Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Hotel] Floridays Resort Orlando, Orlando (I-drive)

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] Floridays Resort Orlando, Orlando (I-drive)

    Hallo,

    Iemand ervaring met dit hotel ?


    Gr.

    Olaf.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Floridays Orlando Resort

    Pas geopend...

    Gloednieuw... vrij duur... :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-10-08 om 02:26. Reden: full quote van eerste bericht eruit gehaald
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #3

    Standaard Re: Floridays Orlando Resort

    Kom net terug van vier nachten in dit hotel. Kan niet anders zeggen dan geweldig.
    Je krijgt niet gewoon een hotelkamer maar een heel appartement met alles er op en eraan. Dus keuken, woonkamer, 2 of 3 slaapkamers, een ruimte waar een wasmachine en droger staan en 2 badkamers waarvan 1 met jacuzzi. De ruimte is heel groot en comfortabel en alles zag er bij ons heel netjes uit.
    Het hotel is ongeveer twee jaar oud maar wordt zeer goed onderhouden.
    Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    Er zijn twee zwembaden, 1 middelgroot en 1 klein. Het resort is verdeeld over verschillende gebouwen. Probeer in gebouw B te komen dan zit je overal lekker dichtbij.
    Verder is er in het hotel een bar/restaurant en kun je wat kleine zaken krijgen zoals drankjes, vers fruit en koffie(Starbucks).

    Wij wilden drie nachten blijven maar zijn er uiteindelijk vier gebleven.
    We betaalden $135,-, $10 resort fee en tax per nacht met Anwbkorting(AAA)
    Kijk ook eens op tripadvisor voor recenties. Geloof me als je het het geld waard vind dan is dit geen verkeerde keus.

    Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel!

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker assepoester's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    15

    Standaard Re: Floridays Orlando Resort

    Wij zijn ook net een paar weken terug uit Orlando en verbleven ook in dit geweldige resort! Was echt helemaal super. Mijn schoonouders zitten er nu en zijn ook helemaal enthousiast. Er worden binnenkort nog eens 4 gebouwen bijgebouwd met een groot zwembad met vanalles erop en eraan. Als het ff meezit gaan we denk ik volgend jaar weer. Eerst maar weer even sparen... Wij gaan in ieder geval als we gaan weer naar dit resort. Het ligt echt super centraal. Premium outlets zitten om de hoek, Disney is 10 minuten rijden en Seaworld 5 minuten. We hadden een huurauto en we hebben flink wat rondgereden deze vakantie, maar echt alles wat je in de buurt wilt gaan zien ligt binnen 20 minten van dit resort. (alle parken, outlets, winkelcentra etc.) Beter kan niet. Een aanrader dus!

    Wij zijn 2 weken geweest en waren 1300 euro per persoon kwijt. Dat is inclusief de vlucht en een huurauto voor 2 weken dus dat vond ik nog wel meevallen.
    Laatst gewijzigd door assepoester; 08-10-08 om 13:43.
    -Orlando okt 2007 (huwelijksreis) WDW & Eastern Cruise @ Disney Magic!
    -Orlando sept 2008
    -Memphis, Nashville, Atlanta en Orlando sept 2009 \\/.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Floridays Orlando Resort

    Hallo Assepoester,

    Dat is een goede deal, mag ik vragen waar je dit heb geboekt?
    Dit keer waren we op rondreis en kwam het op ons pad met behulp van wat speurwerk vooraf maar voor die prijs die jij betaald heb wil ik ook wel twee weken daar blijven en vanuit daar uitstapjes maken, zoals je al schreef alles zit in de buurt!

    Groetjes,
    Mimaki

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker assepoester's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    15

    Standaard Re: Floridays Orlando Resort

    Hey,

    Wij hadden dit geboekt via Expedia.nl. Mijn schoonouders zitten er nu ook, maar dan 15 dagen. Zij hebben ook via expedia geboekt en zijn met z'n 4-en. Je hebt het zelf wel gezien, plek genoeg voor 4 personen in dit hotel! Zij zijn nu 1000 euro per persoon kwijt. Ook met vlucht en huurauto. Echt goedkoop! Als het ff kan ga ik volgend jaar weer..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 06:35. Reden: full quote eruit
    -Orlando okt 2007 (huwelijksreis) WDW & Eastern Cruise @ Disney Magic!
    -Orlando sept 2008
    -Memphis, Nashville, Atlanta en Orlando sept 2009 \\/.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Hotelervaring: Floridays Resort Orlando, Orlando (I-drive)

    Dit is een geweldig resort, alles binnen 20-25 rijden. Elke dag nieuwe handdoeken - vuilnis ophalen en bedden opgemaakt. Lekker zwembad waar de kinderen goed in kunnen vertoeven.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Hotelervaring: Floridays Resort Orlando, Orlando (I-drive)

    Ben twee keer in dit resort geweest. Prima accomodatie. Ruim, luxe, op een ideale locatie, veel faciliteiten en inderdaad zeer behulpzaam personeel. Twee minpuntjes: het zwembad mag iets groter zijn en ik vond de matrassen matig van kwaliteit.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •