Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Kamperen

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Kamperen

    En het is vrij warm en de humanity is d'r vrij hoog... kamperen lijkt mij geen pretje..

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kamperen

    Humanity?

    Humanity may refer to:


    The total world population
    Gok dat jij Humidity bedoeld
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kamperen

    Nou Njit, de meeste mensen daar zijn ook wel redelijk humaan, hoor :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Kamperen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    jah, en die natuur in florida....er komen ook vrij veel slangen voor......
    voor mij dan geen tent!!
    Komaan, zo een klein lief diamond-rattlesnake'je dat lekker aan je voeten ligt te kronkelen bij het ochtendgloren...
    :razz:

  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kamperen

    Midden in de zomer lijkt het mij ook geen pretje om daar te kamperen in een tentje: snikheet en zeiknat. De dagelijkse tropische buien spoelen de warmte even een beetje weg, samen met je tent ..... #-o
    Maar in het voor- en naseizoen .... why not?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    20

    Standaard Re: Kamperen

    Wij kamperen meestal als we in Amerika zijn. Ook in Florida hebben we gekampeerd, echter wel in de wintermaanden. Maar de laatste 2 jaar moeten we in de schoolvakanties - onze zoon is nu 7 - en dan kom je in de warmere jaargetijden. In Orlando is een hotelkamer nog goedkoper ook, dan een KOA. Kerstvakantie 2009 hadden we een hut bij de KOA-zuidwest ORlando gehuurd, maar dat was een tegenvaller: Vroeg donker, geen koelkast, wel een tv. Geen goede zitplaats binnen, wel buiten, maar het regende veel. Een andere reden waarom we niet zoveel meer gaan kamperen is het piece-concept: In twee koffers/rugzakken van 23 kg krijgen we niet alle kampeerspullen mee. Dus als we een volgende keer gaan, wordt dat minimaal 1 bagagestuk bijbetalen.
    Daarentegen hebben we ook eens gekampeerd in de Everglades, eind van het jaar, bij een klein meertje waar de gators in zaten. Ook bij John Pennekamp reef hebben we gekampeerd, dat is de moeite waard. We moesten wel 's ochtends in de rij staan om een plaatsje te bemachtigen. Zoveel als er 's ochtends vertrekken, zoveel worden er na 9 uur weer "vergeven".
    Wil je meer weten, je kan me een PB sturen.
    Groet'n Anja

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kamperen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beekenka Bekijk Berichten
    Wil je meer weten, je kan me een PB sturen.
    Paarse Ballonnen zijn we dol op




    En verder is het leuker om de vragen gewoon hier op het forum te stellen en te beantwoorden. Dan kan iedereen er zijn/haar voordeel mee doen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Kamperen

    HUmzzz, nu heeft mijn vriend het leuke idee om te willen kamperen in de everglades, ik lees wel wat ervaringen, maar is het uberhaubt mogelijk en kun je daar dan ter plekke een hutje of tentje huren? gezien we die echt niet gaan meenemen.
    Ik know hij houdt van de natuur, dus slangen en dergelijke gaat het hem juist om....

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Kamperen

    http://www.nps.gov/ever/planyourvisit/camping.htm Is dus zeker mogelijk. Mijn ervaring met kamperen in Florida is prima. Elke avond stap je heerlijk in een klamme slaapzak . Maar die ervaring was in de buurt van Kissimmee dus hoe de vooral fauna ervaring in de Everglades zal zijn, kan ik niets over zeggen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •