Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 49

Onderwerp: Kamperen

  1. Top | #21
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: alternatief .... camping ???

    Inderdaad, arches met 40 graden helemaal niet leuk... vorig jaar zaten we daar met die temp in ons tentje en we hebben geen oog dicht gedaan...

    Februari moet inderdaad beter te doen zijn om te kamperen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 04:45. Reden: full quote eruit
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  2. Top | #22

    Standaard Kamperen in de Everglades

    Hallo,
    Wij willen deze zomer een mooie tour door florida gaan maken, met de auto! Nu zagen we dat je kunt kamperen in de everglades, lijkt ons super gaaf, maar is er een mogelijkheid om ergens kampeerspullen te huren? of moeten we dit van huis meenemen.
    Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
    Groetjes Vera en marc

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kamperen in de Everglades

    Misschien heb je hier wat aan: http://www.evergladesadventures.com/rental.htm
    (beetje naar beneden scrollen bij Equipment rental).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Kamperen in de Everglades

    Marc als je je omdraait in je tent en je wilt je arm om Vera heen slaan, kijk dan eerst even of er geen alligator naast je ligt.
    Camperen in de Everglades, of het is helemaal afgezet of....... , ik weet dus niet of jullie echt "in de Everglades" in een tentje gaan zitten, liever jij dan ik.
    Velen kennen de 20 mile stretch van Florida City naar Key Largo, ga daar maar eens snachts om een uur of twee je rechter achterband vervangen, ik zou hem toch mooi links van de weg parkeren. Ja onder de lantaarn paal, of hebben we die niet hmmmm, (omdat we geen wegenbelasting betalen)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcstronkhorst Bekijk Berichten
    Hallo,
    Wij willen deze zomer een mooie tour door florida gaan maken, met de auto! Nu zagen we dat je kunt kamperen in de everglades, lijkt ons super gaaf, maar is er een mogelijkheid om ergens kampeerspullen te huren? of moeten we dit van huis meenemen.
    Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
    Groetjes Vera en marc

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Kamperen in de Everglades

    Ja, ik kreeg ook al de bibbers. Wij hebben het gehad over een kano tochtje maar ik geloof...............hmmmmmmmm, toch maar NIET!\\/

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    20

    Standaard Re: Kamperen in de Everglades

    Als we naar USA gaan, nemen we altijd onze kampeerspullen mee. We wilden kamperen in de Everglades een keer. Dat was meen ik in januari. Het was volgens de barkeeper niet zo erg met de muggen. We zijn naar de kampground gereden, uit de auto gestapt en gesprint naar het gebouw. We hebben maar een hotelkamer aldaar gehuurd. En het was nog niet eens de ergste tijd met de muggen!!!!!
    Het park was wel heel erg mooi!! Koop daar anti-muggenspul, als je ertegen kan met DEET erin. Kledingadvies: lange broeken, lange mouwen, pet op, eventueel muggennetje eroverheen.
    We zijn er nog niet geweest in juli of juni, dus of het dan te warm is voor muggen e.a. steekbeesten weet ik niet.
    Voor het park: kijk op de site van de national parks: http://www.nps.gov/
    Veel plezier,
    Anja

  7. Top | #27
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Kamperen in de Everglades

    In juli????? Zelfmoord lijkt me.

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    1

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    weet iemand ook of elke koa een wasserette heeft?

  9. Top | #29
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Voor zover ik weet wel, maar voor een zekerheidje; check www.koa.com

    Heb trouwens voor de liefhebbers nog wel een KOA Valuecard liggen voor dit jaar.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Gevraagd: tips over campings in Florida

    Hoi,

    Wij (gezin met 2 kids, 14 & 11 jaar) zijn net terug uit Florida en hebben daar 3 weken rondgereden met een camper. Supergave vakantie gehad en met de camper rijden is prima bevallen. KOA vond ik eerlijk gezegd mindere campings. Relatief duur en 't barst er van de andere Nederlandse campers. Bij onze camper zat een gids 'Woodalls' en voordat we ergens naartoe reden keken we eerst daarin welke camper-plaatsen er in dat stadje zaten (met/zonder zwembad, wasmachines ... etc.) Gewoon naartoe rijden en ter plekke regelen want er is bijna overal plaats, zeker voor zo'n relatieve kleine camper. Internet is er vaak ook gratis. De goedkoopste was E20,- per nacht, de duurste E120,-per nacht maar die was dan ook supermooi en luxe.

    We hebben onze ervaringen bijgehouden in een reisdagboek op www.oomens.waarbenjij.nu. Kijk maar eens, mocht je interesse hebben.

    Veel plezier met je voorbereidingen ...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •