laatst gewijzigd door systemdaan; 23-02-08 om 22:23.

  2. Top | #22
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Als mensen tips hebben over Hotels met Sleep Park en Fly
    Arragementen dan hoor ik het graag.
    Op dit moment heb ik bij Ibis in Diegem een boeking lopen,maar ik vondt het zeer moeilijk om hierover goede informatie te vinden.

    Dennis
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 24-02-08 om 18:29. Reden: lettertype aangepast in standaard

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Via Exit kan je wel boeken met vertrek vanuit Brussel. Wel met tussenstop in Washington.

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deh78 Bekijk Berichten
    Als mensen tips hebben over Hotels met Sleep Park en Fly
    Arragementen dan hoor ik het graag.
    Op dit moment heb ik bij Ibis in Diegem een boeking lopen,maar ik vondt het zeer moeilijk om hierover goede informatie te vinden.

    Dennis

    Hotel Holiday Inn in Diegem is een echte aanrader vind ik persoonlijk. Dan zit je op 5 minuutjes van de luchthaven. Wat bedoel je met een Sleep park? Als het gaat over het parkeren van de wagen :^o dan zit je op de luchthaven ook niet slecht denk ik. Daar hebben ze scherpe tarieven voor long term parking. Je kan ook altijd eens kijken op http://www.carhotel.be/ . Zij brengen je tot aan het vertrek op de luchthaven en je kan ook de tarieven raadplegen.

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    3

    Standaard Re: Ervaringen met Vlaamse reisorganisaties/luchthavens/vliegtuigmaatschappijen/..

    Op ondersttande link kun je bv Holiday Inn Diegem boeken, zie button Park, stay & go. Zelf net geboekt voor half Augustus € 155,= 4 personen op de kamer en 14 dgn vrij parkeren.

    http://www.ichotelsgroup.com/h/d/6c/...archResult=yes

    Maurice



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •