Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Kamperen

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    10

    Standaard Kamperen

    Hoi iedereen
    Hebben jullie voor ons tips wat betreft plaatsen waar we met de camper kunnen staan.
    Ik heb wel wat sites bekeken, waaronder koacampings. Ik zou graag willen weten of het makkelijk is om plaatsen te vinden, we zijn hoog seizoen gebonden. En willen het liefst niet vooraf bespreken.
    We hebben een kleine camper. Komt het uberhaupt voor dat je bij particulieren kan staan?
    Ik hoop van jullie te horen.
    Groeten van Julia.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Wat is klein? In de USA bestaat volgens mij niet zoiets als 'klein'
    Weet je ook het aantal Ft?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    10

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Hoi Njit
    Ja, dat weet ik ongeveer.
    Dat is 6.83 m. Wij vinden hem groot zat begrijp me niet verkeerd. Maar hoezo?? Weet je iets leuks?
    Gr. Julia.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Da's dus een 22 ft camper. Heb verder geen ervaring met campers maar het praat denk ik wat handiger als men weet wat voor een soort camper je hebt. Lang niet alle campingplaatsen zijn geschikt voor alle campers..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Amerika is het Camper land dus maak je geen zorgen, heel veel is op Campers ingesteld.
    Onze ervaring is alweer van een aantal jaren terug maar de KOA campings zijn perfect. Je rijdt zo je Camper plek op waar al aansluitingen zitten voor je aanvoer van water, afvoer vuil water en electriciteit. Vaak staat er ook al een picknicktafel op je plek voor je klaar. De (KOA) campings hebben als voordeel dat je er gebruik kunt maken van het sanitair (het douchen blijft toch behelpen in een Camper) , er een winkel is waar je van alles kunt krijgen, vaak een zwembad aanwezig is en je veilig kunt overnachten. Dat laatste vonden wij belangrijk want vrij camperen lijkt natuurlijk leuk maar er hoeft maar één loslopende TBS'r toevallig in de buurt te zijn en.....
    Als je de Camper gaat ophalen krijg je vaak een heel pakket aan informatie (waaronder adressen van campings). Als je bang bent dat er geen plek meer voor je is op een camping kan je natuurlijk vooraf gewoon even de camping voor die avond bellen en informeren/reserveren. Mobieltje dus meenemen zou ik zeggen.

    Groet,
    Alain

  6. Top | #6

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    10

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Hoi Njit en Royfamilie
    Jeetje bedankt zeg. Ik heb heel wat te bekijken.
    Gr. Julia.
    p.s. Ik heb trouwens mijn reisdatum gegeven. Maar het staat niet waar het hoort te staan. Misschien vind ik het nog ergens, dan probeer ik het op de goede plek te zetten.

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    Als je toch van plan bent om KOA's te bezoeken, wat ik erg kan aanbevelen want ze zijn goed, schoon (ook de douches) en hebben veel faciliteiten, neem dan een KOA valuecard voor $16,- . Die heb je er zo weer uit want je krijgt altijd 10% korting op je overnachting en ook op sommige spullen in de (vaak uitgebreide) kampwinkel.

    :campgrounds usa geeft ook nog een aantal kampeergidsen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    10

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    TA 2 Gerrit
    Bedankt voor je tip.
    Groeten van Julia.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: tips over campings in florida.

    In de Florida state parks kun je ook uitstekend kamperen, met of zonder camper. Op de volgende site vind je ze allemaal:
    www.floridastateparks.org



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •